Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

    Мерси много на всички за съветите и съдействието.

    В момента работя в Ковънтри, което е мястото където се прави Ланд/Рейндж Ровър, Ягуар, Астон Мартин и т.н. а на половин час е Бирмингам където пък е сърцето на тежката индустрия в Англия, тоест тук може да се направи всичко, абсолютно всичко, когато работех за Ягуар преди много години съм виждал как от няколко тона железен топуз с размерите на голям ковчег става матрица за преса за по-малко от 48 часа, та убеден съм, че всичко е въможно, освен това се свързах вече с няколко различни фирми, всички от средна/тежка индустрия но всичко спря до момента с чертежа, всички казаха, че и скица ще свърши работа но аз искам да изпипам нещата за това искам хубав чертеж/файл.

    След като има чертежи, ще ги пратя на доста хора и просто ще искам оферти и време за изработка.

    Нямам проблеми да поискам оферти и от български фирми, дори работя и над тази възможност, просто ми се струва, че материалите в БГ са по-скъпи от тук.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #17
      От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

      Имам приятел, работи на солид, и на кад, мога да го питам.

      Коментар


      • #18
        От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

        Мерси много на всички помагащи!

        Понеже темата е в раздела купувам, вече се отмества като съдържание за това ще помоля Модератор да я премести в техническия раздел.

        Аз лично реших да не рискувам да чертая и да огъвам, поръчах сума алумин като материал, някой отрязан по размери и ще сглобявам от листове метал и ъгли/винкел + болтове.

        Знам, че няма да е много красиво но надявам се конструктивно поне да е здраво.

        Ще пусна снимки и размери малко като напредна и като дойде материала, че сега го режат и още не са го пратили дори.

        Ето тук е дискусията за Чероки и Вранглер - http://www.offroad-bulgaria.com/show...45#post2962745
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #19
          От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

          Със сигурност няма да е по-здраво от огънатото.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Със сигурност няма да е по-здраво от огънатото.
            Може би, не съм го смятал естествено но съм поръчал 8мм, по-здрав алуминий срещу първоначално наличен за огъване 6мм по-мек алумин.

            Мисля да ползвам двоен Алуминиев винкел(6мм) за сглобка плюс поне 12 здравина болтове.

            Мисля да фиксирам за псевдо рамата и за теглича.

            Мисля да удължа местата за фиксиране.

            Всичко това се надявам да постигна по-лесно от колкото ако бях чертал, защото се оказа, че шасито е много сложно като форма, в различни вертикални равнини, различни дебелини, различни хоризонтални равнини и това да го сваля като размери, да го начертая и да го изработя и да пасне ми се струва неоправдано сложно.

            Ще видим, скоро ще се види на тестовете(повдигане на автомобила с крик разположен в средата на защитата).
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #21
              От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
              Много благодаря Иване, но това по-горе е шегичка с 3мм дебелина, аз мисля за поне 8мм дебел алуминиев детайл захванат на поне 10-12 места със солидни болтове.
              8мм алуминйй, ако е нещо различно от 7075 или от сорта, е здраво колкото 4мм 355 стомана, тъй че ония неща изобщо не са майтап, ако са правени от каквото стомана трябва.

              Друго - не знам какво толкова си се шашнал, ама резервоар на дизелова кола ще запалиш на върба у петък. Ако искаш пробвай - излей някъде 100 грама нафта и се пробвай ако искаш и с горелка - няма да ти се получи. Ще запалиш част от парите, и в момента, в който махнеш горелката от там ще изгасне.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                ...по-здрав алуминий
                Какъв конкретно?

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                12 здравина болтове.
                Смисъла от нещо повече от 8.8 там е чисто и просто нулев.

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                Мисля да фиксирам за псевдо рамата и за теглича.
                И колко е дебела псевдорамата?

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                Ще видим, скоро ще се види на тестовете(повдигане на автомобила с крик разположен в средата на защитата).
                Ако целта ти е опора за повдигане, направи си опора. Ако целта ти е защита, направи си защита. Неоправдано и даже вредно е да правиш защитата да издържа цялата на повдигане. Купето ти мърда и трябва да мърда - така е направено. Като пляснеш нещо да го бетонираш, всичките тия усилия от огъването се концентрират в местата на захващане, които след време се изморяват и е възможно дори да се счупят. Тогава ще си имаш защита с парчета от псевдо рамата по нея и по-опасен вместо по-безопасен автомобил. Отделно съединяването на 8мм плочи с 6мм винкел е нонсенс още по дефиниция. Някакъв смисъл има плочите да са по-тънки а винкела по-дебел и доволно широк, но обратното категорично не.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  8мм алуминйй, ако е нещо различно от 7075 или от сорта, е здраво колкото 4мм 355 стомана, тъй че ония неща изобщо не са майтап, ако са правени от каквото стомана трябва.

                  Друго - не знам какво толкова си се шашнал, ама резервоар на дизелова кола ще запалиш на върба у петък. Ако искаш пробвай - излей някъде 100 грама нафта и се пробвай ако искаш и с горелка - няма да ти се получи. Ще запалиш част от парите, и в момента, в който махнеш горелката от там ще изгасне.
                  Мерси Спарки.

                  Колата е бензиново Чероки 1999та година и на тия резервоара им стърчи от всякъде, разположен е на кофти място, няма дори пластмасова защита около него и е супер тънък но за сметка на това е голям около 80 литра.

                  А ето ги материалите които поръчах:

                  2 x
                  Aluminium Plate: 6082 T651 - 8.0 mm - 750mm x 380mm
                  1 x
                  Aluminium Plate: 6082 T651 - 8.0 mm - 850mm x 650mm
                  1 x
                  100 mm x 100 mm x 6 mm : Aluminium Angle - 1500 mm
                  2 x
                  Aluminium Sheet: 5251 H22 - 1.2 mm - 1000mm x 1000mm
                  2 x
                  25 mm x 20 mm : Aluminium Flat Bar - 1500 mm
                  10 x
                  Aluminium Flat Bar - Metric Sizes (6082T6) 20 mm x 3 mm - 2000 mm
                  2 x
                  Aluminium Sheet: 1050A H14 - 1.0 mm - 1000mm x 1200mm
                  1 x
                  Aluminium Plate: 5083 'O' - 4.0 mm - 1000mm x 800mm
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Какъв конкретно?


                    Смисъла от нещо повече от 8.8 там е чисто и просто нулев.


                    И колко е дебела псевдорамата?



                    Ако целта ти е опора за повдигане, направи си опора. Ако целта ти е защита, направи си защита. Неоправдано и даже вредно е да правиш защитата да издържа цялата на повдигане. Купето ти мърда и трябва да мърда - така е направено. Като пляснеш нещо да го бетонираш, всичките тия усилия от огъването се концентрират в местата на захващане, които след време се изморяват и е възможно дори да се счупят. Тогава ще си имаш защита с парчета от псевдо рамата по нея и по-опасен вместо по-безопасен автомобил. Отделно съединяването на 8мм плочи с 6мм винкел е нонсенс още по дефиниция. Някакъв смисъл има плочите да са по-тънки а винкела по-дебел и доволно широк, но обратното категорично не.
                    Точно начина на захващане посредством такава сглобка позволява огъване, за това и смятам да удължа захващането за да има огъване при нужда, защитата ми трябва да е точно под резервоара а винкелите са двойни защото ако 8мм алумин се гъне, което го очаквам, просто ще сложа още една плоча и ще ида да ми заварят всичко както съм го фиксирал и нагодил.

                    Проблема и цялата трудност идват от сложните детайли, няма много прави места, всичко е огънати в повече от една равнина и абсурд да мога да сваля точни размери камо ли да го начертая и изпълня.

                    А за рамата ми дреме на шапката точно, джипа е почнал да гние, нямам намерения да инвестирам пари в цялостно почистване и антикорозия, целта ми е да защитя резервоара, другото не ме вълнува много и без това тази кола надали ще е при мен повече от година.

                    Тази кола за сега е ежедневката на жена ми, гънене и чекнене не виждам къде ще има, въпреки всичко аз след като направя промените, ще си я поразкрача малко из квартала да видим къде какво става но нямам притеснения, никакви дори.

                    Теглича на джипа е фабричен, стоманата е 8мм-10мм на места, супер масивен е и е захванат солидно на много места, той така или иначе органичава гъненето на рамата, сложен е точно като компромис заради стърчащия резервоар, за това е и толкова масивен, аз ще се хвана за него на 4-6 места и 6-10 места на рамата.

                    Рамата е тънка и сигурно поизядена от корозия, но както казах дреме ми, целта е защитата да предпази резеровара еднократно, при катастрофа недай си боже, другото точно за тази коля ми е през шапката, тя нито има остатъчна стойност нито си струва да я пазя.
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                      6082 е горе-долу (малко по-слабо) от стомана 3, 5083 е горе-долу колкото 6082, 5251 е наполовина, 1050 е още по-надолу.

                      За сравнение, 7075 е нещо като 2 пъти по-здраво от 6082. Разбирай - с 4мм 7075 ще свършиш същото, което с 8мм 6082/5083.

                      Напоследък все по-редовно ползвам 7075 - на струга се държи много повече като стомана, отколкото като класически алуминий.

                      На твое място, в задната част (където са евентуалните най-силни ръбове) бих направил с тръба усилен ръб, който ще случи и за вдигане, а от него напред - алуминиев лист, сгънат по двете си страници, който да си е само защита и нищо повече. Ако пък имаш теглич, на който основата е греда и е захванат към псевдорамата, можбе да се ползва и той вместо нарочна греда.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        6082 е горе-долу (малко по-слабо) от стомана 3, 5083 е горе-долу колкото 6082, 5251 е наполовина, 1050 е още по-надолу.

                        За сравнение, 7075 е нещо като 2 пъти по-здраво от 6082. Разбирай - с 4мм 7075 ще свършиш същото, което с 8мм 6082/5083.

                        Напоследък все по-редовно ползвам 7075 - на струга се държи много повече като стомана, отколкото като класически алуминий.

                        На твое място, в задната част (където са евентуалните най-силни ръбове) бих направил с тръба усилен ръб, който ще случи и за вдигане, а от него напред - алуминиев лист, сгънат по двете си страници, който да си е само защита и нищо повече. Ако пък имаш теглич, на който основата е греда и е захванат към псевдорамата, можбе да се ползва и той вместо нарочна греда.

                        Спарки мерси за обясненията, разбирам за задравините на различните материали но проблема е наличност и кой с какво работи, поръчал съм най-здравия наличен на планки алуминий.

                        Не те разбирам обаче за гредите и за ръбовете, би ли драснал в пейнт нещо набързо?
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          ...гънене и чекнене не виждам къде ще има...
                          Всяка кола има - то си е част от разчетите, и със сигрност с просто око трудно се вижда. Не говоря за десети от милиметъра - говоря за милимвтри и даже зантиметри.

                          Даже и гегата има, макар че там е миниатюрно, но тя затова е такъв туч.

                          Относно теглича - това че е масивен не значи задъпжително че ограничава гъненето. До конструкция е. А колата се "суче", не се гъне буквално.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение

                            Не те разбирам обаче за гредите и за ръбовете, би ли драснал в пейнт нещо набързо?
                            Закачаш отзад за гредата на теглича. Напред е плосък лист, огънат примерно на 45 градуса в двата си странични края. Това му осигурява устойчивост по дължина. По другите 2 страни - гредички - едната е тая на теглича, в предния край трябва да направиш ти, или и там да огънеш.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Закачаш отзад за гредата на теглича. Напред е плосък лист, огънат примерно на 45 градуса в двата си странични края. Това му осигурява устойчивост по дължина. По другите 2 страни - гредички - едната е тая на теглича, в предния край трябва да направиш ти, или и там да огънеш.

                              Мерси, схванах те сега.

                              Това ми е идеята, гредата на теглича се ползва за едната страна на закачане на алуминиевия лист.

                              Страничните планки на теглича, 8-10мм стомана захванати за рамата и те да НЕ се ползват, за да стане нещо като двойна стена устойчива на смачкване, ще опитам да го драсна в пейнт за да го изобразя.

                              На рисунката не се вижда захвата за гредата на теглича но ще го има.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Quick drawing.jpg
Прегледи:1
Размер:97.3 КБ
ID:5712376
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Техническо чертане в 2Д/3Д, изработка на технически чертеж по скица с размери

                                Силно съм скептичен към крайният резултат. Прогнозирам изхабено време и материал в големи количества, ак отръгнеш да го правиш от листове с винкели и болтове.
                                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X