Обява

Свий
Няма добавени обяви.

cz 350 проблем с паленето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • cz 350 проблем с паленето

    Здравейте колеги, наскоро си взех едно cz350 за реставрация....
    Всичко вървеше перфектно (смених скорости,биели,лагери) закарах да ми шлайфат цилиндрите.След това сглобих целия двигател закачих го на рамката и започнах да правя опити за палене....Не искаше да запали на манивела затова един ден решихме да го дърпаме са колата и да пали вече. Доста го дърпахме и накрая звяра запали но не искаше да работи на ниски обороти. След като поработи малко го загасих и пак не искаше да пали на манивела. Пак го дръпнахме и запали почти веднага. И от тогава на сам пали само на дърпане. Забравих да кажа , че преди това палеше на манивела.
    Моля който има идея какъв може да е проблема да ми пише на лично или на темата.
    Много ще съм ви благодарен

  • #2
    От: cz 350 проблем са паленето

    Кой ти събра двигателя? Как постави коляновият вал в блоккартерите, с нагряване или с чука? Както го разправяш ми звучи като лошо уплътнение на лаберинтният "семеринг", т.е.-между двата картера. Каналите на алуминиевата шайба дето обхваща средният лагер не се мажат с нищо! При зацепването на картерите се ползва само херметик, не силикон!
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

    Коментар


    • #3
      От: cz 350 проблем са паленето

      Аз си сглобявах. Коляновия вал го вкарах с нагряване. Може ки повече информация да ми дадеш за лаберитния семеринг
      мерси предварително>

      Коментар


      • #4
        От: cz 350 проблем са паленето

        Съжалявам приятелю, ама щом от предишният ми пост не си разбрал, така с писане няма и да разбереш. Намери някой дето ги разбира тези неща да ти го покаже нагледно или да ти го сглоби.Ако си позвал чук при сглобяването, макар и за малко, разглобявай и носи вала на центровка. Не го карай така защото ще разбиеш сепаратора (алуминиевата шайба, дето всъщност е лабиринтният "семеринг"). При сглобяването се нагрява толкова, че като пуснеш вала да "хлопне", т.е.-да влезе без никакво усилие.
        Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

        Коментар


        • #5
          От: cz 350 проблем са паленето

          Това с хлопването пак е съмнително. Отваря се със скоба и се затваря със скоба...Херметик са използвали когато не е имало силикон, даже за боя с конец съм чувал. А силикон използвахме когато нямаше Виктор Реинц. За 10 години силиконът не е мръднал, върви още но пък на приятелката нейните импланти вече веднъж ги сменяхме. Като чуя "сменихме скорости" и ми е ясна клиничната картина...

          Коментар


          • #6
            От: cz 350 проблем с паленето

            Продължаваме да ползваме херметик. Там където има допир с бензин, не се препоръчва силикон. Не че не може.
            http://www.iada.es/pdf/producto/HERMETIC%2090.pdf
            От този съм много доволен.
            Никога не съм ползвал скоба. Винаги с нагряване.
            Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

            Коментар


            • #7
              От: cz 350 проблем с паленето

              6 или 12 волтово е?

              Коментар


              • #8
                От: cz 350 проблем с паленето

                cz-то е 12 волтово
                Поздрави.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X