Здравейте колеги значи проблема е следният: Решил съм да си взема въпросния мотор като за първо ендуро , но този който си харесах има малък проблем и той е следният,точно където ауспуха се захваща нали са 2 болта и единия е превъртял, та въпроса ми е това как се оправя много средства ли са нужни майстор ли трябва или аз мога да си го направя или направо нов цилиндър ще трябва?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с Ямаха хт 250
Свий
X
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Обикновенно там са шпилки,развива се и се навива нова и си готов за 5 лв работа еНе си обяснил къде е превъртян ,но ако е превъртяла шпилката в главата ще се извади прави се нова резба на главата с по голямо "Фи" нова шпилка със същото фи отзад а от пред да е като другата шпилка и така
0888 074 049
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Препоръчвам ти понеже според това, което чета нямаш опит(като мен) да отидеш с човек, който разбира от 4т двигатели за да избегнеш скъпи ремонти. Също така избягвай обяви, където пише, че мотора е след основен ремонтИ най-вече късмет
Коментар
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Първоначално публикуван от ИванЕИ Преглед на мнениепревъртял е единият болт на отвора за ауспуха не на главата колега нали ауспуха е хванат с 2 болта единия е превъртял
Коментар
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнениеИзвади болта,измери дълбочината на отвора,наложи я на болта,в повечето случаи тя е по голяма,слагаш по дълъг болт и си готов,фланеца трябва да се стяга равномерно от двете страни,така превърта когато се натегне единият а после другият,остава с по малко резба и изпуска.Последно редактирано от Наско Петков; 11-11-14, 21:00.0888 074 049
Коментар
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Първоначално публикуван от ИванЕИ Преглед на мнениепревъртял е единият болт на отвора за ауспуха не на главата колега нали ауспуха е хванат с 2 болта единия е превъртяли на ХТ-то не е хванат с 2 а 4
МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ0888984256
Коментар
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Първоначално публикуван от ИванЕИ Преглед на мнениеЕто и снимка точно на мястото за което става въпрос
[ATTACH=CONFIG]754245[/ATTACH]И тоя мотор няма живи набори няма само това да ми е проблема.
МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ0888984256
Коментар
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Написал си : превъртял е БОЛТА . Тук болт няма , защото на болта се завива гайка . Тук има ВИНТ , който се завива директно в резбата на главата . Сега , след като разбра кое какво е , трябва да уточним и най - важното : резбата на винта ли е превъртяла или резбата на отвора на главата . В първия случай се слага нов и подходящ по дължина винт и се прекарва резбата на главата с метчик . Във втория случай се прави нова резба на главата със следващия по големина диаметър . Главата е алуминиева и резбата И може лесно да се развали : от многократно завиване и развиване ; завиване с прекомерно усилие ; от ЕГН-то ; ползване на неподходящ по дължина винт , обикновено по-дълъг и опира в дъното на резбата ; от некадърен майстор - също ; и др.Последно редактирано от pe6o74; 14-11-14, 10:51.
Коментар
-
От: Проблем с Ямаха хт 250
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеНаписал си : превъртял е БОЛТА . Тук болт няма , защото на болта се завива гайка . Тук има ВИНТ , който се завива директно в резбата на главата . Сега , след като разбра кое какво е , трябва да уточним и най - важното : резбата на винта ли е превъртяла или резбата на отвора на главата . В първия случай се слага нов и подходящ по дължина винт и се прекарва резбата на главата с метчик . Във втория случай се прави нова резба на главата със следващия по големина диаметър . Главата е алуминиева и резбата И може лесно да се развали : от многократно завиване и развиване ; завиване с прекомерно усилие ; от ЕГН-то ; ползване на неподходящ по дължина винт , обикновено по-дълъг и опира в дъното на резбата ; от некадърен майстор - също ; и др.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар