Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

    Морала е правопропорционален на дебелината на тоягата.
    При неизправно возило де вдига паяка /към $200/, ти продължаваш с такси /$/, колата се разтоварва на паркинг /$70.00 на ден/, после се явяваш на съд, обикновенно отнема 20тина дни /$1400.00 за паринг/. Съдията ти отлепва глобата /$/, плащаш си я и тогава отиваш да си вземеш колата. После я оправяш за определен срок /$/ и отиваш на преглед пред ченгетата /$/.
    И накрая след всичко това толкова те боли, че ревнеш на някои купон та те чуят всички. Те си правят изводите и си подобряват морала. Врътката е не да накажеш 10 000 човека по $10.00, накажи един с глоба $10 000.00 и го остави да реве в полза на морала.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #32
      От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Врътката е не да накажеш 10 000 човека по $10.00, накажи един с глоба $10 000.00 и го остави да реве в полза на морала.
      Абе и двете работят. Въпросът е да се налагат. А ти пак влизаш в цитатника.

      Коментар


      • #33
        От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

        Колеги, пригответе се. Вече масово и на ниска цена се предлагат 100 Вт ксенони. Взех един 100 Вт външен фар (за селскостопанска техника) за нощен офроуд, само за проба, свети СТРАШНО! Започнат ли масово да монтират такива на коли с H4 фарове - ще караме с тъмни очила.

        Коментар


        • #34
          От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Абе и двете работят. Въпросът е да се налагат. А ти пак влизаш в цитатника.
          Хехе, ще черпя. Това лято идвам до Франция с лодка и като нищо ще се засиля за малко до БГ. И много искам да ви видя физиономиите на живо.

          А за глобите- ако глобяваш само по $10 на човек веднага колата ми става над 500 коня. И могат да си ме глобяват всеки ден. Минавам ги като разходи на фирмата... Хахаха! Ама не става. Глобата е колкото колата. Морал, какво да го правиш.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #35
            От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

            Може и големите наказания да са работещи ...... но преминаваме в друга дискусия.
            Не може при заплата (средна 500 лв) глобата да е 1000 лв. Няма го морала, няма я ползата за обществото.
            Няма морал - защото пътищата не отговарят на високите изисквания , организацията на движение също е тромава и шуробаджанашка, .. много подобни примери.
            Дори идейно-застроителния план на градовете е несъвместим с 21 век. Булевардите вместо да се разширяват се стесняват с нови сгради .... - това по повод ползата за обществото.
            И няма полза за обществото защото по-високи глоби значат САМО едно - по-голяма сума като ме спрат "хайките".
            Та - обществото се саморегулира - каквито и глоби да се поставят - те са недостатъчни(неефективни) когато системата е проядена отвътре.
            Какъвто и закон да се приеме - той е неработещ когато е безмислен .
            Свобода не се налага със забрани, а със защита на свободните . (пример - самоотбрана на собственика при взлом)
            Демокрация не се налага с много закони , а само с полезни и ефективно приложими. Равни за всички .
            Но .... ти си там (свободна и демократична страна) - ти ще кажеш така ли е .
            В България НЯМА свобода, НЯМА демокрация. Само приказки ..... и наивници .....

            Коментар


            • #36
              От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

              bgbul, от към главата, главатааа. Глобите за малките мошенници са второто нещо. Първото е затвор за големите мошенници. Ама главата загнила и за това спорите за фарове, правила, наредби...
              Иначе може, защо да не може висока глоба?. В началото тук работех за заплата 4 пъти по-малка от глобата за каране пиян. Ама и никoй не те кара да поркаш и да караш.
              Отплесваме се. Та какво за фаровете?
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #37
                От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение

                В България НЯМА свобода, НЯМА демокрация. Само приказки ..... и наивници .....
                Свобода няма никъде
                А демокрация в България има. Не е от скоро. За съжаление...

                Коментар


                • #38
                  От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                  Първоначално публикуван от Павлов Преглед на мнение
                  Колеги, пригответе се. Вече масово и на ниска цена се предлагат 100 Вт ксенони. Взех един 100 Вт външен фар (за селскостопанска техника) за нощен офроуд, само за проба, свети СТРАШНО! Започнат ли масово да монтират такива на коли с H4 фарове - ще караме с тъмни очила.
                  Хубавото е, че както и 50-те, са все китайски ватове.

                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  Хехе, ще черпя. Това лято идвам до Франция с лодка и като нищо ще се засиля за малко до БГ. И много искам да ви видя физиономиите на живо.

                  А за глобите- ако глобяваш само по $10 на човек веднага колата ми става над 500 коня. И могат да си ме глобяват всеки ден. Минавам ги като разходи на фирмата... Хахаха! Ама не става. Глобата е колкото колата. Морал, какво да го правиш.
                  Ти ела, ела.
                  А $10 глоба - зависи за какво де. И колко често. Ако за бурен ден събереш 25 по $10, понеже на милиционера не му коства нищо и ти я налага с едно Пюююп на терминалчето, ще ти натежат разходите на фирмата. И не знам при вас как е, ама тука глобата по идея ти излиза от най-личния джоб и не подлежи на счетоводни алхимии.

                  А ти ела, ела.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Хубавото е, че както и 50-те, са все китайски ватове.


                    Ти ела, ела.
                    А $10 глоба - зависи за какво де. И колко често. Ако за бурен ден събереш 25 по $10, понеже на милиционера не му коства нищо и ти я налага с едно Пюююп на терминалчето, ще ти натежат разходите на фирмата. И не знам при вас как е, ама тука глобата по идея ти излиза от най-личния джоб и не подлежи на счетоводни алхимии.

                    А ти ела, ела.
                    Те и тука не подлежат на счетоводни алхимии ама на мене морала ми е нисък и... /просто за бедни тоягата е много тънка и редовно само ни я размахват над главите. И понеже "беден човек морал не го лови" сме алхимици.../.
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • #40
                      От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                      Да, знам от какво се състоят системите. Само че - едно моторче, един датчик, един контролер, някой, който да напише асемблера на контролера... Това, да можеш да гарнтираш работоспособност на системата и повторяемост на параметрите при проблем (за да не се налага да сертифицираш своята система отново)...
                      Освен това да осигуриш система за измиване на фаровете с достатъчно налягане и място за дюзите. Ти може и да можеш да го направиш, но е факт, че в България никой не го прави
                      МИ всичкото това не е проблем. Никакъв. А щом ще ми достави удоволствие - още по. И нито повторяемостта, нито асемблера (не е нужно асемблер, има чипове за по 2 лева с 10 пъти по-висока производителност от нужната) са ми проблем. За един месец е готово. То е измислено в главата ми от доста време. Просто очаквах тоя момент, в който ще забранят всичко, и затова не съм го направил. Пръскалките/чистачките дори са начертани, пак в главата ми. Другото са подробности.

                      Ама, я ми кажи сега с тая забрана, за какво да го правя? Халоген в лупите мога да сложа, ама не е сигурно колко ще изкарат, защото не са предвидени за това. Значи остава да правя просто обикновени кристални фарове с H4 крушки. А за тях защо да се мъча да правя пръскалки, като петното, дето трябва да чистя е 2 декара, и за сметка на това на пазара могат да се купят "сертифицирани", дето почти еднакво не си вършат работата във всичките им варианти. Не и за такова голямо петно.

                      Сега надявам се ме разбра какво имам в предвид. Сега и да искам, нямам стимул да правя нещо, защото няма да мога да го ползвам.


                      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                      Защото някой, някъде си е надскочил боя и се е прицелил в нещо, което не може да поддържа. Като този колега тук, който си е купил ударен Кайен, американски вариант и се чуди как да му сложи газ и да му хакне навигацията. Нещо светва ли лампата?
                      Ми не. Защо да давам 500 кинта за нещо, което върши същата работа като друго нещо, дето струва в най-лошия случай 50? Ти би ли си купил масло от фирмения сервиз за 50 кинта литъра, ако в съседния магазин продават същото за 5? Аз не.

                      Само да те светна - поддържам си возилото единствено с оригинални части, защото това ми дава надеждност. Защото има за какво - в единия случай дават фира за 2000км, а в другия - за 20000. Ето за това си струва да се плати. И пак не ги купувам от "сертифицирания" продавач, защото ги дава на двойна цена, а ги взима от същото място, откъдето и аз. Да не мислиш че марковите баласти се правят на марс? и да не мислиш че китайците са си губили времето да мислят, след като могат за жълти стотинки да изкопират нещо? Е да, не всеки път им се получава, но от 50 производителя все ще се намерят 5, чиито продукти стават.

                      Данък марка отдавна не плащам никому, ако няма съответното покритие. В случая оправдание от 1500-2000 кинта за "екстрата" да имаш фабричен ксенон като си купуваш нова кола от магазина са без покритие. Никакво.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ...един датчик на задния мост + електроника за 10 лева, дето чете едното и управлява другото...
                        Мислех да не пиша повече в темата, но с твоите "размазващи" примери ме провокираш.
                        Броят на датчиците за ниво, в зависимост от конкретното изпълнение на окачването варира, но аз под 2 броя не съм виждал. Има автомобили и с по 4. Молбата ми е следната - драсни една схема на това което за 10лв. ще върши цитираната работа, да кажем за 2 датчика. Естествено, елементите да са "automotive" температурен диапазон, и хадруерно да е предвидено да издържа на "свинщините" по автомобилните тоци. В смисъл - захранване със 7805 не се приема... Херметична кутийка би била предимство, но можем да минем и с минимален вариант - евтина кутийка и платка залята в компаунд.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                          В зависимост от конкретното окачване, датчиците могат да са между 1 и 4. От един само за задния мост (чел съм описание точно на такава система - ще се опитам даже да я изнамеря и да я кача) или средата на стабилизиращата щанга, до 4, за всяко колело, или 5 и дори 6, ако се включи и въртене на фаровете при завой.

                          За кутийката - сложи една нула ако искаш отзад. Пак ще е далече от цената на заводското, изпълнено в хиляди бройки. Микроконтролера - в първото търсене във фарнел - 5.73 евра. ARM базиран ADI процесор с 11 входящи 12 битови ADC канала и 4 DAC-а + 4 PWM канала. Каквото и да набуташ в тая кутийка, няма начин да струва повече от 100 лева барабар с платката. То е 2 входа (аналогови или по шина за данни), захранване, защити, и един изход, отново аналогов или по шина за данни към двата фара, където също има дребни кутийки за контрол на механиката.

                          Това от гледна точка на електрониката са бавни процеси. Управлението на едно флопи е по-трудно от това, а CD или хард диск е направо космическа технология.

                          И друг път сме си говорили - ти гледаш на това от гледната точка на човек, дето с него си изкарва хляба. Аз гледам на това от гледната точка на човек, дето го прави за кеф. Уравненията са доста различни.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                            Днес разговарях с човек от старото поколение.
                            Той е бил първото такси в Пловдив.
                            Случката се развива 1971 година. Човек се прибира от работа в чужбина с кола. Фаровете му са от новите , току-що навлизащи - ХАЛОГЕНИ.
                            В КАТ не са му регистрирали колата, преди да свали тези ЗАСЛЕПЯВАЩИ нови крушки.....халогени.
                            Имам чувството , че с тази тема се връщаме във времето...изводите за вас.....

                            Коментар


                            • #44
                              От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                              Днес разговарях с човек от старото поколение.
                              Той е бил първото такси в Пловдив.
                              Случката се развива 1971 година. Човек се прибира от работа в чужбина с кола. Фаровете му са от новите , току-що навлизащи - ХАЛОГЕНИ.
                              В КАТ не са му регистрирали колата, преди да свали тези ЗАСЛЕПЯВАЩИ нови крушки.....халогени.
                              Имам чувството , че с тази тема се връщаме във времето...изводите за вас.....
                              Не е точно така. Има определени типове светлини одобрени за използване в автомобилите. Има и причина да е така.
                              Ако нещата не са регулирани, утре мога да реша, че ще съм много модерен с 2 червени 25 ватови лазера за габарити, и 2 зелени 100 ватови за къси. И к'во ще ми дреме, че колите каращо около мен станали кабрио и ги карали все хора с увредено зрение...

                              Мисля, че и на теб ти стана ясно за какво става въпрос в темата, но май спориш заради спора.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                Колега - нищо ли не значи за теб една молба ?
                                Стига ме цитира . Стана ясно - ти си с две различни позиции .
                                Хем да се забранят ксеноните (цитираш закон на ЕС ), хем нямаш нищо против АКО са правилно регулирани.
                                Май пак логиката ми куца ?
                                Нещо не мога да разбера.
                                Кажи си мнението и да се успокоиш - против ксеноните ли си или против нерегулираните фарове.
                                Защото - прочети заглавието на темата си !
                                Тема 1: Кога КАТ ще направят хайка за КСЕНОНките. Или не си формулирал правилно темата или си променил мнението си ?
                                Тема 2 :Изисквания за поставяне на самоделни HID-системи (ксенон).. Няма такива ксенони - самоделни. Всички са фабрични.... или е самоделно да смениш и крушката си ?
                                АКО си против ксеноните - значи сме на различна позиция.
                                Ако си против НЕрегулираните фарова - всички сме на едно мнение и НЯМА спор.
                                Толкова писане ..... за очевиден извод още от първото мнение си е разхищение на време и емоции.
                                Ти толова ли не схващаш за какво иде реч ??????????????????
                                Ако ксеноновата крушка се монтира на оптика НЕПРЕДВИДЕНА за този светлинен източник, фара НЕ МОЖЕ да се регулира правилно колкото и да връткаш болтчетата за регулиране....
                                Ега си разбрал този път
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X