Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Citroen BX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Citroen BX

    Както е видно от заглавието, търся си БХ. Може да не е в топ състояние, но и да не е тотална развалина.
    Бензин или дизел, няма особено значение, макар че бензин е с предимство. Единственото важно е, да е редовен документално. Сиреч, да не е бракуван.
    Цена, до 1000 лв. Или заменям за Ксантия МК2 комби 2.0 ХДИ 109 к.с. в движение и с редовна регистрация и документи.
    Ако някой знае някъде, пишете тук.
    Бих предпочел и да не е в Русе или Варна, разбира се.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  • #2
    Оти ми смущаваш съня с нечисти хидравлични помисли?
    На едно място знам, че седяха в полуизоставено състояния един BX и един Xm. Утре ще мина да им хвърля око, ама са в Русе.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Цитрофренията не прощава, Ники. Аз почти се бяхзапътил към Русе, Снощи си писах с един човек, който се оказа че го е продал преди 6 месеца, но обявата продължава да си стоЙ в ауто бг. Та. нека е в Русе, ама да мога да си го прибера на самоход, че с платформа ще ми излезе двойно на колата.

  • #3
    Идеята ми е да си я възстановя постепенно и поетапно. БХ винаги са ми били слабост.
    Познавате ме и знаете, че си падам по ретро автомобили.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #4
      Брей...следя с интерес. Такъв Ситроен дизел го карах незнаен брой години и няколкостотин хиляди километра. Само добри неща мога да кажа за модела.
      А що се отказваш от Ксантията?
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Ами, имам и С5 комби и две комбита не са ми нужни. Ако ще е трето возило, поне да е малко ретро. Ще си отиват с АХ-а.
        А и на Ксантии се наситих и накарах, Тази ми е трета.

    • #5
      Ситроен ВХ турбо дизел имаше моя доверен механик в Италия. След цял живот трудов стаж при официалния доставчик на Ситроен, си бе отворил частно сервизче като пенсионер.
      Колата беше закупена от него чисто нова и по онова време беше на малко над 780000 реални км. Разказваше, че обиколил няколко пъти Европата с нея.
      Когато се посъветвах с него за втората Ксантия (1.9 ТД), каза кола с такъв мотор се купува със затворени очи, без да се гледат км. Двигател-чук. Милионник.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        ......
        Цена, до 1000 лв. Или заменям за Ксантия МК2 комби 2.0 ХДИ 109 к.с. в движение и с редовна регистрация и документи...
        Да разбирам ли , че цената на Ксантията е 1000 лева ?
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Да.

      • #7
        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Ситроен ВХ турбо дизел имаше моя доверен механик в Италия. Двигател-чук. Милионник.
        Моят го бракувах на около 680 000км. Беше от Австрия и ръждата го съсипа на 24 години. Точно захващането на задното окачване под седалката.
        На други места нямаше проблем. Двигателя не беше отварян никога.

        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #8
          Само ако знаеш, че в съседния двор стои един БХ и не е мърдал от там 25 години. И е под навес, бензин. Но няма как да се получат нещата, не е каран много време и собственика е...., абе нищо хубаво не мога да кажа. Та пожелавам успех с намирането. Сети ме навремето колега на нашите имаше един червен, някакво спортно изпълнение беше, опушени стопове, брони, мале беше голяма работа. Това 95-6 година някъде.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            При всички положения е по-добре за мен колата да е в движение, или ако не е да може да се приведе, така че да си я прибера на самоход. И разбира се, сговорлив собственик би било също добре.
            По спомен, моделът имаше и GTI серия с 16 клапана и не знам колко коня. Има също и 4х4 16 клапана, но там цените са като за Делта Интеграле.
            На мен ми трябва не за ежедневна, а да си я карам с кеф и за кеф.

        • #9
          Някой път като се подредят темите, и като се получи тематичен резултат....

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:citroen.png
Прегледи:333
Размер:25.8 КБ
ID:6950476
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #10
            Само Хм-а е останал на улицата.
            Bx-а е отлипсвал.

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря, Ники!
              Търсенето продължава.

          • #11
            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Някой път като се подредят темите, и като се получи тематичен резултат....

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:citroen.png
Прегледи:333
Размер:25.8 КБ
ID:6950476

            Хахаха!
            Вярно добре са се подредили.
            Хидравличен Ситроен и течове е честа комбинация. За радост, поне 95% от течовете са от обратки и са лесно отстраними.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #12
              Много суша за този модел... Започвам да обмислям варианти за възобновяване на регистрация на бракуван...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • vasil lazarov
                vasil lazarov коментира
                Редактиране на коментар
                Доста стари са вече. Тука в Германия почват от 2500евра. Имах такава дизел 2002г карах я 1г без никакъв проблем, докато не я откраднаха. Успех с намирането.

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря!

            • #13
              За 10 години два БХа смених . И двата с двигатeли HUD 9 . Мисия невъзможна е да намериш някой не изгнил . Човека който евентуално може да помогне е гуруто на ситроенските хидравлики в България майстор (да се свети името му ) Ясен . Той владее силата и може да вдигне от земята и под нея всеки хидравличен Ситроен . 0888 93 26 54 Звънни му от мое име . В общи линии за БХ и неговата хидравлика дисертация мога да напиша .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #14
                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                В общи линии за БХ и неговата хидравлика дисертация мога да напиша .
                В общи линии, за няколкостотин хиляди километра, една счупена тръбичка за високо налягане от помпата към разпределителя и една изгнила някъде отзад покрай колелото. Все пак беше Австриец
                Тръбичката за високо налягане се счупи заради некъдърно закрепена помпа, поради което имаше малки вибрации. Поправка - една шайба подложих...доста сложно...
                Друг "голям" проблем с течове на хидравлика може да има от предните връщащи маркучи на "макферсоните" Ама това си е до собственик. Ако ги поглеждаш веднъж годишно с половин око се вижда дали имат нужда от замяна. Пък и теча от там е никакъв и може да се прибереш на поне 100-200км без проблем А пък ако си носиш в багажника, смяната става за 5 минути на пътя с една отверка и скоба за водно съединение. Даже може да си с костюм
                Толкова!!! Всичко извън това го отдавам не на лоша конструкция, а на некадърни опити за бърникане където не им е работата на разни гаражни недоучили "майстори"

                ПП при Ясен съм бил само веднъж, преди незнаен брой години. Останах със смесени чувства...винаги за пълнене на сфери ходих при братятя в Горубляне. Те си бяха предимно хидравлици...и със ХМ-а при тях и с Ксантията пак...жалко че вече нямам жидравличен Ситроен...остаряха
                Последно редактирано от pansim; 09-01-24, 07:54.
                Панайот Бърдарски
                0887 60 77 22

                Коментар


                • #15
                  Съгласен с всичко казано по-горе. Нищо толкова сложно няма в обикновените хидропневматици с 5 и 6 топки. Не е квантова физика.
                  Вече при последните хидрактиви и Актива моделите става бъкано с датчици и тръбички и маркучЕта. Активата има 10 сфери, Уникално пътно поведение, но за сметка на легендарната ситроенска возия.
                  Панчо, братлетата не работят ли вече?
                  Ходил съм два пъти при тях, но последния път беше отдавна. Имам механик тук в Джерман, дето ми помпа сфери и оправя това-онова. И той е вече пенсионер обаче и все по-малко му се занимава. Но пък сме приятели от години и ме е научил на много неща по окачването. Та рядко му досаждам. . Като не съм сигурен за нещо, му звъня и го питам.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • stefsab
                    stefsab коментира
                    Редактиране на коментар
                    "Братлетата" ги виждам пред гаража от време на време - може би още работят!
                    На Активата елементите на компа остаряват - почти няма комп, който да няма "собствено мнение" след толкова години!

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X