Обява

Свий
Няма добавени обяви.

16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

    http://www.capital.bg/biznes/tehnolo...p=0#storystart
    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

  • #2
    От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

    Че то никъде няма да се кара на ток, с днешната технология. С какви батерии?
    А ако дянковците по цял свят смятат да финансират работата с изкарването на пари от преходни технологии, работата ще свърши като нашата наука - в моргата.

    Коментар


    • #3
      От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

      Преди месец или два, видях едно трабантче, което нямаше ауспух, освен че беше син металик и се движеше много пъргаво и никак бавно и си беше на ток баш, самоделка. Много ми допадна. Чудя се дали е преправяно в България...

      Коментар


      • #4
        От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

        А бе и тях ще ги обложат с някакъв данък,че батерии те им замърсяват околната среда.Иначе като идея е добре да има такъв транспорт.

        Коментар


        • #5
          От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

          А някой може ли изобщо да поясни като за по-прости (пр. аз) - Какво екологично има в електромобилте?
          Батериите, бактериите и материите - подробности! Енергията дето в края на краищата ползват - Не идва ли от същите тези пушещи ТЕЦ-ове, произвеждащи отпадък АЕЦ-ове, унищожаващи околният биотоп ВЕЦ-ове и разните смешки тип "алтернативни". Само дето минава през още една трансформация (демек - загуби и намалена ефективност)...
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #6
            От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

            КПД на електроцентралата е по-високо от КПД на двигателя на колата - така че дори и със загубите по-трасето има полза. Сам спомена, че не всичката електроенегрия се произвежда от гориво - има и такава от възобновими източници. За мен обаче, най-голямата полза е, че с повече такива коли въздухът в градовете значително ще се подобри. Все пак всички ходим на работа и дишаме пушилката по улиците сега.

            Коментар


            • #7
              От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

              Първоначално публикуван от lini Преглед на мнение
              КПД на електроцентралата е по-високо от КПД на двигателя на колата - така че дори и със загубите по-трасето има полза. Сам спомена, че не всичката електроенегрия се произвежда от гориво - има и такава от възобновими източници. За мен обаче, най-голямата полза е, че с повече такива коли въздухът в градовете значително ще се подобри. Все пак всички ходим на работа и дишаме пушилката по улиците сега.

              Това, че ауспухът не пуши непосредствено в населеното място има някакво значение разбира се, но съвсем не толкова решаващо (да не говорим, че и Раднево и Стара Загора са също населени места). И до днес периодически в Антарктида се намират пингвини отровени с ДДТ, което е забранено в световен мащаб и от десетилетия (а в Антарктида не е и ползвано). Смяташ ли, че 250-300км по въздух (р-нието м-у София и Маришкия басейн) са "санитарна" зона!
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #8
                От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

                Да се опрем на законовата рамка, където се предполага, че стойностите за CO2 са мерени и изчислявани по научен път.
                В Наредбата какво пише:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Goriva.JPG
Прегледи:1
Размер:61.0 КБ
ID:5312100
                Това е за преобразуването на тези енергоносители в топлина. Това е в наредба РД 16-1058 и е за сгради.
                Ясно се вижда екологичния еквивалент на електроенергията и масовите горива - приблизително 3 пъти разлика.
                Интересен е коефициента отчитащ загубите за производство и пренос - 3 за електроенергията, което значи че за да консумираш 1 kWh електроенергия е изхарчено 3 kW първично гориво (въглища, ядрено гориво и т.н. среден коефициент на енергийния микс в страната).

                Айде сега който иска да смята КПД-та на двигатели и акумулатори и да видим къде излиза сметката ...
                Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                Коментар


                • #9
                  От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

                  ДВГ, на водород разбира се, но няма много корпоративна печалба в него. За това и не го развиват, а ни къпят с разни ел. недомислици.

                  Коментар


                  • #10
                    От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Това, че ауспухът не пуши непосредствено в населеното място има някакво значение разбира се, но съвсем не толкова решаващо (да не говорим, че и Раднево и Стара Загора са също населени места). И до днес периодически в Антарктида се намират пингвини отровени с ДДТ, което е забранено в световен мащаб и от десетилетия (а в Антарктида не е и ползвано). Смяташ ли, че 250-300км по въздух (р-нието м-у София и Маришкия басейн) са "санитарна" зона!
                    Ако имаш достъп до данни за замърсяване на въздуха за Раднево ги сподели,щото ще ти кажа че розата на ветровете в Раднево е такава че нашия въздух е прекрасен за разлика от Гълъбово и Стара Загора.В ТЕЦ-овете се поставиха сероочистки,т.е. и там се подобри средата.Остана само Брикетната на Ковашки,ама тя затваря.Иначе мисля ,че е време да изкараме водния двигател.
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X