Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Хонда ЦРВ бензин автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Купувам: Хонда ЦРВ бензин автоматик

    Купувам Хонда ЦР-В бензин, автоматик, нямам нищо против да е без АГУ, даже тези без АГУ са с предимство. За контакти 0888 749 086, тук, ЛС, или както ви е угодно.
    O888 749-O86
    C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
    NC 750

  • #2
    Без бюджет и конкретни години на производство(или поколения), може да видиш за чисто нова в магазина, там със сигурност са без АГУ.
    Все пак този модел се прави от близо четвърт век и има различни поколения.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Прав си - пропуснах - бюджета е 10к лв. Като гледам цените се включвам за модела до 2006та, не че следващите не ми харесват, но ще надхвърлят бюджета. Надам се за тез пари да намеря отлично състояние.
      O888 749-O86
      C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
      NC 750

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Наскоро разглеждах обявите в мобиле, и ми се наби в очите една първо поколение, 2000г
        оранжева, 5500лв в София, точно автомат(гледам обявата още стои). Да, по-старит модел, но за половината бюджет, с доста обещаващо описание от собственика, осем нови гуми, сменени амортисьори, дискове и накладки, без ръжда и пр. Не е нов внос.
        Може би не е твоята, но ако си от София можеш да я погледнеш. Все пак с нашите джамбази, често читавите коли по-добре да не са нов внос. А и ще можеш да сравниш със следващото поколение.

      • m4r1qn
        m4r1qn коментира
        Редактиране на коментар
        Ще ми се да е по нова. От любопитство я потърсих, но не я намирам.

    • #4
      Чак се искушавам да ти предложа моя Х-Трейл, ама ми е излязал над 10К и ако го продам ще трябва да търся същия, ама вероятно ще е ръчка...
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #5
        Дай да го видя пък ще го мислим.
        O888 749-O86
        C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
        NC 750

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
          Дай да го видя пък ще го мислим.
          Принципно не го продавам, но при мен всичко се продава стига да има кой да плати цената. Приеми го по-скоро като предложение какво да търсиш ако не се намери Хонда. Нисан Х-Трейл Т30 фейслифт 2004г. 2,5 автоматик. На 240 000км. предполагам реални, от които в БГ и при мен 7000. Нов ГИ с доста добри компоненти и събираща 49-50л. бутилка на мястото на резервната гума. Има си каско в което пише, че предна лява и задна дясна врати имат леки забележки по боята - на предната е нещо като следи от камъчета, а на задната има драскотина. Технически е общо взето перфектен, като го купих смених вентилатора на парното и след това при единственото влизане в сервиз след обслужването - 1 биалетка и 1 кормилен накрайник които имаха живот, но бяха тръгнали и задни амортисьори TRW. Нямам почти никакви снимки. Сега е с друго радио 1 дин заради блутулда и флашката, оригиналното го пазя и му купих накрайник за теглича който липсваше. Проблема на Х-Трейла и ЦРВ-то е 4-и степенния автомат, ако беше с 5 скорости щеше да е друга кола.
          За да се ориентираш в цените ще ти споделя при мен:
          Купен е за 7300, регистрацията мина 500лв., ГИ е 1000+ по принцип, на мен ми излезе малко по-малко тъй като си пия ракията с газаджията който е добър, последно слага ГИ на Ягуар В8 компресор 500к.с., обслужване към 600лв. за всички масла(Мотул) от до и всички филтри. обслужването само на автомата е около 350лв. по спомен - доста литри Мотул по спецификация по над 20лв. литъра, филтър, гарнитура. Зимни гуми - китайски още 400лв., гумени стелки за модела още към 60лв.. Таман около 10К ми е стъпал. Натиснете снимката за да я уголемите  Име:95217137_3054624924590126_1183210683425095680_o.jpg Прегледи:0 Размер:240.0 КБ ID:6609259Натиснете снимката за да я уголемите  Име:21571507271896032_3w.jpg Прегледи:0 Размер:50.8 КБ ID:6609260
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20191028_113545.jpg Прегледи:0 Размер:911.0 КБ ID:6609261
          Последно редактирано от Иван Жоров; 02-06-20, 21:14.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #7
            Благодаря за предложението - ще продължа да търся.
            O888 749-O86
            C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
            NC 750

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
              ...
              cecoa1:
              "​Наскоро разглеждах обявите в мобиле, и ми се наби в очите една първо поколение, 2000г​​​​​​."
              ...
              Ако не е тотален гнилоч, аз лично я отнасям на момента.

              Преди настоящето ми CR-V 2 автоматик, имах 2бр CR-V 1 aвтоматик. Първото го скрапирах, заради "катастрофа", второто, заради ръжда. Минах на по-ново и все още съжалявам. Не че е лошо, напротив, ама не ми предложи нищо по-добро от старото, от техническа гледна точка и комфорт. Единственото по-добро е по-тихият, ново поколение, двигател. Старото вървеше повече, гореше по-малко и имаше по-добро окачване.

              CR-V 1 е с двг от старата школа - добрата стара "В"-серия, без vtec. Редовна смяна на маслото и периодична проверка на клапаните правят двг на практика вечен. Ако започне да гори яко масло, едни сегменти и нямаш ядове. Ако има газ, регулиране на клапаните и гааааз. Предвид годинките на предложената от Цецо, и ако е карана на LPG, има голяма вероятност да няма накъде повече да се регулират клапаните. Или да са изгорели, ако никога не са регулирани. Лекува се с набиване на нови легла или направо нова глава, никога не виждала LPG. Ама това важи за всяка Хонда на LPG.

              CR-V 2 вече е с новото поколение "К"-серия двг, i-vtec. На тeория е по-добър откъм разход и динамика, ама .... надали. По-капризен е откъм поддръжка - масло, ангренажни вериги, разпр.валове, i-vtec, VTC.

              Трансмисията на двете генерации е еднаква. Еднакви диференциали, еднаква система за включване на 4х4. Не казвам, че са взаимозаменяеми, еднакви са от техническа гледна точка. Разликата е, че фейса на 2-ра ген вече е с 5-степенен хидротрансформаторен автоматик. Предишните са 4-степенни. Може и да греша, кога и в коя генерация се появява 5-степенния. Автоматикът е .... ще се повторя ... на практика вечен с редовно опресняване на маслото. Същото важи и за системата 4х4. Говорим за нормална експлоатация. Един неразумен опит за излизане от пясък, например, може да е...... МаМаТа на всичко.

              Таааа, тетака.
              ​​​​​​​Ако в момента си търсех CR-V, с удоволствие бих дал 5000лв за запазена 1-ва ген, вместо 10000лв за 2-ра ген.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Да, но както автора спомена, обявата изчезна малко след като съм писал за нея Лично проверих, че ми стоеше отворена в сайта, но вече беше изчезнала.
                Пишеше, че е от Италия, без ръжда, и газ не се споменаваше никъде и не се виждаше по нищо да има.

              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                Те читавите екземпляри не се задържат много , даже и цената да е висока...

              • m4r1qn
                m4r1qn коментира
                Редактиране на коментар
                Докато воайорствам изглежда сякаш предложенията са много. От момента, когато се спра на дадена марка и модел сякаш изчезват хубавините. Или казано по друг начин - пазара ни е беден.

            • #9
              След една седмица гледане на разни таратайки, като че ли мога да дам по ясна дефиниция на търсенето:
              - състояние - отлично;
              - бензин - без коментар;
              - автоматик, но има вероятност и за ръчна скоростна кутия, тъй като в търсения сегмент автоматиците са мудни 4 степенни и това не ме кара да съм толкова категоричен, както за двигателя;
              - АГУ - не го приемам за предимство;
              - гуми - така или иначе ще си взема нови по вкус, така че прилежащите също не са предимство;
              - Хонда ЦР-В
              - Нисан Х-трейл - 2,5 задължително - онзи от по горното предложение не се вписва в търсенето, дори и на обява ми изглежда уморен;
              - Гранд Витара - 2,4 или 3,2
              - бюджета може и да се поразпъне с 20%;
              O888 749-O86
              C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
              NC 750

              Коментар


              • m4r1qn
                m4r1qn коментира
                Редактиране на коментар
                към Иван Жоров - ГВ 2,4 автомат на 3000 оборота е на 125 км/ч

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Като цяло, това не са състезателни коли.
                Търси се адекватен автомат в началото, и затова според мен CRV след 2006г до 2012г е почти без аналог в този клас. Да, малко по-тромава е с 2,0 бензин, но у нас има щатски 2,4, с който би трябвало да е ОК. Дизелите също са и хубави, и 2011г след фейслифта има и такива с автомат. Като цяло колата е доста по-съвременна, а и все още доста надеждна. Автомата си е класически петстепенен, което на практика е едно от нещата, които липсват в конкуренцията по това време и в тоя бюджет. Струва си да се погледне.
                Гранд Витарата си е съвсем друг клас като размери, задвижване и разход.

              • Иван Жоров
                Иван Жоров коментира
                Редактиране на коментар
                ЦРВ 3 (след 2006) с 5 степенен автомат действително няма аналог, но читава бройка под 13К трудно ще се намери. От по-новите след 2006 Х-Трейл и Аутлендър са със ЦВТ кутии, а по-старите ЦРВ 2 и Х-Трейл Т30 са с 4-степенни автомати, но цената е наполовина - за 7000-8000 може да се намери добра бройка. ЦРВ 3 няма едно от най-хубавите неща за модела - двете места за резервна гума. Моя Нисан е с бутилка на мястото на резервната гума която събира 49-50л. и гумата заема не малко място в багажника.

            • #10
              Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
              След една седмица гледане на разни таратайки, като че ли мога да дам по ясна дефиниция на търсенето:
              - състояние - отлично;
              - бензин - без коментар;
              - автоматик, но има вероятност и за ръчна скоростна кутия, тъй като в търсения сегмент автоматиците са мудни 4 степенни и това не ме кара да съм толкова категоричен, както за двигателя;
              - АГУ - не го приемам за предимство;
              - гуми - така или иначе ще си взема нови по вкус, така че прилежащите също не са предимство;
              - Хонда ЦР-В
              - Нисан Х-трейл - 2,5 задължително - онзи от по горното предложение не се вписва в търсенето, дори и на обява ми изглежда уморен;
              - Гранд Витара - 2,4 или 3,2
              - бюджета може и да се поразпъне с 20%;
              Забрави за офертата ми, както по-горе споменах е по-скоро насока.

              Ако ще е Х-Трейл правилно си се насочил към 2,5. ЦРВ 2,0 автомат ще е доста тромаво, за това ако ще е автомат търси 2,4 които са изключително редки и ако излезе някоя запазено е скъпо. За мен Х-Трейл е по-доброто решение.

              Да ти споделя малко какво да гледаш при Х-Трейл което съм открил до тук. Х-Трейл нямат особенна склонност към гниене, по-слаби места от които тръгва евентуално ръжда са задните подкалници - нацепва се покритието и се появяват кафеви петънца. Отдолу кафеви петънца са се появили по моя единствено в задния край на праговете от вътрешната страна - като легнеш до колата отдясно - светваш да видиш левия праг и обратно. Слабо място са вентилаторът на парното и термозащитата му, имам и двете резервни китайски, при мен не работеше вентилатора като го купих. За друго не се сещам, стандартните неща като при всяка кола.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • #11
                В София се продава особено зелен Санта Фе 2,7 с много 8 в регистрационния номер - въпреки че е обявен за 4х4 си е само на предно и други разни истории, не става ...
                O888 749-O86
                C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
                NC 750

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Някъде бях чел, че един от най-силните конкуренти на CRV, е била появата на Мазда Трибют(което е и Форд Маверик 2, демек след 2000г до 2008г, някъде го водят и Ескейп).
                  Доколкото знам е здрава колица, и е доста под бюджета ти, та може да се намери читав екземпляр. Може пък да ти допадне.
                  Раздатката е ел.муфа на Борг-Уорнър, до фейслифта 2004(доколкото помня де), има и копче за принудително включване на задния мост, след това си е само автоматично.

              • #12
                Е това е

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.png
Прегледи:471
Размер:1.22 МБ
ID:6611150
                O888 749-O86
                C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
                NC 750

                Коментар


                • #13
                  Честито ! ​​​​​​
                  Да си я караш със здраве и да не ти създава ядове !
                  С кой мотор е ?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #14
                    Благодаря! 2,4 ауто, 140к км, кожи можи, антична навигация и така.
                    O888 749-O86
                    C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
                    NC 750

                    Коментар


                    • #15
                      Преди малко точно такива разглеждах в Мобилето.
                      Около 2010 год.
                      Струва ми се добър избор за автомобил 2 в 1 ( хем джип, хем всекидневен автомобил).
                      Сподели по-нататък какви са ти впечатленията , разход и т. н., ще е полезно.
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X