Здравейте,
Питах в друг форум, но там се предимно "хлапета" и не могат да ми отговорят.
Имам китайски скутер 125 кубика модел на ходна GY6 152QMI
... харесва ми моторчето и не съм имал големи проблеми с него.
Едиствено със студеният старт и то от лятото.
Моторетката е на 3000км не гори масло и има компресия и проблема е следният:
Когато го паля за 1ви път през деня , пали доста трудно.
1вото завъртане пали и от раз,но веднага гасне... после е нужно 5-6 пъти за въртя по 2-3 секунди,
за да се обади пак "препалване" и го паля като джуган... тътътътътътътътъттъттъттт (въртя то препалва,но ако спра да върти старте ще изгасне)....
Държа така на стартер 5-6-8 секунди и най-накрая запалва... ,но запалването е на ниски обороти. тън тън тън тън тън тън... 2-3 секунди и си вдига нормалните обороти.....(без да подам газ,ако подам ще угасне).
След това през целия ден моторетката си пали без проблем...до другата сутрин....
Чистих карбуратор..сменях жиглъори с оригиналните за модела... 3 пъти нагласям клапани в момента са на 0,01мм(както е по книгата)...3-4 пъти чиста карбуратора... смених свеща с иридиумова 20лв...
Настройвам сместа от 2 до 2,75 оборота - както е по книжка... сменях игли.... вакуум мембрани...
Днеска реших да затапя смукача... и бум моторетката запали от 2рия път на студено... 1вия път запали и изгасна .. от 2рия запали....
Реших да погледна смукача и го вкарах в буксата, запалих моторетката и работи... в началото е свит, после се отваря....
Има ли възможност смукача да вкарва много гориво и да го дави? Има ли начин тоя смукач да се нагласи да стои по затворен?
Това е карба и се вижда смукача.....
https://www.midwestmotorsports.net/f...fc82e4d6ea.jpg
В момента е нещо подобно:
http://www.rc-trucks.org/gy6-carb-primer.jpg
Питах в друг форум, но там се предимно "хлапета" и не могат да ми отговорят.
Имам китайски скутер 125 кубика модел на ходна GY6 152QMI
... харесва ми моторчето и не съм имал големи проблеми с него.
Едиствено със студеният старт и то от лятото.
Моторетката е на 3000км не гори масло и има компресия и проблема е следният:
Когато го паля за 1ви път през деня , пали доста трудно.
1вото завъртане пали и от раз,но веднага гасне... после е нужно 5-6 пъти за въртя по 2-3 секунди,
за да се обади пак "препалване" и го паля като джуган... тътътътътътътътъттъттъттт (въртя то препалва,но ако спра да върти старте ще изгасне)....
Държа така на стартер 5-6-8 секунди и най-накрая запалва... ,но запалването е на ниски обороти. тън тън тън тън тън тън... 2-3 секунди и си вдига нормалните обороти.....(без да подам газ,ако подам ще угасне).
След това през целия ден моторетката си пали без проблем...до другата сутрин....
Чистих карбуратор..сменях жиглъори с оригиналните за модела... 3 пъти нагласям клапани в момента са на 0,01мм(както е по книгата)...3-4 пъти чиста карбуратора... смених свеща с иридиумова 20лв...
Настройвам сместа от 2 до 2,75 оборота - както е по книжка... сменях игли.... вакуум мембрани...
Днеска реших да затапя смукача... и бум моторетката запали от 2рия път на студено... 1вия път запали и изгасна .. от 2рия запали....
Реших да погледна смукача и го вкарах в буксата, запалих моторетката и работи... в началото е свит, после се отваря....
Има ли възможност смукача да вкарва много гориво и да го дави? Има ли начин тоя смукач да се нагласи да стои по затворен?
Това е карба и се вижда смукача.....
https://www.midwestmotorsports.net/f...fc82e4d6ea.jpg
В момента е нещо подобно:
http://www.rc-trucks.org/gy6-carb-primer.jpg