До: метърът и англосаксонското упорство
Хе хе хе
Че съм разконспириран - разконспириран съм, но английското движение е исторически правилното.
Каруците са се карали от лявата страна на пътя (когато е бил двупосочен), предвид че дясната ръка в повечето случаи по принцип е по-здрава и са предпочитали да е свободна за важни неща като чесане на топки, поздрави към колегите каруцари или мятане на павета по същите. Поводите са държели с лявата.
Защо мотоциклетите са винаги със стъпенка отляво ? Защото в повечето случаи ги яхаш от лявата страна. Защо ? Защото е дошло от качването на кон.
А на кон в повечето случаи се качваш от лявата страна. Защо ? Защото чичковците със саби в повечето случаи са я ползвали с дясната ръка, поради която причина дръжката на сабята е стърчала надясно, а острието - наляво, по лявото бедро. Съответно са прекрачвали коня с десен крак.
И тъй нататък и тъй нататък. Исторически английското движениет е по-правилното. Когато си с велосипед, в повечето случаи слизаш от лявата страна. Демек в Англия - слизаш откъм тротоара, в страните с "нормално" движение - откъм движението.
Не че всеки е по-силен с дясната, но ненапразно когато немско ченге те ескортира нанякъде ти седи по принцип отляво ако има избор. Така твоята статистически слаба лява ръка се пада на неговата силна дясна ако скочиш да се съпротивляваш.
Що се отнася до мен - мотор яхам само от лявата страна. И мразя манивела на десен крак. Ама пусто освен симсона - друг мотор не е мислен за мен.
Хе хе хе

Че съм разконспириран - разконспириран съм, но английското движение е исторически правилното.
Каруците са се карали от лявата страна на пътя (когато е бил двупосочен), предвид че дясната ръка в повечето случаи по принцип е по-здрава и са предпочитали да е свободна за важни неща като чесане на топки, поздрави към колегите каруцари или мятане на павета по същите. Поводите са държели с лявата.
Защо мотоциклетите са винаги със стъпенка отляво ? Защото в повечето случаи ги яхаш от лявата страна. Защо ? Защото е дошло от качването на кон.
А на кон в повечето случаи се качваш от лявата страна. Защо ? Защото чичковците със саби в повечето случаи са я ползвали с дясната ръка, поради която причина дръжката на сабята е стърчала надясно, а острието - наляво, по лявото бедро. Съответно са прекрачвали коня с десен крак.
И тъй нататък и тъй нататък. Исторически английското движениет е по-правилното. Когато си с велосипед, в повечето случаи слизаш от лявата страна. Демек в Англия - слизаш откъм тротоара, в страните с "нормално" движение - откъм движението.
Не че всеки е по-силен с дясната, но ненапразно когато немско ченге те ескортира нанякъде ти седи по принцип отляво ако има избор. Така твоята статистически слаба лява ръка се пада на неговата силна дясна ако скочиш да се съпротивляваш.
Що се отнася до мен - мотор яхам само от лявата страна. И мразя манивела на десен крак. Ама пусто освен симсона - друг мотор не е мислен за мен.
Може би защото каквото правя с десните , това и с левите крайници . ... но за правилото на десностоящия наистина лявото движение е по-подходящо
.
Коментар