То по-скоро въпроса е,какво е правилно да се направи с използваните части? Говорим,когато в сервиза ти ги опаковат и оставят в багажника?
Изключително ми е тъпо,да си изхвърля стария термостат в кофата или накладките? Или някаква друга сменена част по колата.Естествено опция е да поискам изрично,да не ми ги връщат и да се оправят те с тях,но пък особенно при офиц. представители е хуаво да се види какво са ти сменили. Та в момента има събрани разни 5,6, кутии от обслъжването,разни филри и пр.,които незнам къде да изхвърля? Изобщо интересно е според мен да се дискутира и какво се случва попринцип с тях. Сервизите къде ги предават? Не че съм някакъв върл еко активист или пр.,но елементарни задръжки имам,да не ги оставя да ги заровят на някое сметище...
Изключително ми е тъпо,да си изхвърля стария термостат в кофата или накладките? Или някаква друга сменена част по колата.Естествено опция е да поискам изрично,да не ми ги връщат и да се оправят те с тях,но пък особенно при офиц. представители е хуаво да се види какво са ти сменили. Та в момента има събрани разни 5,6, кутии от обслъжването,разни филри и пр.,които незнам къде да изхвърля? Изобщо интересно е според мен да се дискутира и какво се случва попринцип с тях. Сервизите къде ги предават? Не че съм някакъв върл еко активист или пр.,но елементарни задръжки имам,да не ги оставя да ги заровят на някое сметище...
Коментар