Не изгарям от желание да продам композицията, обявяването за продажба се налага поради възникнали неочаквани проблеми, затрудняващи съхранението и ремонтирането й, както писах в основната тема. Давам и малко резервни части. Бартери са възможни за: по-евтин джип с доплащане, желателно 7 местен, Pajero, УАЗ; по-евтино Audi TT Quattro с доплащане; по-евтино Audi Allroad с доплащане; Mercedes S500 4Matic W220; мотоциклет Honda Gold Wing 1500.
ЦЕНА: 11000 лв.
Роувърът и ремаркето са с редовни документи и платени текущи такси. Напълно легални за движение по пътищата и нотариално прехвърляне. Прехвърлянето е задължително при сделка. Не се продават по отделно. Добре познати са на много от членовете на форума. Работата по проекта подробно може да се проследи в следната тема:
http://www.offroad-bulgaria.com/show...76#post2890576
При интерес мога да я изпратя на имейл в pdf-формат, както и много снимки и материали от процеса на работа. Ето и обобщена информация относно проекта:
Композицията не е подходяща за любителите на високите скорости. Не е подходяща и за основна кола, за хора които искат да имат само един автомобил. Също не е подходяща и за хора, които не са техничари и не обичат сами да затягат и поправят разни неща по колите си. Много подходяща за разходки сред природата и офф-роуд експедиции. Напълно адаптирана за тази цел. Много подходяща и за "хоби кар", за доразвиване и поддържане на уникален проект.
Роувърът е разглобен напълно в началото и изцяло рециклиран, както купето, така и двигателя. Ремаркето е създадено почти от нула. Никакви проблеми с корозия и ръжда. Двигателят е 8 цилиндров V-образен, 3500 куб. см., 165 к.с., бензинов, пълен инжекцион, с обикновена газова уредба. Основно ремонтиран, но семерингът на коляновия вал от към скоростната кутия изпусна и трябва да се смени (не е проблем за експлоатацията на колата, при условие, че се следи нивото на маслото). Газовите бутилки са две по 40 л., свързани общо като една и монтирани на мястото на оригиналния резервоар. Резервоарът е премахнат и е направен по-малък, 22 л., закрепен отстрани на рамата до газовите бутилки. Скоростната кутия е 4-степенен автоматик. Постоянно 4х4 през раздатъчна кутия с междинен диференциал с ръчно блокиране и понижаваща предавка. Разходът на газ е между 17 и 33 л./100 км., според условията на експлоатация. В багажника е направена платформа, която при сгъване на задните седалки го превръща в спалня. В платформата има чекмеджета и отделения за багаж. Допълнително изведени 12 V контакти - 3 бр. в купето и 2 бр. в багажника. Масивна клетка, предпазваща при преобръщане, обхваща цялото купе отвътре. Експедиционен багажник на покрива с допълнителен куфар за багаж. Силови тръбни брони и тръбни стъпенки с rock-sliders, пригодени за повдигане с hi-jack. Задната броня е направена така, че да не може ремаркето да се заклини в нея. Лифт на купето и лифт на окачването. Дублирани амортисьори, по два на всяко колело. По естетични причини е добре задният мост да се измести малко по-назад с удължаване на надлъжните щанги, закрепването на А-рамото и удължаване на кардана с фланец, което ще промени и закрепването на допълнителните задни амортисьори. В момента те са демонтирани, но налични. Новите им крепежи са подготвени, но за да се напаснат точно, първо трябва да се премести моста. Демпфер на волана. Лебедка Winchmax 13000 либри. Гуми BF-Goodrich 285/75R16 с голям остатъчен ресурс. Стандартни джанти, изнесени на страни с фланци. Шнорхел. Ванти. Възможност за включване на общо 10 фара на дълги светлини: двата стандартни + четирите лупи + четирите големи предни на багажника. Отделно може да се включат още четири допълнителни фара на багажника, полезни при офф-роуд: по един отстрани и два отзад. Колата е с два алтернатора и два акумулатора с цел поддържане на многото допълнителни електрически консуматори, но инсталацията си е 12 волтова. Ремаркето също е с два акумулатора (не са налични за продажбата) и 12 волтова инсталация. И на двете инсталации има отделен ключ-маса. Колата захранва и четирите акумулатора, също може и да ги ползва, но ремаркето има на разположение само неговите си два, за да неможе къмпинг оборудването да изхарчи тока за стартиране на двигателя. В колата е инсталиран механичен компресор с рисийвър за сгъстения въздух към който може да се включи маркуч за помпане на гуми или различни пневматични инструменти. Трябва да се свърже тръбопроводът от компресора до рисийвъра, както и да се направи системата за смазване на компресора. Колата има стандартен теглич с топка, както и специален линк за ремаркето, за офф-роуд експлоатация, който позволява сгъване в три различни оси. Двойно стоманено осигурително въже. Джантите на ремаркето и на колата са взаимо-заменяеми. Двата модула се движат в една и съща следа. От покрива на ремаркето се разпъва палатка, за която все още няма платнище. На която и да е от задните врати се монтира мивка, свързана с около 120 л. резервоар за питейна вода с помпа. Има още малко работа по тръбопровода. Скара за барбекю пък стои на една от резервните гуми. Голямо пространство за багаж. Инсталирани в ремаркето малък телевизор, радио и инвертор за 220 V ток. За да се ползва ремаркето е достатъчно да се обездвижи и да се нивелира със собствените му стойки, не се налага допълнително да се забиват колчета или да се търсят някакви други опори. В Роувъра е необходимо да се довърши и закрепването на задните колани. Нужно е да се смени и релето, което включва компресора на климатика, защото не сработва. Иначе системата е заредена с фреон, компресорът и пресостатните датчици са изправни.
ЦЕНА: 11000 лв.
Роувърът и ремаркето са с редовни документи и платени текущи такси. Напълно легални за движение по пътищата и нотариално прехвърляне. Прехвърлянето е задължително при сделка. Не се продават по отделно. Добре познати са на много от членовете на форума. Работата по проекта подробно може да се проследи в следната тема:
http://www.offroad-bulgaria.com/show...76#post2890576
При интерес мога да я изпратя на имейл в pdf-формат, както и много снимки и материали от процеса на работа. Ето и обобщена информация относно проекта:
Композицията не е подходяща за любителите на високите скорости. Не е подходяща и за основна кола, за хора които искат да имат само един автомобил. Също не е подходяща и за хора, които не са техничари и не обичат сами да затягат и поправят разни неща по колите си. Много подходяща за разходки сред природата и офф-роуд експедиции. Напълно адаптирана за тази цел. Много подходяща и за "хоби кар", за доразвиване и поддържане на уникален проект.
Роувърът е разглобен напълно в началото и изцяло рециклиран, както купето, така и двигателя. Ремаркето е създадено почти от нула. Никакви проблеми с корозия и ръжда. Двигателят е 8 цилиндров V-образен, 3500 куб. см., 165 к.с., бензинов, пълен инжекцион, с обикновена газова уредба. Основно ремонтиран, но семерингът на коляновия вал от към скоростната кутия изпусна и трябва да се смени (не е проблем за експлоатацията на колата, при условие, че се следи нивото на маслото). Газовите бутилки са две по 40 л., свързани общо като една и монтирани на мястото на оригиналния резервоар. Резервоарът е премахнат и е направен по-малък, 22 л., закрепен отстрани на рамата до газовите бутилки. Скоростната кутия е 4-степенен автоматик. Постоянно 4х4 през раздатъчна кутия с междинен диференциал с ръчно блокиране и понижаваща предавка. Разходът на газ е между 17 и 33 л./100 км., според условията на експлоатация. В багажника е направена платформа, която при сгъване на задните седалки го превръща в спалня. В платформата има чекмеджета и отделения за багаж. Допълнително изведени 12 V контакти - 3 бр. в купето и 2 бр. в багажника. Масивна клетка, предпазваща при преобръщане, обхваща цялото купе отвътре. Експедиционен багажник на покрива с допълнителен куфар за багаж. Силови тръбни брони и тръбни стъпенки с rock-sliders, пригодени за повдигане с hi-jack. Задната броня е направена така, че да не може ремаркето да се заклини в нея. Лифт на купето и лифт на окачването. Дублирани амортисьори, по два на всяко колело. По естетични причини е добре задният мост да се измести малко по-назад с удължаване на надлъжните щанги, закрепването на А-рамото и удължаване на кардана с фланец, което ще промени и закрепването на допълнителните задни амортисьори. В момента те са демонтирани, но налични. Новите им крепежи са подготвени, но за да се напаснат точно, първо трябва да се премести моста. Демпфер на волана. Лебедка Winchmax 13000 либри. Гуми BF-Goodrich 285/75R16 с голям остатъчен ресурс. Стандартни джанти, изнесени на страни с фланци. Шнорхел. Ванти. Възможност за включване на общо 10 фара на дълги светлини: двата стандартни + четирите лупи + четирите големи предни на багажника. Отделно може да се включат още четири допълнителни фара на багажника, полезни при офф-роуд: по един отстрани и два отзад. Колата е с два алтернатора и два акумулатора с цел поддържане на многото допълнителни електрически консуматори, но инсталацията си е 12 волтова. Ремаркето също е с два акумулатора (не са налични за продажбата) и 12 волтова инсталация. И на двете инсталации има отделен ключ-маса. Колата захранва и четирите акумулатора, също може и да ги ползва, но ремаркето има на разположение само неговите си два, за да неможе къмпинг оборудването да изхарчи тока за стартиране на двигателя. В колата е инсталиран механичен компресор с рисийвър за сгъстения въздух към който може да се включи маркуч за помпане на гуми или различни пневматични инструменти. Трябва да се свърже тръбопроводът от компресора до рисийвъра, както и да се направи системата за смазване на компресора. Колата има стандартен теглич с топка, както и специален линк за ремаркето, за офф-роуд експлоатация, който позволява сгъване в три различни оси. Двойно стоманено осигурително въже. Джантите на ремаркето и на колата са взаимо-заменяеми. Двата модула се движат в една и съща следа. От покрива на ремаркето се разпъва палатка, за която все още няма платнище. На която и да е от задните врати се монтира мивка, свързана с около 120 л. резервоар за питейна вода с помпа. Има още малко работа по тръбопровода. Скара за барбекю пък стои на една от резервните гуми. Голямо пространство за багаж. Инсталирани в ремаркето малък телевизор, радио и инвертор за 220 V ток. За да се ползва ремаркето е достатъчно да се обездвижи и да се нивелира със собствените му стойки, не се налага допълнително да се забиват колчета или да се търсят някакви други опори. В Роувъра е необходимо да се довърши и закрепването на задните колани. Нужно е да се смени и релето, което включва компресора на климатика, защото не сработва. Иначе системата е заредена с фреон, компресорът и пресостатните датчици са изправни.
Коментар