Здравейте уважаеми съфорумци. Дойде ред да автоматизирам две дворни двукрили врати. Гледам в мрежата различни модели италиански, немски и т.н., на 24 и 220V. Моля дайте съвет за надежна марка, както и за фирма за монтаж в София.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматика за дворна врата
Свий
X
-
Колко метра са крилата,снимка ...колоните бетон,тухла или метал ,колко тежи едното крило....колоните на нула ли са със крилата.
Прати телефон,да ти звъннат колегитеGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Знаех си, че форума още е жив!
Крилата са по около 150см, 180 см високи. Предполагам, че не тежат над 100-120 кг. Снимки утре. С рамка са, хваната на колони от бетонни блокчета. Те пък са изпълнени с бетон, армиран. Крилата са на средата на колоните. Широчина на колоните 22 см.
Коментар
-
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеЗвънни утре.
Коментар
-
Над вратите въздух ли е,или има рамка,настилката каква е...снимка ще отговори на почти всички въпроси. След снимките ще говоримGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Да използвам темата на колегата и щото и аз имам да правя врата и се колебая какво да избера...
Сегашния портал ще го събарям защото е малък и не може да влизат големите камиони...
Параметри на сегашния портал : две крила с автоматика може би по 1.8 метра - около 3.6 метра чист проход...
Автоматиката отвътре:
Искам да го съборя този портал с защото не може да влизат големи камиони ....
Новия портал го замислям да е 3 метра навътре и чист проход почти 5 метра...идеята е да има голям аванс че да можеш всеки шофьор лесно да вкарва...
Ще направя нови колони (старите ще махна) новите си ги представям метални защото имам готови стари такива квадратен профил 14х14 - ще ги бетонирам в земята...
Пак ще бъдат 2 крила - тепърва ще ги правя - представям си ги метални рамки с няква мрежа вътре - идеята е да бъдат леки и да се държат изцяло на панти заварени в железните колони...
Автоматика - задължително като мисля да премахне стандартната автоматика която отваря двете крила и да я заменя с елементарна на едно крило..
Представям си го така:
Пак две крила - но едното крило ще бъде 2 метра и ще бъде ръчно - ще го застопорявам с някакъв чоп в земята...
Второто крило ще бъде по голямо- примерно 3 метра - и там ще сложа елементарна автоматика управляема чрез дистанционни...
Моята идея е че всекидневно ще се отваря и затваря голямата врата - за леки коли и бусове...
Един път в месеца обаче ще влиза голям камион (18метра) и тогава отварям автоматизираното крило ама и ръчно отварям и малкото крило - и се получава 5 метра чисто...за маневри
Според мен - двукрилата автоматика създава проблеми - първо затваря едната после другата ... я се синхронизират я не... по капризна по проблемна...нямам нерви за това...
Когато е автоматизирано едно крило - всичко е по елементарно и по трудно се разваля - тоест това е за всекидневна употреба...
Какво мислите за моята идея?? Нямам опит с такива врати и се чуствам несигурен....
Коментар
-
Обекта е такъв че няма място за плъзгаща врата... Трябва или крило или да се дига нагоре (ама такава дворна не съществува).
Защо мислите че няма проблем със синхронизацията?? То няма...отначало... ама после започват.. едно камъче да има мааалко да закъснее едното крило и другото няма да се заключи... отделно - помежду им също не се затварят достатъчно плътно и сигурно...
Когато е едно крило само а другото е неподвижно - логиката е съвсем друга - автоматизираното направо се спира в винкела на неподвижната..Затварянето винаги е сигурно...
Къде бъркам??
Склонен съм на експерименти ... има ли друг вид врата за мен??
Плътна бариера? да не може да се прескача или минава отдолу??
Руснаците имат плъзгаща врата със секции която завива покрай оградата... Ама в България няма толкоз умни да я направят
Нещо друго??
-
Мишо,стопанисвам 3 -4 врати двукрили ,отделно монтирам такива от години,поддържам сигурно над 150 врати различни типове на договор....ако няма механични причини...измятане,пропадане удар на мпс...работят по добре от крайните изключватели,тези с енкодери двукрили
-
Коментар
-
Зад отвореното крило,има нещо,ограда ли.....колко сантиметра е между крилото и оградата
Общо казано ,няма проблем за рамена..Има няколко екстри за крилатите врати,може да се монтира ограничител в средата и към него да се сложи магнитен шип.При затворено положение,шипа заключва първото крило.Може и без тези неща принципно
п.п Ако настилката я положите преди автоматиката,едно червено гофре под вратата ф40
п.п2 Гофрето в което сте пуснали кабела за лампата не е за тази цел ,ще се натроши скоро .....
Ако искаш прати ми тел да го дам на колегите да ти звъннат.
Последно редактирано от Roninn; 27-10-24, 21:23.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар