Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Търся майстор за Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся майстор за Галопер

    Не купувам кола , но няма раздел за услуги .
    Та търся човек, който да направи цялостен преглед на бензинов Галопер. Да даде оферта за всички ремонти , които са нужни , така че автомобила да се приведе във вид , такъв че , следващите 10 години да са нужни само консумативи за експлоатацията му . В офертата трябва да има гаранция за направените ремонти.
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

  • #2
    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
    ...вид , такъв че , следващите 10 години да са нужни само консумативи за експлоатацията му . В офертата трябва да има гаранция за направените ремонти.
    Твърде амбициозна задача, не мислиш ли ? Освен ако не броиш шарнири-носачи-ламарини-една-камара-електронни-компоненти за консумативи ?
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Всяко нещо си има определен период на експлоатация.

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Просто никой няма да ти даде гаранция. То производителят дава 1-2-до 5 г. максимум, ти искаш 10 г. ?

    • bullet_pk
      bullet_pk коментира
      Редактиране на коментар
      За 20+ годишен автомобил ...

  • #3
    Може би трябва да поясня, както Гагича отбеляза. Според мен належащите ремонти са по автоматичната скоростна кутия и обработката против ръжди на шаси и купе. Възможно е и двигателя да има нужда от нещо , аз не мога да преценя. Автомобила се движи нормално според мен.
    Не очаквам , 10 години да не се наложи смяна на шарнири или биалетки или тампони, или ремъци. Очаквам, да нямам проблеми с двигателя и ръждата. Подмяната на износени части е разбираема .
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Аз след 13 години каране по балканите,му смених цялата предница,без да беше много наложително.Така че ,да му мислят за предницата тея с паркетниците .

      Като го купих,също не бях пипал нищо ,само масло на мотора ...че горивен филтър му смених лятото даже ,тоест от както е при мен,за сефте.

  • #4
    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
    ...
    Не очаквам , 10 години да не се наложи смяна на шарнири или биалетки или тампони, или ремъци. Очаквам, да нямам проблеми с двигателя и ръждата. ..
    Ами не са ти реалистични очакванията
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Очаквай....нищо му няма на галопера ,не слушай гагич,той не кара истински джип

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Ке умра ил`загина Вий на трактора джип ли казвате ?

    • Чавдар (V93)
      Чавдар (V93) коментира
      Редактиране на коментар
      Глей си работата! Няма да обиждаш корейските детевози!
      Освен това, на Недокланов Хюндая е бензинка.

  • #5
    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
    ... Според мен належащите ремонти са по автоматичната скоростна кутия и обработката против ръжди на шаси и купе. Възможно е и двигателя да има нужда от нещо , аз не мога да преценя. Автомобила се движи нормално според мен.
    ...

    Като се има предвид, че джипката е над 20-годишна, варианти да се случи това, което ти искаш, са: пълно препипване на скоростна кутия, основен ремонт на двигателя, отделяне на купето от рамата с цел пълна антикорозионна обработка и на двете.

    Тези неща, читаво направени, могат да дадат някакво спокойствие за някакво време.

    Въпросът е дали упражнението ще си струва и дали ще искаш да платиш цената.

    Защото тези, които правят читави ремонти, със сигурност не работят за Армията на спасението ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • Чавдар (V93)
      Чавдар (V93) коментира
      Редактиране на коментар
      Искаш ли пак да прочетеш какво съм написал?

      ... могат да дадат някакво спокойствие за някакво време. ...
      Ти искаш гаранции, каквито никой не дава дори за нова кола от магазина ...

      Аз, ако се занимавам с ремонти, няма да си дам труда да ти правя оферти, защото просто няма начин да ти задоволя претенциите.

    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      И ти прочети коментара ми отново :
      " ...Като цена , време за изпълнение и колко време ще издържат ремонтираните части . ..."
      Съгласих се с теб, че действителността е различна от моите представи и поисках реална картинка в цифри , но ти се изнерви .

    • Чавдар (V93)
      Чавдар (V93) коментира
      Редактиране на коментар
      Ти май не искаш да разбереш, че дори и най-читавият и добронамерен сервиз не може да ти гарантира колко време ще изкара 20+годишен дръгел с резервни части, които не са с качество за оригинално вграждане?

  • #6
    Двигател след основен ремонт никога няма да има ресурса на нов. За 10 години може и 500 х.км. да му направиш, каква ще е тази гаранция. Антикорозионна обработка ще изкара и тя 3-4 години. Пари ще дадеш, колкото струва цялата кола. Да не коментираме качеството на резервни части за 20+ годишни коли, даже и от скъпи и реномирани марки. Но щом те влече да се занимаваш. Наскоро имаше подобна тема за смяна на шаси, там имаше и конкретни цифри, потърси я. Но това с гаранцията няма как да стане.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #7
      Добре , успокойте се .
      Айде да речем , че не може да се гарантира 100 000 километра пробег , на двигателя след основен ремонт . Колко тогава може да се гарантира ?
      Кажете кое колко може да изкара след ремонт и какви пари струва.
      Ако сте прави , че няма никакви гаранции за ремонтите , то тогава сервизите са обречени да изчезнат.

      Ето например в Горна намерих хора , които могат да направят обработката на шаси и купе и дават гаранция , за труда и цената си .
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • #8
        В голяма част от случаите гаранцията може да бъде използвана като маркетингов трик за привличане на клиенти. Обикновено човек, когато чуе гаранционен срок, който е по-голям от две години си казва: "Еха, имам * години гаранция. Ако нещо стане през този период, отивам и оправят проблема безплатно!".

        На теория може и така да е, но практиката показва, че това не винаги е така.

        Един производител или сертивициран сервиз може такива неща да изкара като доводи, че да падне тази гаранция.

        Толкова по темата с гаранцията от мен.

        Ако не знам друго, то поне в едно съм се убедил - в този живот нищо вечно няма.

        Аз също съм си мислил рамата да предния джип да я направя вечна. Няма такъв филм. Мога само да ѝ удължа живота, но на цената на камион с пари, което за мен е абсолютно безсмислено на този етап.

        Моето виждане за направата на една рама, за да стане максимално дълго време годна за употреба, е да се свали от купето, пясъкоструене, потапяне във вана с електролит, после отново потапяне във вана, но този път с грунд, после боя и т.н. Тук бих искал да вметна, че не твърдя, че казаното от мен по този случай е изцяло вярно. Вероятно пропускам или бъркам някъде, но то е, защото вече не помня всичко, от което съм се интересувал преди време.

        Относно ремонтните части и самото изпълнение на ремонта да речем на двигателя. Един двигател може да бъде ремонтиран технически перфектно, но винаги го има и човешкия фактор. Където пипа ръка, а и не само, има голям процент вероятност за грешки.

        Мога още много да говоря по тази тема. Не твърдя, че казаното от мен е истина, но твърдя, че аз така ги виждам нещата.

        Благодаря!

        Коментар


        • #9
          Темата, до колкото въобще е реалистична, трябва да се раздели на две.

          Хората които се занимават с ламарини и боя, обикновено не се занимават с техническата част, и обратното.

          Ако някой ти даде комплексна оферта за ремонт, еле па с гаранция "аз ти гарантирам" - бегай бързо бате !

          Е, има и малко, но големи сервизи, които имат профилирани дейности, но те обикновено работят със застрахователи и въобще няма да се занимават с теб, особено ако чуят, че иде реч за гаранция при ремонт на дърта кола.

          P.S. Просто си намери читави хора да ти оправят проблемите - те са гаранцията за миниманизирането им, поне в близко бъдеще.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            Ами нали това търся

          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Няма да стане през Форума.

            За ламарините намери кой около Руси се занимава с ретро-коли, а относно техническата част, все ще намериш читав сервиз.
            Като влезеш в по-сериозен такъв, ако всичко свети, а не е мърляво и с разхвърляни части по пода, които трябва да прескачаш за да минеш, собственика едва ли ще остави и мърлячи да работят в него, като ще получиш и писмена гаранция за извършените дейности, която ще е по-скоро за твое успокоение.

        • #10
          Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
          Добре , успокойте се .
          Айде да речем , че не може да се гарантира 100 000 километра пробег , на двигателя след основен ремонт . Колко тогава може да се гарантира ?
          Кажете кое колко може да изкара след ремонт и какви пари струва.
          Ако сте прави , че няма никакви гаранции за ремонтите , то тогава сервизите са обречени да изчезнат.

          Ето например в Горна намерих хора , които могат да направят обработката на шаси и купе и дават гаранция , за труда и цената си .
          Както се казва, гаранцията важи докато излезеш през вратата на сервиза. При по-съвестните накой месец да кажем. Пак казвам, частите на 20+ годишни коли, не са тези, които са влагани като нови, каквото и да ти говорят. Те вече се произвеждат от някой друг, без значение надписа на опаковката. Сервизите изобщо няма да изчезнат, БГ е пълна с бараки, до степен сервизите да си избират коя кола да правят и коя да откажат. За ремонт на двигател силно намаляват мераклиите. От тях половината го правят само да ти вземат парите, пък каквото се получи. Много искам да видя, като им закараш кола след 5 години с ръжда, каква точно гаранция ще ти признае някакъв сервиз някъде си. Ако го има още де. Писмена гаранция ще ти дадат ли? На кола на 1-2 години отказаха олюпен лак, защото "била изложена на атмосферни условия". Това от официален представител. Сега си представи 25 годишна кола с корозия, дето някой я правил преди 5 години.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #11
            Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
            Добре , успокойте се .
            ....
            Мисля, колегите са доста добронамерени.

            Коментар


            • #12
              Гаранция може да имаш например при пълно ревизиране на ACK, това само към сериозен сервиз специализиран за автоматици, гаранцията им е около 2000 км, сега може и да е повече, за ръждите търсиш добри отзиви за даден сервиз занимаваш се само с боядисване и др. тенекеджийски работи, там гаранцията ще ти е само при добрите отзиви на техни клиенти които вече някоя и друга година не им е избила ръжда след обработка, при боядисване и т.н.

              Да знаеш че само ремонта и смяната на фрикционните дискове на ACK, соленоиди и др, минимума ще ти струва 2000 лева, ръждата, особено ако трябва да се отделя купето заради рамата да се обработи както трябва и там започваш от минимум 2500 лв и вече другите неща, окачвания и по двигателя сложи още 2000 лева, грубо казано 7000 лева...

              Сега, ако джипката ти има сантиментална стойност и затова искаш да я караш още много години, ще трябва да плащаш цени почти като при реставрация на автомобил, скъпо удоволствие...

              Така го виждам в общи линии...
              Последно редактирано от Еделвайс; 23-02-22, 16:40.

              Коментар


              • #13
                Със сигурност може да се постегне колицата, така че да кара с минимални разходи още 10 години или 100 хиляди километра. Но това ако достатъчно компетентен човек го прави сам за себе си, или най-много някои дейности да ги делегира на доверен майстор или сервиз.
                Вероятно може и както автора иска, всичко от един сервиз, и дълга сигурна гаранция. Но там цената едва ли ще си заслужава. Ето например Руси Русев възстановява Тойоти, на 99% съм сигурен, че би могъл да приведе и Галопер във вид по-добър отколкото е излязал някога от магазина. Само до тук обаче цената няма да е приятна, а ако сложи задължителната надценка за такава дълга гаранция, хептен. Отделно, че вероятно цена за такава услуга, на модел, с който не се е занимавал(примерно), и на екземпляр в неизвестно състояние, не може да бъде калкулирана лесно, та може и въобще да не се съгласи да проучи нещата, ако клиента не е достатъчно сериозен.
                ...
                Да, вярно е, че истинските джипове ще изчезнат в бъдеще, и това може би било добра инвестиция, но въпреки това се съмнявам, че би я направил на цената, на която ще струва за да е с гаранция.
                Реалистичното според мен е, да намериш доверени майстори за тенекиите и за механиката. Специално автомата и двигателя, при доказани майстори когато се наложи. Дребни общи неща по електрическата система, може и опитен автомобилен електричар.
                Междувременно, при удобен случай можеш да вземеш и още една такава кола за части, или просто някои части, които могат да станат дефицитни.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение

                  Ето например в Горна намерих хора , които могат да направят обработката на шаси и купе и дават гаранция , за труда и цената си .
                  Истинска гаранция може да даде само някой, който прави галванична обработка на рамата. И то във вана, а не спрейчета. Имал съм 30-годишно Паджеро 1, от което е копиран Галопера, та знам. Иначе на втората година след обработка с ръждопреобразуватели рамата умира отвътре навън. Друго всичко по колата е вечно в сравнение с нея.

                  Коментар


                  • #15
                    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                    Добре , успокойте се .
                    Айде да речем , че не може да се гарантира 100 000 километра пробег , на двигателя след основен ремонт . Колко тогава може да се гарантира ?
                    Кажете кое колко може да изкара след ремонт и какви пари струва.
                    Ако сте прави , че няма никакви гаранции за ремонтите , то тогава сервизите са обречени да изчезнат.

                    Ето например в Горна намерих хора , които могат да направят обработката на шаси и купе и дават гаранция , за труда и цената си .
                    Не се сърди на коментарите, малко издалеч си дал заданието и наистина изглежда нереалистично на пръв поглед... Т.е. за да се изпълнят изискванията, бюджета ще е няколко пъти себестойността на автомобила. Аз лично доста рових със същото желание... и установих, че най-евтино се правят автомобили в завода производител. Сигурен съм, че знаеш добре тази тема : https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D1%8F Опитай се да оцениш материалната част + труда общо. Аз веднага ти казвам, че не е под 50 000 лв.

                    В Горна какво си намерил - сваляне купе, двг, трансмисия, оголване на шаси, мостове, компоненти по отделно, оголване на купе от вътре, пясъкоструй на всичко, кърпене каквото има да се кърпи, обезмасляване, двукомпонентен грунд и после покрития според предназначението и сглабяне с подмяна на всичко гумено или пластмасово? Или...?

                    А, ако имаш предвид, че търсиш съвестен майстор, който разбира от Галопери за да направи съвестен преглед и да оправите каквото е належащо за да си го караш спокойно.... това е съвсем друга бира. Но не се подразбира от първия пост....
                    Последно редактирано от icerunner; 23-02-22, 18:53.
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X