Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Simson s51

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Simson s51

    Не иска да пали, нито топъл, нито студен. С бутане пали, има мощност при вървенето. Откъде може да идва проблема ?

  • #2
    От: Simson s51

    Центровка и предварение.

    Коментар


    • #3
      От: Simson s51

      Първоначално публикуван от allesist Преглед на мнение
      Не иска да пали, нито топъл, нито студен. С бутане пали, има мощност при вървенето. Откъде може да идва проблема ?
      Изпуснал семеринг на коляновия вал.
      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

      Коментар


      • #4
        От: Simson s51

        Първоначално публикуван от Чичо
        Изпуснал семеринг на коляновия вал.
        Когато има проблем от семерингите признаците са други. Ако е дефектирал семеринга от към съединителя, мотора ще пуши повече от обичайното, нивото на маслото ще намалява и ако не се следи за да се долива след време ще блокира. Ако е от десния семеринг, който е под магнета, мотора ще вдига обороти и ще работи неравномерно, това се получава от въздуха който се засмуква от буталото, но ще пали дори от манивела. Това което колегата описва се получава от лоша центровка или от по-голямо предварение на запалването.....а понякога и от липса на компресия, но в първия пост пише, че мотора има мощност, за това залагам две бири "Ретро", че белята идва от по-голямото предварение

        Коментар


        • #5
          От: Simson s51

          Ще видим
          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

          Коментар


          • #6
            От: Simson s51

            Аз пък залагам на ... полтъргайст! На вуйчо Лястовичката я цепих два пъти, семерингите са сменени също два пъти, сложих му електронно 12В запалване, нов колянов вал със иглен лагер на биелата, компресия 8 на студено, карбуратора е проверяван N-пъти, ауспуха е промит с течаща вода и пак - пали, но пуши доста и свеща си е черна и мокра, както и преди всички тези манипулации когато си беше на 6В! Всичко изглежда перфектно, но има нечиста сила!
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0628.jpg
Прегледи:1
Размер:196.4 КБ
ID:5710915
            Последно редактирано от Edo; 15-04-16, 13:50.
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • #7
              От: Simson s51

              Първоначално публикуван от Edo
              - пали, но пуши доста и свеща си е черна и мокра, както и преди всички тези манипулации когато си беше на 6В!
              При тебе проблема е в карбуратора, или пък палиш мотора само по за малко, така няма как двигателя да влезе в нормалната му за работа температура и свеща не може да загрее на макс. Ако след хубаво каране отново свеща е черна, това означава, че горивната смес е богата, т.е. малко и е въздуха.....ако пък харчи маслото от съединителя и скоростите, причината за това може да е освен семеринга така може да се получи и от скъсана гарнитура между картерите„

              Коментар


              • #8
                От: Simson s51

                Карбуратор: игления клапан не пуска и капка при проба, нивото на горивото е по книжка, че и по-ниско, жигльорите са чисти, иглата си е 04 и не е износена и е на най-долното положение, въздушния филтър е нов.
                Двигател: всички гарнитури и семеринги са сменени с нови оригинални от Германия, маслото не намалява, а му врътнах към 40 километра за раздвижване с голямо натоварване без особена промяна в цвета на свеща - черна и мокра! Иначе теоретично си прав, но вече си нямам идея какво още да гледам!
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • #9
                  От: Simson s51

                  Настройката на жигльорите, от тях зависи качеството на горивната смес, а в случая е богата

                  Коментар


                  • #10
                    От: Simson s51

                    Кондензатора на запалването сменихте ли е така за проба ? Може и да е на бобината.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Simson s51

                      Направо сложих ново електронно запалване с нова бобина, а жигльорите са си оригиналните и не виждам какво мога да им регулирам?
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар


                      • #12
                        От: Simson s51

                        Първоначално публикуван от Edo
                        ........ а жигльорите са си оригиналните и не виждам какво мога да им регулирам?
                        Добре, грешката е моя, неправилно съм се изразил. Проблема е от настройването на горивната смес. На карбуратора имаш два винта, единият е за оборотите на място на свободна скорост, другият е за повдигане и сваляне на шибъра. Забравих да спомена, че шибърната /дроселовата/ игла трябва да е фиксирана на второто деление от горе на долу и трябва на 100% да си сигурен, че смукача е затворен. Настройката се прави на загрят двигател близо до оптималната работна температура. Както двигателя работи започваш да затваряш чрез навиване болтчето която стои хоризонтално и е по-близо да задната част на карбуратора, оборотите ще започнат да намаляват, тогава бавно навиваш другия болт който повдига шибъра - оборотите ще се повишат и така до къто хоризонталния болт се завие до края. От тук започва същинската настройка. След като си навил задното болтче до края, започваш да развиваш болта на шибъра и той започва да затваря - оборотите намаляват. След като стигнат до там, че мотора да се чуди дали да загасне или да работи, започваш да отвиваш и другия винт - оборотите ще започнат да се повишават. Отвиваш до къто на усетиш, че повече не се увеличават, тогава отново започваш да развиваш болта на шибъра и той се затваря до къто не стигнеш минимални обороти. Всичко това се повтаря още един път. Развиваш болта да се вдигнат оборотите, развиваш болта на шибъра да се затвори, намираш равномерни обороти на двигателя и даваш рязко газ, реагира ли мигновенно, това е, не пипай повече нищо....карай и виж цвета на свеща, при нормална настройка и центровка тя трябва да е с цвят на керимида. Успех.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Simson s51

                          Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                          Добре, грешката е моя, неправилно съм се изразил. Проблема е от настройването на горивната смес. На карбуратора имаш два винта, единият е за оборотите на място на свободна скорост, другият е за повдигане и сваляне на шибъра. Забравих да спомена, че шибърната /дроселовата/ игла трябва да е фиксирана на второто деление от горе на долу и трябва на 100% да си сигурен, че смукача е затворен. Настройката се прави на загрят двигател близо до оптималната работна температура. Както двигателя работи започваш да затваряш чрез навиване болтчето която стои хоризонтално и е по-близо да задната част на карбуратора, оборотите ще започнат да намаляват, тогава бавно навиваш другия болт който повдига шибъра - оборотите ще се повишат и така до къто хоризонталния болт се завие до края. От тук започва същинската настройка. След като си навил задното болтче до края, започваш да развиваш болта на шибъра и той започва да затваря - оборотите намаляват. След като стигнат до там, че мотора да се чуди дали да загасне или да работи, започваш да отвиваш и другия винт - оборотите ще започнат да се повишават. Отвиваш до къто на усетиш, че повече не се увеличават, тогава отново започваш да развиваш болта на шибъра и той се затваря до къто не стигнеш минимални обороти. Всичко това се повтаря още един път. Развиваш болта да се вдигнат оборотите, развиваш болта на шибъра да се затвори, намираш равномерни обороти на двигателя и даваш рязко газ, реагира ли мигновенно, това е, не пипай повече нищо....карай и виж цвета на свеща, при нормална настройка и центровка тя трябва да е с цвят на керимида. Успех.
                          Бахти схемата! Досега не бях срещал толкова сложен начин, дано да даде резултат - като отида до мотора ще пробвам. Благодаря!
                          Honda XL600LM, 1987
                          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                          Коментар


                          • #14
                            От: Simson s51

                            [QUOTE=Edo;2957085 пали, но пуши доста и свеща си е черна и мокра, както и преди всички тези манипулации когато си беше на 6В! Всичко изглежда перфектно, но има нечиста сила!
                            [/QUOTE]

                            Може и да не е това, но все пак. Смени двутактовата смес в резервоала с нова, с правилна пропорция.
                            Процедурата която ти е описал "спонги" има и съкратен вариант. Завиваш болтчето за качеството на сместа зо край и след това развиваш на 1,5-1,75 оборота. При изправен карбуратор това е положението. Палиш, намаляваш с другото болтче което командва отварявето на дросела и леко насам-натам с първото установяваш положението.

                            П.П. Качеството на сместа при нормално ниво в поплавковата камера се регулира с положението на иглата. Това за цвета на свеща.
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • #15
                              От: Simson s51

                              Първоначално публикуван от Edo
                              Бахти схемата! Досега не бях срещал толкова сложен начин, дано да даде резултат......
                              На практика не е сложно, сложното е да се обясни, но върши работа......, а на истина, преди да започнеш да човъркаш карбуратора, както каза "чичо"-ти, смени горивото

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X