Здравейте ! Пиша от регистрацията на баща ми.
Преди около 2 седмици баща ми купи мотор Gilera SMT 50 2008г. Мотора беше просто перфектен палеше на ръка от първи път от манивелата, докато един ден му свърших бензина докрай. Тогава не бях осъзнал, че изобщо ми е празен резервоара, имаше на около хора бутахме го, опитахме се да го запалим на скорост и нещеше, след като му отворих резервоара да видя какво е положението чак тогава разбрах, че нямам гориво, обадих се на баща ми и ми донесе бензин. След като му сложихме бензина запали на около 6-7 ми път. Сигурно докато го бутахме е дръпнал повечко масло. Прибрах се аз и всичко беше нормално. Следващият ден реших да го запаля и да се разходя на около. Запалих го на смукач (винаги така правя,когато е студен), оставих го да работи около 2 мин. да загрее и изведнъж угасна. Извадихме свещта и видяхме че се е размазал, сменихме го с друг резервен и запали от първи път. Карах го мотора около 2-3 км. и пак угасна, бутах го до вкъщи и си мислехме че пак е нацапал свещта. Следващият ден (вчера) му купихме и монтирахме чисто нов свещ, пробвах и пак не запали. Вечерта когато минавах покрай него го ритнах и запали от втори път. Извадих го да го карам и тамам да видя дали ще гасне пак, карах го няколко километра и хоп тъкмо натиснах съединителя и пак бутане до вкъщи. Свещта го отворихме и не беше нацапан. След няколко проби установихме че няма изобщо искра в свещта. С изпробвания с кабели разбрахме, че до бобината не идва ток и от там до свещта. Имате ли представа от какво не пали не е от бобината извадихме от динамото звездата което провежда ток и пак с проби установихме, че от 6-те кабела има ток само на двата а в другите 4 кабела, които са свързани за 3 букси, които влизат в бобината няма ток, възможно ли е да ми е заминала звездата за произвеждане на ток и как може да се пробва дали работи ние го разглобихме.
Ще ме извинете, че пиша толкова подробно и дълго.
Ето го имотора:
Преди около 2 седмици баща ми купи мотор Gilera SMT 50 2008г. Мотора беше просто перфектен палеше на ръка от първи път от манивелата, докато един ден му свърших бензина докрай. Тогава не бях осъзнал, че изобщо ми е празен резервоара, имаше на около хора бутахме го, опитахме се да го запалим на скорост и нещеше, след като му отворих резервоара да видя какво е положението чак тогава разбрах, че нямам гориво, обадих се на баща ми и ми донесе бензин. След като му сложихме бензина запали на около 6-7 ми път. Сигурно докато го бутахме е дръпнал повечко масло. Прибрах се аз и всичко беше нормално. Следващият ден реших да го запаля и да се разходя на около. Запалих го на смукач (винаги така правя,когато е студен), оставих го да работи около 2 мин. да загрее и изведнъж угасна. Извадихме свещта и видяхме че се е размазал, сменихме го с друг резервен и запали от първи път. Карах го мотора около 2-3 км. и пак угасна, бутах го до вкъщи и си мислехме че пак е нацапал свещта. Следващият ден (вчера) му купихме и монтирахме чисто нов свещ, пробвах и пак не запали. Вечерта когато минавах покрай него го ритнах и запали от втори път. Извадих го да го карам и тамам да видя дали ще гасне пак, карах го няколко километра и хоп тъкмо натиснах съединителя и пак бутане до вкъщи. Свещта го отворихме и не беше нацапан. След няколко проби установихме че няма изобщо искра в свещта. С изпробвания с кабели разбрахме, че до бобината не идва ток и от там до свещта. Имате ли представа от какво не пали не е от бобината извадихме от динамото звездата което провежда ток и пак с проби установихме, че от 6-те кабела има ток само на двата а в другите 4 кабела, които са свързани за 3 букси, които влизат в бобината няма ток, възможно ли е да ми е заминала звездата за произвеждане на ток и как може да се пробва дали работи ние го разглобихме.
Ще ме извинете, че пиша толкова подробно и дълго.
Ето го имотора:
Коментар