Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Ремонт на съединител на ретро камион (Рено / Савием TP3)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на съединител на ретро камион (Рено / Савием TP3)

    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D0%B5

    Представяйте си оригинала на Авия, ако сте виждали такова.

    Симптом:

    Съединителят увлича. Има откъде да се натегне, но натягането помага за кратко. А и вече май е натегнато до края.

    Понякога на тръгване е добре, но след няколко километра почва с номерата.

    Предполагаеми проблеми (един или няколко):
    Пукната вилка (имал съм го на друга кола с подобни симптоми)
    Износен аксиален лагер и/или притискател
    Проблем в лостовата система или жилото

    Е, то май не остана какво друго да се прецака на един съединител.


    Познатите ми монтьори се занимават с леки коли, а трансмисията на това, поне на пръв поглед, има дарбата да тежи. И си трябва камионско оборудване.

    Освен това, цялата машина е висока 280см и тежи (по документи) 3500кг - помещението и подемната техника трябва да ги могат тия неща.


    Предвид че машината е на достолепна възраст, очаква се частите да не се намерят съвсем веднага и/или да трябва да се изработва, рециклира или приспособява нещо. Така че място където да се паркира машината докато чака разглобена, както и връзки със грамотни стругари са бонус.

    В София или наоколо.

    п.п. Има и други неща за пипане по камиона, ама да почнем отнякъде.
    Последно редактирано от Ясен; 01-03-21, 22:35.

  • #2
    Ако става феродов диск от Газ 53 мисля че имам нов.За Авиа като че ли стават, но не съм сигурен да кажат запознатите.
    По добре късно от колкото никога .
    Нула89781нула019

    Коментар


    • #3
      Забравил си за износено "феродо"

      Защо не питаш в Божурище Митака и Соти??
      Камион няма да ги уплаши.

      Коментар


      • #4
        Соти го знам ама той по-скоро се хвърля на леки коли. Ще приказваме с него.

        Коментар


        • #5
          Ако пририташ за стругар, човеко, имам един сигурен в Разград. Сещам се и за един дърт негодник и още един-двама из Варна, ама за там ще задействаме другарят Таргичка.

          ...

          Сетих се да питам...

          Този дарак с категория "Б" ли го местиш напред-назад и нагоре-надоле?

          Коментар


          • Ясен
            Ясен коментира
            Редактиране на коментар
            Категория Б. Регистриран е като лека кола M1G, масата и размерите са на ръба на категорията.

          • Малкия Румба
            Малкия Румба коментира
            Редактиране на коментар
            10 символа преди съобщението.

            ...

            Бива.

        • #6
          Е то ако ще обикаляш България, тука има камионски сервиз дето разбират от МАЗ до Евро 6 всичките. И цените са поече от прилични, плац бол, пълен с изчакващи. Търси нещо такова в София и околията.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #7
            Ясене видя я вратата през която трябва да мине мине ли проблеми няма . Феродовия диск ако е здрав механично в металната част има едни момчета в Перник дето ги коват с читаво феродо и стават по добре от нови . Мишоци може да помогне със сигурност с частите . При него има бая такива в насипно състояние .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #8
              Проблемът със съединителя засега е решен със свои сили.

              Но приемам предложения за сервиз в който да му обслужвам нуждите.


              Примерно трябва да се оправи и ръчната спирачка, а барабани със свои сили аз със сигурност няма да свалям.

              Коментар


              • pan_rt
                pan_rt коментира
                Редактиране на коментар
                Сек, и японска( патрол)

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                При японците е много по късно . В щатите още от двайсетте години на миналия век от там и в съюза .

              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                Дрън-дрън.

                Ръчната спирачка оригинално е била там на кардана, още когато машините са нямали друга спирачка изобщо. Той затова и лостът си е там.

                С напредването на технологията и появата на индивидуални спирачки по колелата, карданната е станала резервна, а после е и отпаднала. А лостът е останал на същото място по силата на традицията.

            • #9
              Ако го докараш до Благоевград майстора ще те приеме .
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                Ако го докарам до Благоевград то ще е за ядене и пиене

              • aldr
                aldr коментира
                Редактиране на коментар
                Става и така 🚙

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Я Ясен и тия неща почнал да обръща внимание .

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X