Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо 220 Волта?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо 220 Волта?

    Има запознати с "тоците" във форума. Могат ли да отговорят? Защо не 270 или 315 примерно?
    А останалите защо на 110?
    Sent from my Nokia s fenerche

  • #2
    От: Защо 220 Волта?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0038.jpg
Прегледи:2
Размер:120.4 КБ
ID:5282075Я виж какво си снимах в Англия. И аз все се каня да попитам, кво пък е това?
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      От: Защо 220 Волта?

      Те тея по-принцип са съвсем изчервени - футове, ярдове, пинти, галони....Даже се чудя как не е 440,?? след тяхно си някакво преобразуване.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #4
        От: Защо 220 Волта?

        Не е монтаж, съвсем истинска табела си е и аз съм я снимал. Да не пишем много, че електричарите ще се попикаят от смях. Вероятно.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          От: Защо 220 Волта?

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          [ATTACH=CONFIG]336106[/ATTACH]Я виж какво си снимах в Англия. И аз все се каня да попитам, кво пък е това?
          Е па те до скоро англичаните возеха в багажника на такситата бала сено за коня , зер традицията трябвало да се спазва.
          Още примери за идиотия искаш ли? Само допреди няколко години машинистите във Франция получаваха надбавки за въглища .

          А англичаните и техните бивши колоний са наистина уникални хухавели с техните инчове, дюймове, футове, мили, ярдове, галони и караконджули. Пък колко е удобно с десен волан - ела гледай сеир.
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • #6
            От: Защо 220 Волта?

            Щото е два пъти повече, от бившите 110. Което значи два пъти по-малък ток, за същата мощност. С което жиците стават два пъти по-тънки, вече смислени по дебелина, и повече от два пъти по-евтини. Може да увелиш напрежението, и жиците да станат още по-тънки, обаче влизаш в ядове с изолационните съпротивления, и механичната якост на жиците - няма смисъл.
            Може да увеличиш и честотата от 50, на примерно 400 Хц, и трансформаторите ще станат микроскопични. Обаче генераторите в Козлодуй ще станат такива, че няма да им насмогнеш ни на цената, ни на ремонтите.
            Някъв промишлен трифазен ток. В Германия например, имат битов трифазен 220 В. А едно време на разни интересни места в Съюза имаше 220 - по 110 В във всяка дупка.

            Коментар


            • #7
              От: Защо 220 Волта?

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Щото е два пъти повече, от бившите 110. Което значи два пъти по-малък ток, за същата мощност. С което жиците стават два пъти по-тънки, вече смислени по дебелина, и повече от два пъти по-евтини. Може да увелиш напрежението, и жиците да станат още по-тънки, обаче влизаш в ядове с изолационните съпротивления, и механичната якост на жиците - няма смисъл.
              Може да увеличиш и честотата от 50, на примерно 400 Хц, и трансформаторите ще станат микроскопични. Обаче генераторите в Козлодуй ще станат такива, че няма да им насмогнеш ни на цената, ни на ремонтите.
              Някъв промишлен трифазен ток. В Германия например, имат битов трифазен 220 В. А едно време на разни интересни места в Съюза имаше 220 - по 110 В във всяка дупка.
              Благодарско, схванах!
              Sent from my Nokia s fenerche

              Коментар


              • #8
                От: Защо 220 Волта?

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Щото е два пъти повече, от бившите 110. Което значи два пъти по-малък ток, за същата мощност. С което жиците стават два пъти по-тънки, вече смислени по дебелина, и повече от два пъти по-евтини. Може да увелиш напрежението, и жиците да станат още по-тънки, обаче влизаш в ядове с изолационните съпротивления, и механичната якост на жиците - няма смисъл.
                Може да увеличиш и честотата от 50, на примерно 400 Хц, и трансформаторите ще станат микроскопични. Обаче генераторите в Козлодуй ще станат такива, че няма да им насмогнеш ни на цената, ни на ремонтите.
                Някъв промишлен трифазен ток. В Германия например, имат битов трифазен 220 В. А едно време на разни интересни места в Съюза имаше 220 - по 110 В във всяка дупка.
                ....................................................................................................................

                И аз да хвана един академик в лъжа!
                При еднаква потребяема мощност, произведението ампер-волт е еднакво. Като намалим напрежението, се увеличава токът. Следователно и сечението на проводника!

                Коментар


                • #9
                  От: Защо 220 Волта?

                  Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                  ....................................................................................................................

                  И аз да хвана един академик в лъжа!
                  При еднаква потребяема мощност, произведението ампер-волт е еднакво. Като намалим напрежението, се увеличава токът. Следователно и сечението на проводника!
                  А да си чувал случайно за "пад на напрежението " и "специфично съпротивление"?
                  Практиката го показва ясно и точно :
                  - колкото е по малко непрежението / V / , толкова стават по-дебели жиците /през тях минава по-голям ток/.
                  ________________________________________________________________________________________
                  Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                  HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                  Коментар


                  • #10
                    От: Защо 220 Волта?

                    Ще предположа нещо за 440-те Волта от английската табела. В Европа междуфазното напрежение е 380В. У нас по стандарт то е 380В+10%-15% т.е нормално то може да варира от 342В до 418В. Ако в Англия стандарта позволява то да варира нагоре с +15% се получава 437В, което може да се закръгли на 440В.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Защо 220 Волта?

                      http://users.telenet.be/worldstandar...city.htm#trick
                      Имаме си и едни фрегати, дето моторите им бичат нонстоп, че са на 440В.
                      Последно редактирано от Пенчо; 03-06-11, 13:54. Причина: доп

                      Коментар


                      • #12
                        От: Защо 220 Волта?

                        110-те в америка:
                        Има твърдения че някога Едисон е градил своята постояннотокова система на 110V. Правел си и крушките на толкова. Не знам дали негова беше фразата "В променливия ток няма никакво бъдеще". Та, на по-късен етап преминали на променлив ток, но оставили напрежението същото, та да не сменят и де що има крушки.

                        110-те волта в Амертика всъщност са 120. По стълба ходят 2 жици с по 120 волта променливо + нула. Ако ти трябва 120 волта, взимаш едната жица + нулата. Ако ти трябва (за сериозни консуматори) 240 - взимаш двете активни жици. Масата/земята - отделно. Смисълът на всичкото е под въпрос. По-безопасно е от гледна точна ако някой бръкне в контакта. По-скъпо е, от гледна точна на инфраструктура. Ако сте забелязали по американските филми, на всеки тамошен стълб има трансформатор. А за електрожена в гаража си прекарват 240 така или иначе.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Защо 220 Волта?

                          Дете съм бил, но ми се върти спомен, че и София беше на 110 или 150В?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Защо 220 Волта?

                            Ето и малко история: http://www.cez-rp.bg/bg/za-nas/istoriya.html
                            Доста бързи сме били!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Защо 220 Волта?

                              Сечението не е интересно при висок ампераж, а проводящата повърхност, където реално става онова "трептене на електрони", което се разбира като "течене на електрони"...
                              Публикувайте отговор

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X