До: 15 Септември
Бъди спокоен,нормално е да НЕ си информиран...Колко е голям "пубера"?Защото аз също не информирам родителите си за каквото и да било по-маловажно от родителска среща (а понякога и тях ги спестявам 
),но аз съм почти пред завършване.За входните нива няма какво да говорим,давам гаранция че никой от моя клас не е казал,а и няма да каже на родителите си за тях.Но ние сме специфичен колектив.Мъжки при това.Уча в техникума "Хенри Форд" (бивш ТТЕ "Вилхем Пик").Сега учителите усилено говорят за въпросните входни нива,но не забелязвам някой от съучениците ми да е кой знае колко заинтересуван от това,че се задават потенциални двойки.Двойки,защото знам,че никой няма да седне да учи първите месец-два,особенно за "такава глупост".Нищо и няма да помни от миналата година.А,за матурите.Непрекъснато при някоя излагация- контролно или класно с масово двойки,изпитване със същия ефект,т.е. масово незнание и неусвоение на материала,преподавателите неуморно ни припомнят,че ни очакват на матури.Естествено,всека реагира така:"А,госпожо,като му дойде времето,тогава ще мислим" или тривиалното:"Ааа е..л съм им майката".Но това,което го казва Фани ме учудва и то много.Струва ми се нелогично.Като изучаваме материал,влизащ в матурата,специално ни се обръща внимание на него и се повтаря до припадък,че "това влиза в матурите".Тази година ни успокояват-при лек напън от наша страна сме щели да ги минем.Действително матурата няма да изкара човек,който хабер си няма за какво иде реч и 4-5 години не влизал в часовете (прекарал ги вероятно в близкото кафе или кръчма),и с прашлясали в бюрото учебници по време на учебната година.
Първоначално публикуван от skorpion_vd
Преглед на мнение

),но аз съм почти пред завършване.За входните нива няма какво да говорим,давам гаранция че никой от моя клас не е казал,а и няма да каже на родителите си за тях.Но ние сме специфичен колектив.Мъжки при това.Уча в техникума "Хенри Форд" (бивш ТТЕ "Вилхем Пик").Сега учителите усилено говорят за въпросните входни нива,но не забелязвам някой от съучениците ми да е кой знае колко заинтересуван от това,че се задават потенциални двойки.Двойки,защото знам,че никой няма да седне да учи първите месец-два,особенно за "такава глупост".Нищо и няма да помни от миналата година.А,за матурите.Непрекъснато при някоя излагация- контролно или класно с масово двойки,изпитване със същия ефект,т.е. масово незнание и неусвоение на материала,преподавателите неуморно ни припомнят,че ни очакват на матури.Естествено,всека реагира така:"А,госпожо,като му дойде времето,тогава ще мислим" или тривиалното:"Ааа е..л съм им майката".Но това,което го казва Фани ме учудва и то много.Струва ми се нелогично.Като изучаваме материал,влизащ в матурата,специално ни се обръща внимание на него и се повтаря до припадък,че "това влиза в матурите".Тази година ни успокояват-при лек напън от наша страна сме щели да ги минем.Действително матурата няма да изкара човек,който хабер си няма за какво иде реч и 4-5 години не влизал в часовете (прекарал ги вероятно в близкото кафе или кръчма),и с прашлясали в бюрото учебници по време на учебната година.

Приемам извиненията! Иначе синът ми е добро дете, ама го мързи! Не знам какво става, но все нещо е забравил, може пък това, което на мен е важно за него да не е ...Ще взема наистина телефона на новата класна-просто за да съм сигурна, че навреме ще знам, когато предстоят самостоятелни работи и т.н.Сега ще видя какво е направил на днешното входно ниво по география-засилва се учебната дейност тук ще стане горещо!
В тази връзка искам да те питам дали си се насочил към професия, която да практикуваш или поне сфера на образование и изобщо как решавате този проблем ти и съучениците ти.


Коментар