Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Продавам: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

    Не изгарям от желание да продам композицията, обявяването за продажба се налага поради възникнали неочаквани проблеми, затрудняващи съхранението и ремонтирането й, както писах в основната тема. Давам и малко резервни части. Бартери са възможни за: по-евтин джип с доплащане, желателно 7 местен, Pajero, УАЗ; по-евтино Audi TT Quattro с доплащане; по-евтино Audi Allroad с доплащане; Mercedes S500 4Matic W220; мотоциклет Honda Gold Wing 1500.
    ЦЕНА: 11000 лв.
    Роувърът и ремаркето са с редовни документи и платени текущи такси. Напълно легални за движение по пътищата и нотариално прехвърляне. Прехвърлянето е задължително при сделка. Не се продават по отделно. Добре познати са на много от членовете на форума. Работата по проекта подробно може да се проследи в следната тема:

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...76#post2890576


    При интерес мога да я изпратя на имейл в pdf-формат, както и много снимки и материали от процеса на работа. Ето и обобщена информация относно проекта:
    Композицията не е подходяща за любителите на високите скорости. Не е подходяща и за основна кола, за хора които искат да имат само един автомобил. Също не е подходяща и за хора, които не са техничари и не обичат сами да затягат и поправят разни неща по колите си. Много подходяща за разходки сред природата и офф-роуд експедиции. Напълно адаптирана за тази цел. Много подходяща и за "хоби кар", за доразвиване и поддържане на уникален проект.
    Роувърът е разглобен напълно в началото и изцяло рециклиран, както купето, така и двигателя. Ремаркето е създадено почти от нула. Никакви проблеми с корозия и ръжда. Двигателят е 8 цилиндров V-образен, 3500 куб. см., 165 к.с., бензинов, пълен инжекцион, с обикновена газова уредба. Основно ремонтиран, но семерингът на коляновия вал от към скоростната кутия изпусна и трябва да се смени (не е проблем за експлоатацията на колата, при условие, че се следи нивото на маслото). Газовите бутилки са две по 40 л., свързани общо като една и монтирани на мястото на оригиналния резервоар. Резервоарът е премахнат и е направен по-малък, 22 л., закрепен отстрани на рамата до газовите бутилки. Скоростната кутия е 4-степенен автоматик. Постоянно 4х4 през раздатъчна кутия с междинен диференциал с ръчно блокиране и понижаваща предавка. Разходът на газ е между 17 и 33 л./100 км., според условията на експлоатация. В багажника е направена платформа, която при сгъване на задните седалки го превръща в спалня. В платформата има чекмеджета и отделения за багаж. Допълнително изведени 12 V контакти - 3 бр. в купето и 2 бр. в багажника. Масивна клетка, предпазваща при преобръщане, обхваща цялото купе отвътре. Експедиционен багажник на покрива с допълнителен куфар за багаж. Силови тръбни брони и тръбни стъпенки с rock-sliders, пригодени за повдигане с hi-jack. Задната броня е направена така, че да не може ремаркето да се заклини в нея. Лифт на купето и лифт на окачването. Дублирани амортисьори, по два на всяко колело. По естетични причини е добре задният мост да се измести малко по-назад с удължаване на надлъжните щанги, закрепването на А-рамото и удължаване на кардана с фланец, което ще промени и закрепването на допълнителните задни амортисьори. В момента те са демонтирани, но налични. Новите им крепежи са подготвени, но за да се напаснат точно, първо трябва да се премести моста. Демпфер на волана. Лебедка Winchmax 13000 либри. Гуми BF-Goodrich 285/75R16 с голям остатъчен ресурс. Стандартни джанти, изнесени на страни с фланци. Шнорхел. Ванти. Възможност за включване на общо 10 фара на дълги светлини: двата стандартни + четирите лупи + четирите големи предни на багажника. Отделно може да се включат още четири допълнителни фара на багажника, полезни при офф-роуд: по един отстрани и два отзад. Колата е с два алтернатора и два акумулатора с цел поддържане на многото допълнителни електрически консуматори, но инсталацията си е 12 волтова. Ремаркето също е с два акумулатора (не са налични за продажбата) и 12 волтова инсталация. И на двете инсталации има отделен ключ-маса. Колата захранва и четирите акумулатора, също може и да ги ползва, но ремаркето има на разположение само неговите си два, за да неможе къмпинг оборудването да изхарчи тока за стартиране на двигателя. В колата е инсталиран механичен компресор с рисийвър за сгъстения въздух към който може да се включи маркуч за помпане на гуми или различни пневматични инструменти. Трябва да се свърже тръбопроводът от компресора до рисийвъра, както и да се направи системата за смазване на компресора. Колата има стандартен теглич с топка, както и специален линк за ремаркето, за офф-роуд експлоатация, който позволява сгъване в три различни оси. Двойно стоманено осигурително въже. Джантите на ремаркето и на колата са взаимо-заменяеми. Двата модула се движат в една и съща следа. От покрива на ремаркето се разпъва палатка, за която все още няма платнище. На която и да е от задните врати се монтира мивка, свързана с около 120 л. резервоар за питейна вода с помпа. Има още малко работа по тръбопровода. Скара за барбекю пък стои на една от резервните гуми. Голямо пространство за багаж. Инсталирани в ремаркето малък телевизор, радио и инвертор за 220 V ток. За да се ползва ремаркето е достатъчно да се обездвижи и да се нивелира със собствените му стойки, не се налага допълнително да се забиват колчета или да се търсят някакви други опори. В Роувъра е необходимо да се довърши и закрепването на задните колани. Нужно е да се смени и релето, което включва компресора на климатика, защото не сработва. Иначе системата е заредена с фреон, компресорът и пресостатните датчици са изправни.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:6108557

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:02.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:6108558

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03.jpg
Прегледи:1
Размер:134.0 КБ
ID:6108559

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04.jpg
Прегледи:1
Размер:146.8 КБ
ID:6108560

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:6108561

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06.jpg
Прегледи:1
Размер:100.4 КБ
ID:6108562

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:6108563

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:08.jpg
Прегледи:1
Размер:111.7 КБ
ID:6108564

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09.jpg
Прегледи:1
Размер:108.4 КБ
ID:6108565

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:1
Размер:50.9 КБ
ID:6108566

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:2
Размер:102.3 КБ
ID:6108567

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:1
Размер:120.7 КБ
ID:6108568

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:1
Размер:153.1 КБ
ID:6108569

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:2
Размер:147.7 КБ
ID:6108570

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:1
Размер:177.5 КБ
ID:6108571

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:1
Размер:114.1 КБ
ID:6108572

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:1
Размер:175.0 КБ
ID:6108573

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:1
Размер:150.4 КБ
ID:6108574
    Последно редактирано от The Namesake; 17-02-16, 01:18.
    088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

  • #2
    От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

    А би ли казал какво е променено по него, за да се увеличи цената с 3000лв (а най-вероятно и повече): http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=193696
    Питам, защото предния собственик не успя да отговори на този въпрос.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #3
      От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

      Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
      А би ли казал какво е променено по него, за да се увеличи цената с 3000лв (а най-вероятно и повече): http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=193696
      Питам, защото предния собственик не успя да отговори на този въпрос.
      Не мога да дам точен отговор колко ми струва на мен композицията. За нея дадох друга кола и доплатих пари. Въпросната кола също бях взел с бартер и я карах близо 2 години, така че ходи му хвани края. Цената в момента е базирана на два основни фактора - доколко имам желание да продавам и личната ми преценка колко е редно да струва. Може да претърпи и промени, естествено. Опитах да опиша състоянието на джипа и ремаркето в момента максимално точно. Ако някой има допълнителни въпроси, нека пита. Сега се сещам, че не написах телефон за връзка, ама след като го има в подписа ми, реших, че не толкова важно. Все пак, ето: 0887908759
      088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

      Коментар


      • #4
        От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

        Първоначално публикуван от The Namesake
        Всъщност определянето на цената не е чак толкова трудно. ..
        Може би не ме разбра - най-малко искам да се изказвам за ценообразуването ти. Това си е абсолютно твое право, дори по-скоро опитах да го защитя; левът за редовия купувач е просто лев, само продавачът знае, какво стои зад него.
        За да не е това поредната плява в обявата ти, валидно ли е предложението ти към мен, но без ремаркето? Виждам, че за него те питат отделно....
        << Mitsubishi Pajero LongWB >>

        Коментар


        • #5
          От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

          Само джипа продаваш ли и на каква цена ?

          Коментар


          • #6
            От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

            Ха я кажи тогава ремаркето за каква височина теглич е предвидено?
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • #7
              От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

              Първоначално публикуван от Resurgam Преглед на мнение
              Може би не ме разбра - най-малко искам да се изказвам за ценообразуването ти. Това си е абсолютно твое право, дори по-скоро опитах да го защитя; левът за редовия купувач е просто лев, само продавачът знае, какво стои зад него.
              За да не е това поредната плява в обявата ти, валидно ли е предложението ти към мен, но без ремаркето? Виждам, че за него те питат отделно....
              Всъщност теб те разбрах, няма лоши чувства... Други неща ми запалиха фитила... Първо да вмъкна, че съм доста организиран и подреден човек, и много ме бива да съхранявам разни неща. Това има и недостатъци, защото забавя всяко нещо, с което се захвана, но като цяло го считам за предимство. Много малко неща в живота си съм изгубил. Имам и един малко странен навик, относно начина по който си избирам автомобили. Общо взето "принтирам" в PDF формат обяви, които ми хващат погледа. Когато се сдобия с нещо ново, неговата обява е първият файл, който попада в нова папка с модела и номера на колата. Следващият е текстов, който започва с т.1: километри, година, месец - при закупуването на колата. После за всяко нещо, което се прави, се добавя нова точка. В папката слагам и снимки на колата, каквато друга информация преценя като важна, даже обикновено сканирам и талоните. И така според времето през което съм я задържал се събира едно доста подробно досие. И понеже вчера доста пара вдигнах, голяма част от днешния ден (18-и) прекарах в ровене в стари файлове, както и имейли. Сега всъщност като отворих темата бях насъбрал много лоша скорост в много лоша посока. Като видях, че някой неща са изчистени, се получи ефектът на клапана за високо налягане... Вече мога да заявя, че не, няма да спечеля от продажбата на композицията. Това не ми е и цел, от друга страна не бих имал нещо против, но вече мога да докажа, че поне от форума няма да се случи. Евентуално от сайтовете за продажба на автомобили, където ще бъде обявена на по-висока цена, но и това е относително, защото обявена цена и продажна цена често са съвсем различни неща. Преди следващото ми изказване искам първо да подчертая, че не търся конфронтация и не целя пак да се подкарат някакви разправии, но всъщност установих и нещо много интересно. Администрацията на форума също има неволно участие в поскъпването на колата, при това с не малката сума от 2000 лв. Пак казвам - НЕВОЛНО участие, по-скоро неблагоприятно стечение на обстоятелствата. В момента тези 2000 лв. са, естествено, за моя сметка и вероятно ще се прехвърлят на евентуалния следващ собственик, защото от тук нататък са неизбежна част от ценообразуването на колата.
              Сега на конкретният въпрос - като че ли нямам желание да разделям джипът и ремаркето. Аз винаги съм ги виждал като едно цяло, а такъв е и замисълът на Джиджо, доколкото мога да преценя. Заедно имат синергия, по отделно и двете губят. Евентуална раздяла е възможна, ако някой първо предложи много добра цена за ремаркето, но за сега остават комплект. Всъщност и аз, както вече споменах, нямам желание да се разделям с тях, хората които са погледнали постовете около №363 в основната тема, знаят кое предизвика обявяването.
              088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

              Коментар


              • #8
                От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                Ха я кажи тогава ремаркето за каква височина теглич е предвидено?
                В близките дни ще прескоча до селото и ще измеря точно.
                088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                Коментар


                • #9
                  От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                  Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
                  ... Вече мога да заявя, че не, няма да спечеля от продажбата на композицията. Това не ми е и цел...
                  Няма нищо лошо, човек да спечели от труда си. Няма и нищо лошо да купиш нещо изгодно и да го продадеш на печалба. Изобщо в печалбата няма нищо лошо, тя движи капитализма.

                  И понеже това е кола с история в рози форум, аз по-скоро разбирам въпроса на колегите като: какво е състоянието в момента и какво е правено по колата напоследък.

                  Успех с продажбата.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                    Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                    Няма нищо лошо, човек да спечели от труда си. Няма и нищо лошо да купиш нещо изгодно и да го продадеш на печалба. Изобщо в печалбата няма нищо лошо, тя движи капитализма.

                    И понеже това е кола с история в рози форум, аз по-скоро разбирам въпроса на колегите като: какво е състоянието в момента и какво е правено по колата напоследък.

                    Успех с продажбата.
                    Благодаря. Прав си за всичко. Каквото до сега преценявах като важно, съм го пускал в основната тема, започнатата от Джиджо. Така ще бъде и занапред. Докато зависи от мен, онази тема си остава основна за всичко, засягащо композицията. В тази нещата ще се споменават по-бегло. За тук пък подготвих подробното описание от началния пост, защото все пак темата трябва да е пълна сама по себе си, не само в комбинация с другата. Та информация и снимки има вече доста, от всички периоди на развитие на колата. Ако все пак някой се интересува от нещо, нека пита, тук, на лични, по телефона, както му е удобно.
                    088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                    Коментар


                    • #11
                      От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                      Принципно няма смисъл от подобни обяснения, но тъй като въпросът беше засегнат, поне да го довършим. Темата на Николай за продажбата на композицията е пусната в края на януари 2015 г. и е била активна до края на февруари 2015 г., преместена е в архива вероятно между 20-и и 25-и. Аз разбрах за продажбата (и се зарадвах, защото разпознах проекта) от сайтовете за коли втора употреба в началото на март 2015 г. Пускам снимка, извадена от PDF-а на запазената от мен обява (писах, че ми е практика да си запазвам обявите). Както се вижда, обявената цена е 10000 лв. Върху тази цена са правени всички уговорки. За композицията аз дадох един Jaguar X-Type, който оценихме на 8000 лв. и доплатих 2000 лв. Запазил съм всички имейли с които са правени тези уговорки, не мисля, че е нужно да ги пускам, но ако някой желае да ги види, да каже. Останалите 1000 лв. от текущата цена са приблизително моите разходи до сега. За тези сметки аз сам нямах много ясна представа, докато не се зарових в старите файлове да ги проверявам. Ако пък отчетем и какво съм вложил в Jaguar-а (има запазена информация и за това), стойността му доста ще надхвърли 8-те хиляди лева, на които го оценихме, но това са неща, които е редно вече да бъдат забравени. Ако темата на Николай беше останала активна още около две седмици, сега композицията щеше да струва доста по-малко, защото добре си спомням, че тогава прегледах обявите за продажба във форума (което така или иначе правя понякога, дори и без причина) и я нямаше. Това имах предвид, като казах, че администрацията на форума неволно е помогнала за поскъпването на композицията с 2000 лв., все пак пазарлъци върху 10000 лв. са едно, а върху 8000 лв. - друго.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rover.jpg
Прегледи:1
Размер:104.0 КБ
ID:5704251
                      088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                      Коментар


                      • #12
                        От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                        Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                        Ха я кажи тогава ремаркето за каква височина теглич е предвидено?
                        Извинявай за забавянето, измерих още на 22-ри, и после нещо съм се отнесъл. Ето снимки:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:1
Размер:95.6 КБ
ID:5704252

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19 - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:66.3 КБ
ID:5704253
                        088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                        Коментар


                        • #13
                          От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                          Поради идея, свързана с инвестиране на определена сума в конкретен срок, временно цената пада. До към 25-и април композицията струва 9500 лв. За този период възможността за бартер не важи.
                          088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                          Коментар


                          • #14
                            От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                            Цената се връща на предишната стойност от 11000 лв. Бартер отново е възможен.
                            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                            Коментар


                            • #15
                              От: Range Rover Classic V8 и туристическо ремарке

                              UP
                              088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X