От: Малък планиметричен въпрос
Аз като гледам левия завой от Русе за Варна е около 90 градуса. С лекото заобляне пак трудно стига 180 градуса. Пътния възел смея да твърдя, че по-добре и по-бързо(като преминаване общо) няма как да се измисли. Всички натоварени прикачвания са само с едно отклонение и съответно включване в другия път. Ненатоварените на които почти няма да има никой са шибани, ама тях и да ги затворят на никой няма да му направи впечатление. Става дума за връзка Шумен-Варна и обратно и Русе-София и обратно, те са на практика колкото да ги има.
Обяснявам подробно:
Идвайки от София(Търговище):
- За Русе би трябвало да си завил много преди пътния възел... вижте картата от къде идва пътя, вярно гадно е прикачването, но е безсмислено.
- за Варна си направо по магистралата
- за Шумен се отклоняваш вдясно и се включваш в път на който единствения поток е идващите от Русе за Шумен.
Идвайки от Русе:
- За Варна се отклоняваш вляво на еднопосочен път на който основния трафик се отклонява вляво и се прикачва на магистралата.
- За Шумен продължаваш направо
- За София е безсмислено, но и да решиш има начин, отделно като довършат магистралата предполагам, че ще пуснат една отбивка.
Идвайки от Варна:
- За Русе се отбиваш вдясно и се прикачваш на ненатоварен път на който единствения трафик е от Шумен.
- За София си направо по магистралата
- За Шумен има няколко отбивки преди това, но дори да си супер заблуден и да си стигнал до този възел пак не е чак толкова страшно. Има един обратен завой.
Идвайки от Шумен:
- За София се отклоняваш вляво на еднопосочен път без много трафик
- За Русе си направо
- За Варна имаш няколко варианта преди пътния възел и е безсмислено - все пак правиш едни обратен и се включваш вляво.
Няма дълги и криви участъци по натоварените участъци и това е най-важното. Сравнение с това което беше до сега е много много по-добре. Цени няма да коментирам тъй като са съвсем друга тема.
Аз като гледам левия завой от Русе за Варна е около 90 градуса. С лекото заобляне пак трудно стига 180 градуса. Пътния възел смея да твърдя, че по-добре и по-бързо(като преминаване общо) няма как да се измисли. Всички натоварени прикачвания са само с едно отклонение и съответно включване в другия път. Ненатоварените на които почти няма да има никой са шибани, ама тях и да ги затворят на никой няма да му направи впечатление. Става дума за връзка Шумен-Варна и обратно и Русе-София и обратно, те са на практика колкото да ги има.
Обяснявам подробно:
Идвайки от София(Търговище):
- За Русе би трябвало да си завил много преди пътния възел... вижте картата от къде идва пътя, вярно гадно е прикачването, но е безсмислено.
- за Варна си направо по магистралата
- за Шумен се отклоняваш вдясно и се включваш в път на който единствения поток е идващите от Русе за Шумен.
Идвайки от Русе:
- За Варна се отклоняваш вляво на еднопосочен път на който основния трафик се отклонява вляво и се прикачва на магистралата.
- За Шумен продължаваш направо
- За София е безсмислено, но и да решиш има начин, отделно като довършат магистралата предполагам, че ще пуснат една отбивка.
Идвайки от Варна:
- За Русе се отбиваш вдясно и се прикачваш на ненатоварен път на който единствения трафик е от Шумен.
- За София си направо по магистралата
- За Шумен има няколко отбивки преди това, но дори да си супер заблуден и да си стигнал до този възел пак не е чак толкова страшно. Има един обратен завой.
Идвайки от Шумен:
- За София се отклоняваш вляво на еднопосочен път без много трафик
- За Русе си направо
- За Варна имаш няколко варианта преди пътния възел и е безсмислено - все пак правиш едни обратен и се включваш вляво.
Няма дълги и криви участъци по натоварените участъци и това е най-важното. Сравнение с това което беше до сега е много много по-добре. Цени няма да коментирам тъй като са съвсем друга тема.
Коментар