Искам да съживя малко моя мъник (горе от заглавието).
Днес свалих карбуратора, щото долното уплътнение тече ... и видях че е Dellorto 19/19.
Преди дни говорих с един познат който ми каза , че по принцип колкото по-голям карб-а толкова повече върви.
Сега за моторетката: 75 ccm цилиндър и този Карб ... с оригинален ауспух от 50кубика.
Въпроса е какво идва след 19ка ... 21ца ?
Има ли смисъл от такъв или дирекно да мисля за 100+ ссм цилиндър , така или иначе ще го отварям зимата, да му сменям лагерите, че всичко мърда вътре
Има ли смисъл от "тунинг" ауспух ... подобрява ли нещо ... или само ручи ? (Звука от бясна веспа не е много приятен)
Снощи го засичах по GPS , макс скорост с мен отгоре (110кг) ... вдигна точно 66.6км/ч
На мен ми се ще малко повече ... поне да не ме отнесат като го карам извънградско.
В интернет има 1000магазина които предлагат тунинг части за моя мъник ... но все пак преди да тръгна да правя някакъв "сетъп" да попитам какво ще свърши работа и какво не
С повишаване на скоростта обаче идва и момента със спирането.
Обмислям интегрирането на по-големи спирачки (или такива с дискове) от по-нов модел , щото тия прегряват точно за 2 спирания от 60 на 0 ....
Днес свалих карбуратора, щото долното уплътнение тече ... и видях че е Dellorto 19/19.
Преди дни говорих с един познат който ми каза , че по принцип колкото по-голям карб-а толкова повече върви.
Сега за моторетката: 75 ccm цилиндър и този Карб ... с оригинален ауспух от 50кубика.
Въпроса е какво идва след 19ка ... 21ца ?
Има ли смисъл от такъв или дирекно да мисля за 100+ ссм цилиндър , така или иначе ще го отварям зимата, да му сменям лагерите, че всичко мърда вътре

Има ли смисъл от "тунинг" ауспух ... подобрява ли нещо ... или само ручи ? (Звука от бясна веспа не е много приятен)
Снощи го засичах по GPS , макс скорост с мен отгоре (110кг) ... вдигна точно 66.6км/ч

На мен ми се ще малко повече ... поне да не ме отнесат като го карам извънградско.
В интернет има 1000магазина които предлагат тунинг части за моя мъник ... но все пак преди да тръгна да правя някакъв "сетъп" да попитам какво ще свърши работа и какво не

С повишаване на скоростта обаче идва и момента със спирането.
Обмислям интегрирането на по-големи спирачки (или такива с дискове) от по-нов модел , щото тия прегряват точно за 2 спирания от 60 на 0 ....

Някакви предложения ?
. Не разбрах смени ли карба или не, тва е двутактова машина и има голямо значение регулирането на карбуратора, с 21 може да стане по-лошо. Гърменето на ауспуха наи вероятно е от сместа нещо или не доизгаря, или е бедна виж и клапите и въздушния филтър, възможноста за грозен бензин е изключвам макар, че и това оказва влияние. Колкото до тунинга, вземи един стар двигател 125 и качи него ще излезне по-евтино, ще върви повече, а не на последно място ще е надеждно. За спирането щом така се влушава, предполагам че си с барабан и отпред или пробваш с хубави накладки или присаждаш предна вилка от по-нов с диск отпред. Аиде и успех.
Коментар