Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Устройство работещо с вода пести над 20% гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Устройство работещо с вода пести над 20% гориво

    Вижте сами: http://www.savefuel.ca/
    Струва само $197
    Пасва на всякакви автомобили, произвежда водород, който се вкарва във въздушната смес, водата му се сменя веднъж месечно.

  • #2
    Триста варианта по американските големи камиони.
    ) Може да се сипва вода веднъж месечно, а всичкия ауспух се сменя два пъти месечно. Барабар с другите чаркове, които имат общо с тоя водород. мотора по-рядко, веднъж на 2 месеца)

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Стефан
      Триста варианта по американските големи камиони.
      ) Може да се сипва вода веднъж месечно, а всичкия ауспух се сменя два пъти месечно. Барабар с другите чаркове, които имат общо с тоя водород. мотора по-рядко, веднъж на 2 месеца)
      С какво е по-различно от това, колата да засмуква влажен въздух отвън?

      Коментар


      • #4
        Уф. Много тежък въпрос.
        Общо взето с края на такта и с гасенето на двигателя. Една идея по-добре от принудителното вкарване на вода в цилиндъра, заедно с бензина и въздуха. Гори каквото гори, в крайна сметка от въздухозаборника и до края на ауспуха всичко остава мокро. Под мокро се разбира само изцапано с вода. Веднага започва корозия, а със следващото запалване в цилиндрите и главата тръгва и високотемпературна корозия, която е още по-ужасна, а в целия изпускателен тракт работи постоянно. Като по учебник тръгва и водородната корозия. За капак на всичко това на практика е и форсажен режим - пестенето на бензин - пестене, обаче с водород в сместа горивния цикъл става друг, точката на детонация се премества много напред и става дявол на магаре. Така или иначе пак не изгаря всичко, и ако малко преди спирането на двигателя не се мине на чист бензин за някое време, вътре си остава мокро.
        Бе, ужасна работа. През 70-те много са работили по случая "нетрадиционни добавки към горивата", явно заради голямата петролна криза през 72-а. Обаче ей го че и до сега няма нищо сериозно. Виж, оптимизираха процеса и все пак свалиха разхода няколко пъти за няма 30 години. Това да, ама всички хибридни системи стават необслужваеми, ненастройваеми, имат куп явно нелечими кусури и те го нА ...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X