Колеги, струва ми се, ще е интересна такава тема: Кой кога за пръв път е приложил в автомобилите:
-пневматичните гуми (май че Дънлоп..)
-карданното звено и вал (може би италианският учен Кардано?)
-диференциала
-автоматичната скоростна кутия
-задвижването 4х4(Субару, Ауди?)
-предпазните колани
-предпазните възглавници
-климатикът (на колите на Сталин е имало охлаждаща система на купето)
-независимото окачване
-електрически стъкла
-подгреваеми стъкла, седалки
-радио в колата. Много беше хитра механичната "памет" на станциите
-тук ми се изчерпват познанията.
Обаче - ядосоха ме от "Сеат" като приложиха моя идея, която съм споделял отдавана с приятели. На модела "Леон" поставиха чистачките от двете страни на стъклото ВЕРТИКАЛНО! Красиво!
-кой в Бургас пръв покри арматурното табло на Московеца с губер, а пода с балатум с паркетна шарка - да му е като в хола....
-пневматичните гуми (май че Дънлоп..)
-карданното звено и вал (може би италианският учен Кардано?)
-диференциала
-автоматичната скоростна кутия
-задвижването 4х4(Субару, Ауди?)
-предпазните колани
-предпазните възглавници
-климатикът (на колите на Сталин е имало охлаждаща система на купето)
-независимото окачване
-електрически стъкла
-подгреваеми стъкла, седалки
-радио в колата. Много беше хитра механичната "памет" на станциите
-тук ми се изчерпват познанията.
Обаче - ядосоха ме от "Сеат" като приложиха моя идея, която съм споделял отдавана с приятели. На модела "Леон" поставиха чистачките от двете страни на стъклото ВЕРТИКАЛНО! Красиво!
-кой в Бургас пръв покри арматурното табло на Московеца с губер, а пода с балатум с паркетна шарка - да му е като в хола....
Коментар