От: За какво е служела естакадата на Шкорпиловци?
Категорично е дизелов двигател - поне в контекста на факта че работи с дизелово гориво, което се впръсква директно в горивната камера и се запалва компресионно. Стартира се с вдигане на горната част и пускането и надолу толкова пъти, колкото трябва. Ако горивната система е обезвъздушена - веднъж.
Впрочем това че е дизелов двигател изобщо не значи че има въртящи се части, изцяло линейно работи.
Категорично е дизелов двигател - поне в контекста на факта че работи с дизелово гориво, което се впръсква директно в горивната камера и се запалва компресионно. Стартира се с вдигане на горната част и пускането и надолу толкова пъти, колкото трябва. Ако горивната система е обезвъздушена - веднъж.
Впрочем това че е дизелов двигател изобщо не значи че има въртящи се части, изцяло линейно работи.
Коментар