Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ с конверсия на скутер.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ с конверсия на скутер.

    Здравейте.Ще се опитам накратко да обясня как я докарах дотук.Понеже съм от хората,дето не ги свърта на едно място и постоянно чопля нещо,когато имам свободно време,реших та си взех една Априлия SR50,за да имам какво да ровя зимата,понеже тогава имам най-много свободно време.Пък ако стане ще си се развозвам с нея,че така и така не можем да разделим колата с жената.Да ама не издържах та я почнах от сега.Историята на завалишката е,че младежа от който я взех пък я е взел от друг младеж,който пък е махнал инжекцията и я е карбураторизирал.Уж всичко било както трябва,ама не съвсем и даже нямал време да и се порадва и почнала да гасне и т.н номера.Закарал я на "майстора" му,той правил струвал ,взел 5-600 кинта за части и труд (нов цилиндър с бутало 70сс,карбуратор,амортисьор и т.н) и накрая пак не искала да пали и младежа вдигнал ръце от нея и от там - в моите ръчички.Като пръснах всичко ,се хванах за главата - стабилно надран цилиндър (уж нов,ама хонинга не личеше...),превъртял колянов в лагерите....Плюх на ръцете,поръчах си цилиндър с бутало,вал,лагери и семеринги и събрах всичко.Има разни придружаващи подробности,но ще ги спестя,че ще стане дълго.Първия шок дойде,като измерих компресия 7.5 бара след сглобяването.Видя ми се малко,но след справка с чуждия форум на Априлия разбрах ,че е нормално.Явно е по-разтоварен самия двигател,заради придружаващия въздушен компресор и т.н.Първата истинска греда обаче дойде с възвратния клапан (ламели ,както му викали) под колекторчето на карба.Смених 3!!! чисто нови между 15 и 25 кинта и накрая последния за 10лв се оказа нормално затварящ,макар и най-неугледен от всички.С другите плюваше през карба яко.До тук добре,ама дойде следващата греда,която още малко и ще ме накара да го зарежа .Скутера го взех с един разпарчетосан Dellorto 12-ка и новия 17.5 ,който го е купил майстора.Явно и той нещо му е баял,понеже поплавъка беше яко мачкан.Взех си ремонтен комплект,смених всички гарнитури,иглата,поплавъка и т.н,продухах и проверих всички възможни отвори и канали и почнах да си играя с жигльорите.Докарах го дотам,че доколкото успях да го покарам на улицата пред нас (няколко кръгчета,понеже е насипен,с изтекла ГО и преглед) си вървеше нормално и работеше нормално на празен ход (със 75 главен жигльор и 34 за ниските),но само топъл.Паленето на студено няма шанс.Единствения шанс да запали студен е да закрия с ръка карба и след малко,като запали да го открия сиреч да обогатя много сместа.Нататък всичко е песен.Стария клапан на смукача си работеше (пърчеше се нормално),но все пак реших да взема нов -същия хОй.Играх си да проверя дали затваря и отваря нормално канала с готовата смес към двигателя-затваря,а не иска да пали пущината .Последния път ,преди да го махна ,като не искаше да пали,свещта беше мокра-значи все пак пуща нещо вповече на студено.Забравих да спомена - при всеки отказ за палене проверявах и искрата-има колкото искаш.Вдигнах ръце и реших ,че ще взема нов карб 12-ка (естествено китаец) и ще го мъча с него.Оказа се още по-голяма скръб.Ушето на поплавъка му ,където се закача иглата е пластмасово и няма реглаж.В резултат постоянно залива всичко в бензин и кажи-речи няма шанс за реглаж-от празен ход до пълна газ все си пуши и смърди на неизгорял бензин дори и със супер малки жигльори (55 главен и някакъв доста малък без номер за ниските).За капак ,като го изфорсирам почти до откат за повече от 20-30 секунди и гасне,все едно не му стига бензина,а чашката на карба е пълна.После няма палене.Като го изчакам примерно 2-3 минути пали и евентуално може и да се изфорсира,може и да не се .Ще го махам и ще се връщам на предишния,но се изчерпах откъм идеи с тоя смукач и паленето на студено и бих желал малко помощ от някой препатил?.Благодаря предварително.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X