Здравейте,
Карам Yamaha XT 660 Z Tenere 2009 и откакто го купих датчика за горивото все си мига и не ми е създавал проблеми. Взе да ме дразни това, че никога не знам колко ми е горивото и затова реших да го ремонтирам.
Свалих резервоара, свалих бензиновата помпа и намерих поплавъка с пластината, по която се движи. Проверих с мултицета, че не прави никакво съпротивление и явно беше умряла. Откарах я на един майстор, който се занимава с платки и той я отремонтира. Показва различно съпротивление като се движи поплавъка.
Монтирах всичко обратно, но от тогава датчика за горивото на борд компютъра винаги отчита празен резервоар. С тел през дупката на резервоара вдигнах поплавъка, но датчика винаги е на празно. И от тогава мотора не иска да запали. Пали буквално за 1-2 секунди и след това веднага гасне. Почнах да си мисля, че нещо съм запушил и проверих буквално всичко по запалителната система - свещ, дюза, бензиновата помпа и налягането..всичко си работи напълно нормално.
И единственото ми обяснение е, че бензиномера подава информация на компютъра, че в резервоара няма бензин и не позволява на помпата да работи на сухо.
Нямам идея дали въобще бензиновата помпа функционира по този начин и за това се обръщам към някой с повече опит.
Ще съм благодарен на всякакви съвети какво мога да пропускам.
Карам Yamaha XT 660 Z Tenere 2009 и откакто го купих датчика за горивото все си мига и не ми е създавал проблеми. Взе да ме дразни това, че никога не знам колко ми е горивото и затова реших да го ремонтирам.
Свалих резервоара, свалих бензиновата помпа и намерих поплавъка с пластината, по която се движи. Проверих с мултицета, че не прави никакво съпротивление и явно беше умряла. Откарах я на един майстор, който се занимава с платки и той я отремонтира. Показва различно съпротивление като се движи поплавъка.
Монтирах всичко обратно, но от тогава датчика за горивото на борд компютъра винаги отчита празен резервоар. С тел през дупката на резервоара вдигнах поплавъка, но датчика винаги е на празно. И от тогава мотора не иска да запали. Пали буквално за 1-2 секунди и след това веднага гасне. Почнах да си мисля, че нещо съм запушил и проверих буквално всичко по запалителната система - свещ, дюза, бензиновата помпа и налягането..всичко си работи напълно нормално.
И единственото ми обяснение е, че бензиномера подава информация на компютъра, че в резервоара няма бензин и не позволява на помпата да работи на сухо.
Нямам идея дали въобще бензиновата помпа функционира по този начин и за това се обръщам към някой с повече опит.
Ще съм благодарен на всякакви съвети какво мога да пропускам.
Коментар