Здравейте хора!
Имам въпроси относно шлайфане на цилиндър и ново бутало. Преди дни свалих цилиндъра на мотора ми (Cagiva T4 350R) и видях, че сегментите бяха свършили буквално... Не мисля, че цилиндъра ми е никасил, защото беше надран на места (както зная никасилов цилиндър трудно се надира), а и като пусна буталото в цилиндъра пада свободно за секунда... Та въпроса ми е такъв: Искам да сменя буталото и да шлайфам цилиндъра (понеже искам и мотора ми да върви повече за в бъдеще, защото вече е отворен и по-нататък не ми се занимава). Прочетох в мануала, че лимита на буталото в цилиндъра е 0,05 мм. Та въпроса ми е как да направя шлайфа на цилиндъра, така че да съвпадне с буталото и лимита от 0,05 мм. От къде мога да намеря качествено бутало да пасне както казах по-горе? Моля някой да отговори на въпросите ми понеже не съм много навътре в тази сфера с кросовите мотори.
Искам да направя ремонта на мотора си в най-скоро време и ще съм благодарен ако някой отговори и ми поясни какво трябва да правя и дали е добре да го направя. Благодаря предварително! Поздрави!



Коментар