Здравейте, колеги, Надявам се, не е проблем, че пускам тази темата тук. Преди около месец купих две нови машини на Husqvarna - резачка 236 и тример 129R. Машините работят отлично и в ниски и във високи обороти, форсират се и съответно ускоряват идеално, НО резачката хвърля недоизгоряла горивна смес през ауспуха и цапа свеща в черно и я мокри, а тримера само мокри свеща и я цапа в черно. Предполагам това се дължи на богата горивна смес. С лека центровка на карбуратора дали бе се решил проблема ?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 В гарнция са, но особено тримера ми е доста сложно да го транспоритам и идеята ми е , ако може да се нормализират нещата с леко пипване защо да ги влача по сервизи...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Първо заради гаранцията,второ-заради наличието на опит и уред.Първоначално публикуван от Antares91 Преглед на мнениезащо да ги влача по сервизи...
 Алтернативата е, ако познавате подходящ човек с нужния опит и инструменти -отверка и оборотомер.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Първоначално публикуван от Antares91 Преглед на мнениеЗдравейте, колеги, Надявам се, не е проблем, че пускам тази темата тук. Преди около месец купих две нови машини на Husqvarna - резачка 236 и тример 129R. Машините работят отлично и в ниски и във високи обороти, форсират се и съответно ускоряват идеално, НО резачката хвърля недоизгоряла горивна смес през ауспуха и цапа свеща в черно и я мокри, а тримера само мокри свеща и я цапа в черно. Предполагам това се дължи на богата горивна смес. С лека центровка на карбуратора дали бе се решил проблема ?
 След като работят отлично във всички обороти , форсират се , какъв е проблема? Докато са нови е добре да работят с малко богата смес , и това което хвърля и цапа най-вероятно е масло.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 За хуските карборатура се регулира с малко хомосексуална отверка-
 "Отвертка за регулиране на оборотите на карбуратор 21 шлици"
 (потърси в Гугъл)
 Са по нашите географски ширини търговците са твърдо убедени,че въпросното нещо струва 20лв.Нещо вътершно ми подсказва ,че стува преко сили 2ЛВ и си го поръчах от братската Китайска Народна Република ....за 2 лева .
 Ти- как си решиш.
 "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
 Mark Twain
 СтоЕнчA
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Имам отвертка за центровка, всички необходими инструменти и т.н. за ремонт, но понеже машините са нови, не искам много да ги ръчкам и да експериментирам и реших да се допитам до хората тука, понеже има такива, които разбират доста от тези неща. В крайна сметка ще се допитам и до сервиза.
 Аз също предпочитам сместа да е по-богата, но доколкото съм запознат с времето е възможно да се направят разни отлагания върху буталото запушвания по изпускателната система и т.н. Слагам малко над препоръчаните 20 мл. масло на Хускварна, някъде около 25 до 30 макс на лирър. Може и това да е причина за цапането на свеща при тримера и изхвърлянето на масло / горивна смес през ауспуха на резачката.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Това някаква "шега" ли е?Първоначално публикуван от Antares91 Преглед на мнениеИмам отвертка за центровка, всички необходими инструменти и т.н. за ремонт, но понеже машините са нови, Слагам малко над препоръчаните 20 мл. масло на Хускварна, някъде около 25 до 30 макс на лирър. Може и това да е причина за цапането на свеща при тримера и изхвърлянето на масло / горивна смес през ауспуха на резачката.
 Разполагате с всички необходими инструменти.................
 Искате съвети (чрез Темата) как да бърникате в настройката.................
 "Мислите", че тези 25-30мл. на литър са причината.................
 Тъжно,- до весело............
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Не съм казал, че това е причината... Обсъждаме възможности евентуално. Да, имам инструменти, защото обичам да се занимавам с тези неща и обичам да имам. Щом сте по-запознат, дайте ми вашата теория и решение на проблема, а не типично по български да нахраните човека колко е тъп и след това евентуално да дадете някакъв съвет...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 -Даже нямам спомен, колко машинки съм настройвал,Но Вие упорито сте се филмирали и не искате да разберете ,че при липса знания и умения (пост 4),- трябва "пръч".
 Не казвам ,че при грамотност и малко "стажуване" няма да станете добър в настройките, но трябва етапност в развитието. Като начало (ако сте пипали) възтановете фабричните настройки -дадени в ръководствата на машините или на капака до отворите за реглаж.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 За "старт"-
 
 Първо да поясним, че такова нещо като регулиране на въздух и бензин при резачките за дърва няма! Тук се регулират ниски, високи обороти и дроселовата клапа - т.е. колко да е отворена. Има три отвора с болтове за регулиране на оборотите на резачката. На единият пише "L", което означава Low - ниски обороти, а на другият "H", което означава High - високи обороти и още един обикновено е обозначен с "LA" - дроселовата клапа. "L" и "H" винаги са един до друг, а отворът за дроселовата клапа по принцип е под тях. Преди да регулираме машината е добре да е загряла ако това е възможно.
 Как става регулирането?
 1. Болтчетата "L" и "H" се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата - "LA" се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот.
 2. След това палите машината, давате газ до край и започвате да затягате болтчето "Н" докато достигне максимални обороти. Достигането на максимални обороти се преценява на слух, след като не разполагате с оборотомер. Различните моторни триони работят при различни максимални обороти и обикновено максималните обороти на които трябва да работи резачката са по-ниски от тези на които може да я накарате да работи като регулирате карбуратора. Марковите резачки имат тапи на карбуратора за да избегнат регулирането има на по-високи обороти от колкото е проектирана машината. При неналичие на оборотомер вие трябва да се доверите на слуха си и е препоръчително когато достигнете максималните обороти да върнете леко винтчето, т.е. да не регулирате резачката да работи на максимума.
 3. След като сте регулирали високите обороти пускате газта и идва ред на ниските обороти. Газ не се подава, а само се върти болтчето "L" - когато го завивате се вдигат оборотите, а когато го развивате се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ и ако резачката глъхне трябва да се отвие малко болтчето "L" (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне. При развиване на болтчето "L" докато резачката започне да се форсира без да глъхне оборотите се дорегулират с болчето на дроселовата клапа - "LA".
 ВНИМАНИЕ! Предложеният вариант на регулиране на машината не гарантира нейната дългосрочна безаварийна работа. Сами разбирате, че на слух не могат да се нагласят примерно 12.500 об/мин. Всеки опит за ремонт на личните Ви резачки за дърва е на Ваша собствена отговорност!
 Копирах ВИ примерна инструкция ..........................
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Не съм барал по никакъв начин нищо по карбуратора. Тази статия съм я чел няколко пъти кежду другото на друго място. Ще говоря с майстора в сервиза утре все пак. Това че "такова нещо като регулиране на въздух и бензин при резачките за дърва / тримерите няма!" дали е напълно коректно? Смисъл да речем когато се заиграем с H болчето и вдигнем много високи обороти или ги свалим не означава ли че в единия случай вкарваме повече въздух в двигателя т.е. обедняваме сместа, а в другия, че я обогатяваме ?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 От 6-7 години ползвам резачка 236. Дали не ги почистват добре още в завода след сглобяване, дали ги консервират както твърдят от магазина от където я закупих е мистерия но в интерес на истината като чисто нова трудно палеше, свещите бяха мокри и съм ги свалял милион пъти да ги почиствам, при това ползвах масло от производителя и само пресен бензин. След година машината улегна и работи перфектно. Отделно ползвам моторна коса на друга марка и модел и там имах същите проблеми докато не се разработи. От мой опит, няма нищо сложно в тези двигатели,регулират се елементарно и ако се прави грамотно няма никаква опастност. Задължително масло за резачки а не от бензиностанция ( тук оборотите са 12000) и това е.Първоначално публикуван от Antares91 Преглед на мнениеЗдравейте, колеги, Надявам се, не е проблем, че пускам тази темата тук. Преди около месец купих две нови машини на Husqvarna - резачка 236 и тример 129R. Машините работят отлично и в ниски и във високи обороти, форсират се и съответно ускоряват идеално, НО резачката хвърля недоизгоряла горивна смес през ауспуха и цапа свеща в черно и я мокри, а тримера само мокри свеща и я цапа в черно. Предполагам това се дължи на богата горивна смес. С лека центровка на карбуратора дали бе се решил проблема ?
 
 Косата и аз поради същите проблеми с габаритите не съм я връщал в гаранционен сервиз,пък както се оказа че е нямало и за какво.В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
 В. Иванов
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Горивна смес и настройка на карбутратор на нова резачка и тример Husqvarna
 
 Промяната на това съотношение, как се извършва през всички преходни режими и как се задават началните и крайните стойности........Първоначално публикуван от Antares91 Преглед на мнениеТова че "такова нещо като регулиране на въздух и бензин при резачките за дърва / тримерите няма!" дали е напълно коректно?
 Има справочници и учебници, които ще помогнат за начално възприемане същността на смесообразуването и термодинамичните процеси в двигателя.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар