Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматика за дворна врата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Автоматика за дворна врата

    Здравейте уважаеми съфорумци. Дойде ред да автоматизирам две дворни двукрили врати. Гледам в мрежата различни модели италиански, немски и т.н., на 24 и 220V. Моля дайте съвет за надежна марка, както и за фирма за монтаж в София.

  • #2
    Звънни утре.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Колко метра са крилата,снимка ...колоните бетон,тухла или метал ,колко тежи едното крило....колоните на нула ли са със крилата.

      Прати телефон,да ти звъннат колегите
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        Знаех си, че форума още е жив!
        Крилата са по около 150см, 180 см високи. Предполагам, че не тежат над 100-120 кг. Снимки утре. С рамка са, хваната на колони от бетонни блокчета. Те пък са изпълнени с бетон, армиран. Крилата са на средата на колоните. Широчина на колоните 22 см.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Звънни утре.
          Ще звънкам скоро, но не за вратите, а за една таратайка, чакаща на пристанище кораба за Европа.

          Коментар


          • #6
            Над вратите въздух ли е,или има рамка,настилката каква е...снимка ще отговори на почти всички въпроси. След снимките ще говорим
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              Да използвам темата на колегата и щото и аз имам да правя врата и се колебая какво да избера...

              Сегашния портал ще го събарям защото е малък и не може да влизат големите камиони...
              Параметри на сегашния портал : две крила с автоматика може би по 1.8 метра - около 3.6 метра чист проход...
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241026_165953.jpg
Прегледи:235
Размер:1.04 МБ
ID:6977606
              Автоматиката отвътре:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241026_170136.jpg
Прегледи:232
Размер:1.01 МБ
ID:6977607

              Искам да го съборя този портал с защото не може да влизат големи камиони ....

              Новия портал го замислям да е 3 метра навътре и чист проход почти 5 метра...идеята е да има голям аванс че да можеш всеки шофьор лесно да вкарва...

              Ще направя нови колони (старите ще махна) новите си ги представям метални защото имам готови стари такива квадратен профил 14х14 - ще ги бетонирам в земята...
              Пак ще бъдат 2 крила - тепърва ще ги правя - представям си ги метални рамки с няква мрежа вътре - идеята е да бъдат леки и да се държат изцяло на панти заварени в железните колони...

              Автоматика - задължително като мисля да премахне стандартната автоматика която отваря двете крила и да я заменя с елементарна на едно крило..
              Представям си го така:

              Пак две крила - но едното крило ще бъде 2 метра и ще бъде ръчно - ще го застопорявам с някакъв чоп в земята...
              Второто крило ще бъде по голямо- примерно 3 метра - и там ще сложа елементарна автоматика управляема чрез дистанционни...
              Моята идея е че всекидневно ще се отваря и затваря голямата врата - за леки коли и бусове...
              Един път в месеца обаче ще влиза голям камион (18метра) и тогава отварям автоматизираното крило ама и ръчно отварям и малкото крило - и се получава 5 метра чисто...за маневри

              Според мен - двукрилата автоматика създава проблеми - първо затваря едната после другата ... я се синхронизират я не... по капризна по проблемна...нямам нерви за това...
              Когато е автоматизирано едно крило - всичко е по елементарно и по трудно се разваля - тоест това е за всекидневна употреба...

              Какво мислите за моята идея?? Нямам опит с такива врати и се чуствам несигурен....

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                ............

              • mishomishev
                mishomishev коментира
                Редактиране на коментар
                Обекта е такъв че няма място за плъзгаща врата... Трябва или крило или да се дига нагоре (ама такава дворна не съществува).
                Защо мислите че няма проблем със синхронизацията?? То няма...отначало... ама после започват.. едно камъче да има мааалко да закъснее едното крило и другото няма да се заключи... отделно - помежду им също не се затварят достатъчно плътно и сигурно...
                Когато е едно крило само а другото е неподвижно - логиката е съвсем друга - автоматизираното направо се спира в винкела на неподвижната..Затварянето винаги е сигурно...
                Къде бъркам??
                Склонен съм на експерименти ... има ли друг вид врата за мен??
                Плътна бариера? да не може да се прескача или минава отдолу??
                Руснаците имат плъзгаща врата със секции която завива покрай оградата... Ама в България няма толкоз умни да я направят
                Нещо друго??

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Мишо,стопанисвам 3 -4 врати двукрили ,отделно монтирам такива от години,поддържам сигурно над 150 врати различни типове на договор....ако няма механични причини...измятане,пропадане удар на мпс...работят по добре от крайните изключватели,тези с енкодери двукрили

            • #8
              Аз бих направил плъзгаща настрани врата.
              Ако има място разбира се. Според мен си има своите предимства
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Плъзгаща, че и конзолна, при мен едната е такава, който иска може да идва и да гледа....

              • mishomishev
                mishomishev коментира
                Редактиране на коментар
                Дядо Владо - какво значи конзолна ??

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Когато плъзгащи колела няма,а вратата стои на две обърнати опори може и на три но е рядкост .

                Крилото не контактува със земята а се подава на 3-4 или повече сантиметра над земята хоризонтално

            • #9
              Ето частични снимки на оградата. Бързах много и нямах време за по-добри.

              ​ ​​​​​​​

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Аз не ги виждам 😣

              • EIvanov
                EIvanov коментира
                Редактиране на коментар
                Не се виждат.

              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                То май само автора си ги вижда.😁

            • #10
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:301.3 КБ ID:6977699 Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:399.4 КБ ID:6977703 Втори дубъл. Дано сега е успешно качването. При мен изглежда голямо мазало.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #11
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-10-27-22-11-34-703_com.android.chrome.jpg Прегледи:0 Размер:264.9 КБ ID:6977712

                Зад отвореното крило,има нещо,ограда ли.....колко сантиметра е между крилото и оградата

                Общо казано ,няма проблем за рамена..Има няколко екстри за крилатите врати,може да се монтира ограничител в средата и към него да се сложи магнитен шип.При затворено положение,шипа заключва първото крило.Може и без тези неща принципно

                п.п Ако настилката я положите преди автоматиката,едно червено гофре под вратата ф40

                п.п2 Гофрето в което сте пуснали кабела за лампата не е за тази цел ,ще се натроши скоро .....
                Ако искаш прати ми тел да го дам на колегите да ти звъннат.
                ​​​​​
                Последно редактирано от Roninn; 27-10-24, 21:23.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X