Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с газта след нов карб./Simson

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с газта след нов карб./Simson

    Здравейте!
    Като цяло нов съм в мотоциклетната техника, така и във този форум. Тази ми е втората тема, но това няма значение.
    Таааа... много проблеми с карбуратора, затова реших да го сменя. Първи път. Не знам къде се намирам (метафорично казано). Нагласих там смукач, газ с много зор, но уж станало. Пускам го по надолништето, пали и почва да си върви сам . Още казано дава си сам газ. (Круиз контрол в 89-та година ). Старият карб. нямаше регулатор (това което обтяга жилото ако не греша). Пробвах без него горе-долу ама после пък изникна проблеми с масура... От наблюдениата ми, шибърът (поне така пише като име в интернет) трябва да скрие иглата, да де ама при мен нещо не става. Та стигнах до някой заключение още казано евентуални причини за проблема.
    1. Късо жило. Забелязах, че продават 7x см и 9x см за ендуро е по-дългото според online магазина. Всички, където ме видят ''Ааа това е ендурото с 4-ри скорости'', Да ама по лепенки (които по мой принцип нищо не означават, тъй като по документи е черен пък резервоара с капаците са сини) и по документи е S51-B и не знам. Беше на дядо ми, а тогава нямаше много места и интернет където може да си намериш всичко, и ме съмнява че тогава са нямали дълго жило и дядо ми е измайсторил нещо, но не знам.
    2. Карбураторът е 16N3-5 а старият беше 16N3-2 или 3-4, но е при двата е факт, че този който се мъча да го сложа е за S70 според магазина. Защо за S70 вместо същия? Ами... ако реша да ни си копувам друг мотоциклет, ще му слага по голям цилиндър с колянов вал и др. Стори ми се като добра идея, а и на външен вид ми се виждат еднакви.
    Съжалявам за голямото количество информация, но ми се струва, че само така ще се изясни някой за какво става въпрос. Благодаря предварително за оказаната помощ!
    PS: Още казано искам да го оправя сам а не някой друг. Вътрешно се надявам да не съм изгорял с 90 лева че направо ще ми се свие сърцето...

  • #2
    От: Проблем с газта след нов карб./Simson

    Това дето сам се форсира, жилото не трябва да е под напрежение,добре е да има малко луфт, а за новия карбуратор, да не те отчайвам ама от опит купих си чисто нов китайски за етз-то и след няколко часа опити да го настроим да работи с нормална смес се отказахме и оправихме стария карбуратор...
    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с газта след нов карб./Simson

      Ами карбуратора се води MZA ''демек'' немски. Ама не знам... ще пробвам, ама това е че аз не мога да го накарам да слезне до долу (шибърът) и да покрие иглата дори и без обтегача на жилото, но все пак благодаря!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с газта след нов карб./Simson

        Отстрани на карбуратора има две болта. Единия е за нивото на кислород в горивната смес а другото ти повдига шибъра. Разхлаби го толкова колкото да му паднат оборотите, но и толкова колкото да не гасне самичък. Най-добре го настройвай на загрял двигател. Ако има нещо пиши на лично.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X