В плановете ми е напролет да изкарам да удобно място букса през която както да зареждам акумулатора така и да подавам бустерен ток при нужда за стартиране.
И за други цели ще се използва но не това е темата.
Причината е, че батерията е под седалката а тя не се сваля никак лесно.
Особено на път и с багаж.
За зареждане и другите цели и в момента си имам конектор но ще го заменя защото искам при нужда там да закачам и бустер.
Букси и кабели се намират всякакви обаче искам да бъде сравнително стандартна такава за да няма нужда от преходи към обичайните формати.
Трябва да бъде водоустойчива и това парче инсталация заедно с конектора да издържат на пиков ток.
След ровене къде ли не се спрях отново на така нареченото SAE:

Това конкретно даже го имам но не става за стартиране защото кабелът вътре въпреки солидната си визия е 1 квадрат.
Максималното, което успях да изровя на този стандарт конектор е от пещерата с AWG10, което е 2.5 квадрата:

Предпазителят ще го сменя с 25-30А - мисля, че виждах такива в този корпус.
Знам, че това е порно но говорим за пиково натоварване и то веднъж на високосна евентуално.
През останалото време ще тече 1-2А макимум и то пак сами от време на време.
Дори мога да махна изцяло предпазителя и да сложа подходящ за такива токове.
А мога и изобщо да не слагам никакъв!
Та се чудя дали това парче кабел 30 санта макс + тая букса между батерията и щипките на бустера ще бъде ОК за аварийно стартиране?
Има и други проблеми с китайщината но те са преодилими.
Просто я няма тая букса с по-дебел кабел.
Съответно и само букса на която да запоя 4 квадрата не намерих.
Виждал съм някъде моторджийски кабели за ток но не съм заглеждал с какво сечение са.
Видимо не бяха като за кола освен това бяха към 2 метра.
И да кажа, че говорим за двигател ПОД 650 кубика.
По спомении съм мерил ток при стартиране и ако не се лъжа беше много далеч от споменатите горе токове.
Зимна тема, не мога да експериментирам в тая насока
И за други цели ще се използва но не това е темата.
Причината е, че батерията е под седалката а тя не се сваля никак лесно.
Особено на път и с багаж.
За зареждане и другите цели и в момента си имам конектор но ще го заменя защото искам при нужда там да закачам и бустер.
Букси и кабели се намират всякакви обаче искам да бъде сравнително стандартна такава за да няма нужда от преходи към обичайните формати.
Трябва да бъде водоустойчива и това парче инсталация заедно с конектора да издържат на пиков ток.
След ровене къде ли не се спрях отново на така нареченото SAE:
Това конкретно даже го имам но не става за стартиране защото кабелът вътре въпреки солидната си визия е 1 квадрат.
Максималното, което успях да изровя на този стандарт конектор е от пещерата с AWG10, което е 2.5 квадрата:
Предпазителят ще го сменя с 25-30А - мисля, че виждах такива в този корпус.
Знам, че това е порно но говорим за пиково натоварване и то веднъж на високосна евентуално.
През останалото време ще тече 1-2А макимум и то пак сами от време на време.
Дори мога да махна изцяло предпазителя и да сложа подходящ за такива токове.
А мога и изобщо да не слагам никакъв!
Та се чудя дали това парче кабел 30 санта макс + тая букса между батерията и щипките на бустера ще бъде ОК за аварийно стартиране?
Има и други проблеми с китайщината но те са преодилими.
Просто я няма тая букса с по-дебел кабел.
Съответно и само букса на която да запоя 4 квадрата не намерих.
Виждал съм някъде моторджийски кабели за ток но не съм заглеждал с какво сечение са.
Видимо не бяха като за кола освен това бяха към 2 метра.
И да кажа, че говорим за двигател ПОД 650 кубика.
По спомении съм мерил ток при стартиране и ако не се лъжа беше много далеч от споменатите горе токове.
Зимна тема, не мога да експериментирам в тая насока

Коментар