Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Некачествени инструменти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Некачествени инструменти

    Предлагам тази тема, подобна на "от къде да не зареждаме" и "некачествени продукти".
    Преди няколко седмици пазарувах в магазин Вилаз-Люлин. До касите има щанд с преоценени най-различни дребни инструменти, от където си харесах нивелир и цифров фазомер. Питах консултанта дали работят, отговор "да, перфектно". Купих ги, но се оказа, че са скрап. Пазех касовия бон и днес минах там, исках да ги сменя за нещо полезно - гаечни ключета от същата маса, ми отказаха, че били минали повече от 3 дни след покупката. Наистина, направиха си голяма реклама, вече ще ги подминавам като пътен знак.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

  • #2
    От: Некачествени инструменти

    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
    Преди няколко седмици пазарувах в магазин Вилаз-Люлин. До касите има щанд с преоценени най-различни дребни инструменти, от където си харесах нивелир и цифров фазомер. Питах консултанта дали работят, отговор "да, перфектно". Купих ги, но се оказа, че са скрап. Пазех касовия бон и днес минах там, исках да ги сменя за нещо полезно - гаечни ключета от същата маса, ми отказаха, че били минали повече от 3 дни след покупката. Наистина, направиха си голяма реклама, вече ще ги подминавам като пътен знак.
    Не, че ги оправдавам мошениците, ама какво очакваш от преоценена стока? Айде цифровия фазомер (макар, че за първи път чувам за такъв уред) не може да го провериш, макар и да не съм убеден, но поне нивелира се разбира за секунда дали работи.

    Коментар


    • #3
      От: Некачествени инструменти

      Е да, ама Законът за защита на потребителите казва 2 години, не 3 дена!

      Чл. 105.
      (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
      (2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.


      С други думи, освен дето продават боклук, също така и лъжат и заобикалят закона. Длъжни са да ти приемат рекламацията и толкова! Ако ти се занимава, отиди пак, позови се на закона, пък направят ли се на интересни, има служби, които с радост ще пуснат нещо в държавния бюджет за сметка на тарикатите!
      Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

      Коментар


      • #4
        От: Некачествени инструменти

        Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнение
        Е да, ама Законът за защита на потребителите казва 2 години, не 3 дена!

        Чл. 105.
        (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
        (2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.


        С други думи, освен дето продават боклук, също така и лъжат и заобикалят закона. Длъжни са да ти приемат рекламацията и толкова! Ако ти се занимава, отиди пак, позови се на закона, пък направят ли се на интересни, има служби, които с радост ще пуснат нещо в държавния бюджет за сметка на тарикатите!
        Три дневен е срока за връщане в магазина с касовата бележка.
        След това в оторизиран сервиз, срещу гаранционна карта.
        Не мисля, че случая е такъв.

        Коментар


        • #5
          От: Некачествени инструменти

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Три дневен е срока за връщане в магазина с касовата бележка.
          След това в оторизиран сервиз, срещу гаранционна карта.
          Не мисля, че случая е такъв.
          Винаги съм бил озадачен от поведението такива "защитници" на некоректни продавачи.
          В три-дневен срок купувачът може да се откаже от покупката. Колкото до това, дали стоката "работи" - купувачът не длъжен да е специалист по всичко. В моя случай нещата при рекламацията си бяха даже във фабричните опаковки - къде е гаранцията? "За бога, братя", проверявяйте, преди да платите.
          Последно редактирано от trapper; 18-07-10, 16:32.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #6
            От: Некачествени инструменти

            Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
            Винаги съм бил озадачен от поведението такива "защитници" на некоректни продавачи.
            В три-дневен срок купувачът може да се откаже от покупката. Колкото това, дали стоката "работи" - купувачът не длъжен да е специалист по всичко.
            Е, къде видя, че ги защитавам?
            Не е необходимо да си специалист, вярно е, ама като е така как ще ползваш това което купуваш?
            Както е казал народа - кьорав карти не играе.
            3(три) дневен е срока за връщане на стока при търговец.
            От там нататъка грижа има производител(вносител).

            Коментар


            • #7
              От: Некачествени инструменти

              Така, клиента е купил боклук. По закон трябва да се върне в обекта като си е приготвил ПИСМЕНА рекламация в два екземпляра. В рекламацията трябва да опишете какви искате от продавача- има 3 варианта - подмяна на стоката, ремонт на стоката или връщане на парите.Единия за него единия за продавача. Във всеки екземпляр се пише датата и на едното копие с подпис на продавача се запазва при купувача. В срок от един месец продавача трябва да вземе решение по проблема. Ако не иска да подпише то виждате адреса на регистрация на мегазина- трябва да го пива някъде на входа- се праща същата рекламация, но с ОБРАТНА разписка. От датата на обратната разписка тече едномесечния срок. Ако до един месец ни вест ни кост тогава отивате в регионалния офис на комисията на защита на потребителите и правите писмена жалба. Те ще задвижат процедура. В магазина ако искат можете да покажете касовата бележка, но НЕ ИМ Я ДАВАЙТЕ. Може да дадете копие като оригинала е в ВАС.
              Land Rover Defender 110SW 300tdi

              Коментар


              • #8
                От: Некачествени инструменти

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Е, къде видя, че ги защитавам?
                Не е необходимо да си специалист, вярно е, ама като е така как ще ползваш това което купуваш?
                Както е казал народа - кьорав карти не играе.
                3(три) дневен е срока за връщане на стока при търговец.
                От там нататъка грижа има производител(вносител).
                3 дена е срока за връщане на стока с възстановяване на парите, но това е за електронната търговия. В нормален магазин срока е 2 години.
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X