В Пекин е показан прототип на градско превозно средство от нов тип. Двуетажен автобус (по-скоро трамвай) със слънчево захранване превозва до 1500 души на втория етаж. Първият представлява ниска платформа с плавен преход на вход-изход. През този отвор със светъл отвор3,5 м. преминават леките автомобили, изпреварвайки трамвая, без да го заобикалят, т.к. скоростта им е по-висока. Пести се пространство на улицата и се избягва изчакването на леките автомобили на спирките.
Тази система струвала много по-евтино от метро.
Не ми стана ясно с каква скорост леките коли ще се качват и слизат от платформата.
Тази система струвала много по-евтино от метро.
Не ми стана ясно с каква скорост леките коли ще се качват и слизат от платформата.
Коментар