Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

    Интересно.... Понякога различни двигатели при мен си престояват с бензин доста време и после си палят и работят съвсем безгрижно.
    Днес например ми се наложи да запаля китайски бензинов генератор, който не беше пален 3 (три) години и си стоеше с бензина оттогава в пек и студ навън. Запали си като пич и си работи нормално, докато зареди акумулаторите на УПС. Африката и БМВ си зимуват с бензина, закачени за поддържащо зарядно и после си палят веднага.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

      Китайски агрегат 2 години не пален,още не пали,незнам дали от бензин или друго
      Но не ми е и трябвал спешно
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #33
        От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

        Като си заговорихме за cтар бензин се "притесних" и днес издухах един резервоар~400 km :-)Дай боже цялата зима такова време да не изстиват машините...

        Коментар


        • #34
          От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

          Това със старият бензин, проблемите с него и зазимяването е малко далече от истината... За да имаш някакви проблеми с бензина той трябва да е преседял най-малко 1-2 години, а не 1-2 месеца през зимата. Те някои по забутани бензиностанции ги зареждат по един път на месец, че и по-рядко.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #35
            От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

            Как сте го захапали този стар бензин , не е истина. А Владич само чака двама души да кажат , че нямат проблем със стария бензин , и категорично заявява , че това е далеч от истината. Та по ред на номерата. Между инжекцион и карбуратор има една много голяма разлика , при първото няма поплавкова камера , така , че няма какво да изветрее , за другите разлики оставям вие да се сетите. Между KTM exc /от където тръгна спора/ и агрегат има много голяма разлика , разликата е достатъчно голяма и спрямо Африката и БМВ-то на Владич. Освен това този тип мотори/както съм написал в предишното мнение/ имат много сериозен отдушник на резервоара , нужен е заради начина им на каране , и това помага много за състоянието на бензина. Да добавим и това , че някои имат по няколко мотора , та е нормално някой от моторите да не се кара по няколко месеца. Най-добре ще разберете ако някога си купите KTM exc или подобен тип мотор , и се научите да го палите . Агрегат и аз имам , и то руски , пали и след пет годишен престой , и знам защо пали , защото знам каква е разликата между агрегат и КТМ.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #36
              От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Как сте го захапали този стар бензин , не е истина. А Владич само чака двама души да кажат , че нямат проблем със стария бензин , и категорично заявява , че това е далеч от истината...
              В същност точно обратното съм казал. Казал съм, че никога не съм имал проблеми със стар бензин, и че “проблемът“ със старият бензин е силно преекспониран.
              КТМ не съм имал, но Африката ми, която беше карбураторна се наложи веднъж да стои в гаража без никакво палене и поддръжка, около 7 месеца, защото лежах по болници и нямах физическата възможност да се занимавам с мотори. Но след това запали от второто натискане на стартера. Първото развъртане беше за подкачване на гориво. Не съм сменял бензина преди паленето, нито съм му сипвал някакви добавки и стабилизатори. Просто моторът си стоя 7 месеца в гаража на централна стойка и след това го запалих и подкарах пак някъде към началото на есента.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 24-12-15, 10:06.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #37
                От: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

                Владич , ясно ми е точно какво си казал. Африката пали , защото е много близо до агрегата по този показател: 9.0-1 , значи е много различна от КТМ-а , Супер Тенерето макар , че е като Африката , след този престой няма да запали , причината: не е с електрическа помпа , двете бутала се движат заедно , а бобината е една за двата цилиндъра. Та приемете факта , че стария бензин може да не е проблем за вашите мотори , но за други е проблем. Колкото по-голяма мощност е изкарана от един двигател , толкова повече влияние на работата му оказват горивото , температурата , надморската височина , ..... Затова ви казвам , купете си по един КТМ , и искам да ви видя как го палите на манивела при температура около нулата , като свикнете с упражнението , ще ви източа малко бензин от руския агрегат пак да пробвате.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #38
                  Re: Зимата, когато не се кара: с пълен, празен или с малко бензин в резервоара?

                  Аз споделих моя опит със стар бензин. И аз бях учуден че след половин ден баене и магии, след като сложих моя резервоар с пресен бензин запали от първото ритане. И това беше във връска с пластмасовите резервоари и че при тях не трябва да го мислиш бензина. Иначе мотор никога не съм зазимявал, нито като карах шасейки, нито пък сега - кара се при всяка възможност за каране. Това че някой мотор в гаража не е каран е било само защото не съм имал време да го карам или пък съм карал друг.
                  Аз си направих мои изводи от моята случка и за напред няма да държа много бензин в резервоара.


                  П.п. явно КТМ-ите изветряват в гаража, а не бензина.

                  А за двутактовите какво ще кажете - лошо ли е да стои бензина с маслото или е поредния мит?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X