https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D0%B5
Представяйте си оригинала на Авия, ако сте виждали такова.
Симптом:
Съединителят увлича. Има откъде да се натегне, но натягането помага за кратко. А и вече май е натегнато до края.
Понякога на тръгване е добре, но след няколко километра почва с номерата.
Предполагаеми проблеми (един или няколко):
Пукната вилка (имал съм го на друга кола с подобни симптоми)
Износен аксиален лагер и/или притискател
Проблем в лостовата система или жилото
Е, то май не остана какво друго да се прецака на един съединител.
Познатите ми монтьори се занимават с леки коли, а трансмисията на това, поне на пръв поглед, има дарбата да тежи. И си трябва камионско оборудване.
Освен това, цялата машина е висока 280см и тежи (по документи) 3500кг - помещението и подемната техника трябва да ги могат тия неща.
Предвид че машината е на достолепна възраст, очаква се частите да не се намерят съвсем веднага и/или да трябва да се изработва, рециклира или приспособява нещо. Така че място където да се паркира машината докато чака разглобена, както и връзки със грамотни стругари са бонус.
В София или наоколо.
п.п. Има и други неща за пипане по камиона, ама да почнем отнякъде.
Представяйте си оригинала на Авия, ако сте виждали такова.
Симптом:
Съединителят увлича. Има откъде да се натегне, но натягането помага за кратко. А и вече май е натегнато до края.
Понякога на тръгване е добре, но след няколко километра почва с номерата.
Предполагаеми проблеми (един или няколко):
Пукната вилка (имал съм го на друга кола с подобни симптоми)
Износен аксиален лагер и/или притискател
Проблем в лостовата система или жилото
Е, то май не остана какво друго да се прецака на един съединител.
Познатите ми монтьори се занимават с леки коли, а трансмисията на това, поне на пръв поглед, има дарбата да тежи. И си трябва камионско оборудване.
Освен това, цялата машина е висока 280см и тежи (по документи) 3500кг - помещението и подемната техника трябва да ги могат тия неща.
Предвид че машината е на достолепна възраст, очаква се частите да не се намерят съвсем веднага и/или да трябва да се изработва, рециклира или приспособява нещо. Така че място където да се паркира машината докато чака разглобена, както и връзки със грамотни стругари са бонус.
В София или наоколо.
п.п. Има и други неща за пипане по камиона, ама да почнем отнякъде.
Коментар