Колеги наскоро купих едно чезе 250 в насипно състояние. Сглобих го, направих му основен ремонт та даже го и подкарах. Но ме мъчи един проблем който се надявам да отстраня с ваша помощ. Моторчето не държи обороти на празен ход, върна ли газта гасне. С електронно от карпати е. Надявам се да помагате Поздрави
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
cz 250 проблем
Свий
X
-
От: cz 250 проблем
Весо, ти как разбра за какво ЧЗ-250 става въпрос? Щото аз не съм наясно, пък съм изкарал книжка точно на такова (по буквено означение) ЧЗ-250, 6-волтово, пътническо с налични ниски обороти.
Може и да не ти помогне, но ето в тази тема са разисквани подобни проблеми: http://forum.moto-zone.bg/index.php/topic,64743.0.htmlПоследно редактирано от коко келеша; 19-07-15, 18:21.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: cz 250 проблем
По това , че темата е започната от motocrossa , но може и да е такова като това с което си изкарал книжка , но пък да го събере от насипно състояние , основен ремонт , и да не може да му докара ниски обороти , нещо ме съмнява.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнениеБелята е или от спукан маслен семеринг при който ще гори масло,ако не пипа маслото ще е от карбуратора който не е настроен както трябва . Ако от някъде взима въздух, двигателя ще вдига оборотите си сам.Балкан 50 MX/ Suzuki DR 125/ Honda Dominator 650/ KTM 250 SX
Opel Frontera 2.3TD/ Lada Niva 1,7/ VW Golf MK2/ Mercedes 190D
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Първоначално публикуван от pavel4o_95 Преглед на мнениеТова ЧЗ да не е 4т че да има маслен сегмент?
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Първоначално публикуван от pavel4o_95 Преглед на мнениеТова ЧЗ да не е 4т че да има маслен сегмент?Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Здравейте! Да споделя и Аз.Колегата , по горе в поста е прав за семеринга но предполагам,че става въпрос за този който се намира на коляновият вал от страна на токовете.Имал съм преди мн.години Балкан 250 и ЧЗ 350.При 250 не работеше добре от въпросният семеринг, а при 350 от карбуратора-иглата която се регулираше с една зегерка.Дано съм бил полезен!Здравето е щастие.Трудът е едно голямо възнаграждение.Децата са смисъла на живота.
GSM-0878722322
Коментар
-
От: cz 250 проблем
От скромният опит който имам, съм установил, че когато е пробит семеринга който е от страна на съединителя, двигателят засмуква масло и от ауспуха пуши повече от нормалното, ако е пробит семеринга който е от към запалването, двигателят засмуква въздух и повишава оборотите си сам, като работи неравномерно. Това си проличава и от появата на масло по картера под динамото. Все си мисля, че карбуратора не е настроен както трябва, но това ще го разберем ако колегата реши да ни каже какъв е бил проблема когато го оправи.
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнениеТой колегата е писал семеринг бре Павелчо. Де го видя тоз сегмент?!Балкан 50 MX/ Suzuki DR 125/ Honda Dominator 650/ KTM 250 SX
Opel Frontera 2.3TD/ Lada Niva 1,7/ VW Golf MK2/ Mercedes 190D
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Значи колеги благодаря за отговорите по темата. Семерингите съм ги сменил и съм сигурен, че не е от тях. Все си мисля, че е от карбуратора или от запалването. Тия пусти обороти ме запънаха. Чезето е 250 485 модел извинявам се за неуточнението. Та ако някой има идея за настройка на карб и запалване моля да сподели
Коментар
-
От: cz 250 проблем
До колкото се сещам карбуратора на този модел е с два жигльора / главен за горивото, а другия за въздух/. Имаш и един винт за повдигане на шибъра. Жигльора за въздуха е пред винта за шибъра, а фибата трябва да е поставена на втората резка от горе на долу на дроселовата игла. След като обереш хлабините на жилото посредством обтегачите, палиш мотора и го загряваш до работна температура. След това навиваш винта на въздушния жигльор до края, като през това време навиваш и винта на шибъра като внимаваш мотора да не загасне. Когато навиеш винта на жигльора до края, внимателно започваш да отвиваш винта на шибъра който бавно ще намали оборотите. След като оборотите паднат до нормалните /800-900 об/мин/ започваш да отвиваш винта на въздушния жигльор и оборотите започват да се вдигат. След като се вдигнат максимално и двигателя работи без колебания, отново започваш да отвиваш винта на шибъра като отново стигнеш нормалните обороти за работа на двигателя на свободен ход. Преди да направиш всичко това трябва да провериш предварението на запалването, ако не се лъжа то трябва да е от 2.6 мм. до 2.8 мм. Като направиш това което ти написах и проблема го има пак, означава, че при поставянето на семерингите, някой от тях се е запретнал и ще бъде наложително да повториш упражнението отново. Успех с реглажа и ще те помоля да пишеш какво е станало.Последно редактирано от spongi; 23-07-15, 15:08.
Коментар
-
От: cz 250 проблем
Колега много ти благодаря за подробното описание. В събота ще ходя при моторчето, и ще направя това което ми каза, след което ще споделя тук. А ти говориш за предварението на оригиналното запалване или за запалването от Карпати? Ето и снимка която трябваше да кача още в началото Поздрави
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар