Обява

Свий
Няма добавени обяви.

kawasaki vulcan 2008 -позиция на кранчето за резерва

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • kawasaki vulcan 2008 -позиция на кранчето за резерва

    Както е упоменато в заглавието ,това е мотора .
    Возилото е на приятел дето го кара от дъжд на вятър и аз тук там го взимам за максимално едно дневни разходки.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220413_183724899.jpg
Прегледи:196
Размер:347.1 КБ
ID:6846886

    Ето картинката ,кран за резерва.
    В момента е така но според мене би трябвало да сочи ПРИ - щото в сегашното положение ще източи и последната капка бензин преди да спре.

    Ако може мнения ... а ако някои пък знае от първа ръка като собственик на Кави още по добре.
    Прикачени файлове

  • #2
    Точно така трябва да си е. ON е за нормално движение, RES - когато бензина намалее и се минава на резерва (не е релевантно, ако има лампа за горивото, за инжекционни системи пък въобще няма кранче) и PRI - директно източване на резервоара. Кранчето трябва да има и вакуумна линия, за да отваря ON и RES само при работещ двигарел.

    Първото търсене в гугъл ми изкарва и следното:
    On 'Prime' fuel flows directly to the carbs from the reserve position on the tap. With the bike stopped there's a chance that fuel will continue to flow and flood the carbs and the motor. It's meant as an emergency position to start the bike when the carbs are dry after it's been unused for a few days.

    On 'On', fuel only flows when the engine is running and shuts off when the engine stops. The tap should normally be set to 'On'.

    There should also be a third position for 'Reserve', unless you bike is fitted with a low fuel warning light. Reserve gives you access to enough fuel to get you about another 20 miles or so after it appears to have run out on 'On'.

    П.п. много честа грешка/безхаберие е след превключване на резерва и зареждане, кранчето не се завърта отново на ОN и при следващо каране до свършване на горивото - проблем!!! Резрвата вече източена...
    Последно редактирано от Shider; 15-04-22, 08:30.
    SUZUKI V-STROM 1000
    Jeep Cherokee 2.5CRD
    TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
    о889 525 о74 - Владо

    Коментар


    • #3
      Мерси ,
      Малко объркващо ми беше ама аз търсих упътвне и не намерих.

      Мотора е много беден на сигнализаци - освен скороста която се показва със стрелка има още 3 ламби - налягане на маслп -червена, а и прегряване ан водата -червена и зелена когато мигат мигачите.Друго няма.

      Коментар


      • Shider
        Shider коментира
        Редактиране на коментар
        Е не може да няма и зелена N - за неутрална позиция на скоростите...
        П.п. И за дългите трябва да има - синя (или лилава, както някои я определят)...

      • brpi
        brpi коментира
        Редактиране на коментар
        да , прав си , има ламба зелена за неутрална но то това е докато свикнеш къде е .Но си е добре да има.
        Инак кавито си е супер - по тихо е и от една камара нови мотори .
        Аз съм фен на тихите неща- да гърми всеки може да направи .
        Единствено проблема е че е старо и е с карбуратор и повече от 85 ( къде 130км ) мили не дига ,еле ако е баир от 70 мили до 80 мили е все едно влак караш ,ускоряването е незабележимо.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X