Обява
Свий
Няма добавени обяви.
16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
Свий
X
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
Че то никъде няма да се кара на ток, с днешната технология. С какви батерии?
А ако дянковците по цял свят смятат да финансират работата с изкарването на пари от преходни технологии, работата ще свърши като нашата наука - в моргата.
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
Преди месец или два, видях едно трабантче, което нямаше ауспух, освен че беше син металик и се движеше много пъргаво и никак бавно и си беше на ток баш, самоделка. Много ми допадна. Чудя се дали е преправяно в България...
Коментар
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
А някой може ли изобщо да поясни като за по-прости (пр. аз) - Какво екологично има в електромобилте?
Батериите, бактериите и материите - подробности! Енергията дето в края на краищата ползват - Не идва ли от същите тези пушещи ТЕЦ-ове, произвеждащи отпадък АЕЦ-ове, унищожаващи околният биотоп ВЕЦ-ове и разните смешки тип "алтернативни". Само дето минава през още една трансформация (демек - загуби и намалена ефективност)...Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
КПД на електроцентралата е по-високо от КПД на двигателя на колата - така че дори и със загубите по-трасето има полза. Сам спомена, че не всичката електроенегрия се произвежда от гориво - има и такава от възобновими източници. За мен обаче, най-голямата полза е, че с повече такива коли въздухът в градовете значително ще се подобри. Все пак всички ходим на работа и дишаме пушилката по улиците сега.
Коментар
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
Първоначално публикуван от lini Преглед на мнениеКПД на електроцентралата е по-високо от КПД на двигателя на колата - така че дори и със загубите по-трасето има полза. Сам спомена, че не всичката електроенегрия се произвежда от гориво - има и такава от възобновими източници. За мен обаче, най-голямата полза е, че с повече такива коли въздухът в градовете значително ще се подобри. Все пак всички ходим на работа и дишаме пушилката по улиците сега.
Това, че ауспухът не пуши непосредствено в населеното място има някакво значение разбира се, но съвсем не толкова решаващо (да не говорим, че и Раднево и Стара Загора са също населени места). И до днес периодически в Антарктида се намират пингвини отровени с ДДТ, което е забранено в световен мащаб и от десетилетия (а в Антарктида не е и ползвано). Смяташ ли, че 250-300км по въздух (р-нието м-у София и Маришкия басейн) са "санитарна" зона!Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
Да се опрем на законовата рамка, където се предполага, че стойностите за CO2 са мерени и изчислявани по научен път.
В Наредбата какво пише:
Това е за преобразуването на тези енергоносители в топлина. Това е в наредба РД 16-1058 и е за сгради.
Ясно се вижда екологичния еквивалент на електроенергията и масовите горива - приблизително 3 пъти разлика.
Интересен е коефициента отчитащ загубите за производство и пренос - 3 за електроенергията, което значи че за да консумираш 1 kWh електроенергия е изхарчено 3 kW първично гориво (въглища, ядрено гориво и т.н. среден коефициент на енергийния микс в страната).
Айде сега който иска да смята КПД-та на двигатели и акумулатори и да видим къде излиза сметката ...Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
Коментар
-
От: 16 KW в час или защо скоро в БГ няма да се кара на ток
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеТова, че ауспухът не пуши непосредствено в населеното място има някакво значение разбира се, но съвсем не толкова решаващо (да не говорим, че и Раднево и Стара Загора са също населени места). И до днес периодически в Антарктида се намират пингвини отровени с ДДТ, което е забранено в световен мащаб и от десетилетия (а в Антарктида не е и ползвано). Смяташ ли, че 250-300км по въздух (р-нието м-у София и Маришкия басейн) са "санитарна" зона!МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар