Здравейте колеги, преди да ме оплюете искам да кажа , че прочетох тази тема но не успях да намеря точно като моята "картинка" :
http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%F1%EC%E5%F1
Става въпрос за Веспата ми.
Около 50км след основен ремонт (лагери, вал, цилиндър, бутало ...)
Кит-а е 110ccm на Polini с 19:19 карбуратор, и ауспух Polini Banane.
В карбуратора съм сложил 80ти номер дюза (жигльор мисля , че му се казва).
Въпроса е по цвета на свеща дали ми е добре сместа или трябва да променям нещо.
Днес имаше моменти където гърмеше (missfire) от ауспуха и доста се стреснах ...
Просто ме е страх, щото не я бях карал от доста време (освен някакви 10км лятото , преди да кюфне пак двигателя) и искам поне това лято да и се порадвам преди да скоча към максимума който може да се изцеди ...Polini 133ccm
Свеща е на 30тина километра NGK B8HS ....
Гледах в интернет някъде дигитални термометри които се връзват за свеща.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...0+%F1%EC%E5%F1
Става въпрос за Веспата ми.
Около 50км след основен ремонт (лагери, вал, цилиндър, бутало ...)
Кит-а е 110ccm на Polini с 19:19 карбуратор, и ауспух Polini Banane.
В карбуратора съм сложил 80ти номер дюза (жигльор мисля , че му се казва).
Въпроса е по цвета на свеща дали ми е добре сместа или трябва да променям нещо.
Днес имаше моменти където гърмеше (missfire) от ауспуха и доста се стреснах ...
Просто ме е страх, щото не я бях карал от доста време (освен някакви 10км лятото , преди да кюфне пак двигателя) и искам поне това лято да и се порадвам преди да скоча към максимума който може да се изцеди ...Polini 133ccm

Свеща е на 30тина километра NGK B8HS ....
Гледах в интернет някъде дигитални термометри които се връзват за свеща.

Коментар