Не намерих раздел за хидравлика и пускам тук. Купих крика развален с тенденцията да го поправя, но нещо бъркам. На първия клапан от клипа съм добавил пружинката. Съчмата, бурето и болта бяха с крика. На втория клапан нямаше нищо. Всички неща по него са от мен. Третия клапан е изцяло заводски и няма нищо по него от мен. Някой ако знае къде бъркам да казва без да се притеснява! За първи път пипам нещо хидравлично.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с крик/крокодил
Свий
X
-
Струва ми се,че това "буре" не му е там мястото. Защо не пробваш без него?Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
-
Що да не е там? Ако пружината натиска директно съчмата един ден неминуемо ще се разтвори и ще направи проблем в стените.
-
Защото малкото крикове които съм отварял са така - съчма и пружина,пък да се отвори пружината е абсурдно. А до колкото се вижда от клипа,болта смачква пружината до упор и съчмата няма ход. Така ми изглежда на клипа,имайки предвид дължината и положението на пружината и дължината на болта (тапата).Последно редактирано от kameno karp; 05-12-23, 23:07.
-
Ми аз на ръка го завивам и не усещам никакво съпротивление. А пружината (мисля споменавах) я измислих аз (нямаше) и е твърде възможно да съм сложил слаба и от това да е проблема.
-
-
Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнениеТака като гледам в средния отвор е проблема.
Дори да тръгне и да вдигне как ше го пуснеш?
На дръжката за вдигане има ли едно зъбно колелце?
Коментар
-
1. Разглоби първия и втория отвор. Светни с фенерче или както можеш, да видиш каналите в дъното на първите два отвора и помпата. Опитай се да си обясниш кое как се случва.
Според клипа:
- третият отовор е предпазен клапан с/у свръх налягане.
- на първия отвор пробвай да наредиш съчма -пружина - буренце - винт. Там най-вероятно трябва да е еднопосочен клапан от помпата към цилиндъра за работа на вдигане.
- на втория отвор виж леглото в дъното - дали е конусно. Подкрепям колегата bocho64 - каквото съм разглобил - винаги е било с конусно уплътняване на такова място.
Коментар
-
Всеки крик се състои от 3 клапана. Единия пропуска от масления резервоар (който при повечето хидравлични крикове е около работния цилиндър с буталото) към камерата на помпата при обратния ход на лоста за помпене. Тоест - осигурава захранването на помпата с масло. При работния ход на лоста (напомпване) той се затваря, а маслото се пропуска от втория клапан към камерата на буталото. При обратния ход на лоста втория клапан се затваря и оставя маслото в камерата на буталото под налягане. Третия клапан е за спускане на крика - отваря камерата на буталото към масления резервоар.
Тоест - няма и няма смисъл от "предпазен клапан с/у свръх налягане".
-
Е тук си в грешка, клапан за свръхналягане има . Как е изпълнен е друга тема,съчма с пружина,отвор в края на цилиндъра или нещо друго,но има. На тоя тип хидравлика при достигане на пълния ход можеш да помпаш още колкото искаш,но не натоварва помпения елемент. На бутилковите крикове стига до края и повече не можеш да помпаш, това на масовите де,има клапан на степенчатите бутилкови и там пак не на всички го има.
-
По-простите крикове имат специален канал на хидравличния цилиндър, през който в макс. разпънато положение изпуска масло обратно в резервоара.
По-истинските крикове имат и предпазен клапан по налягане, за да не се товарят повече от разчетеното /вдига повече товар от написаното на табелката/.
Клапана за засмукване от резервоара, може да е изпълнен и като "шапчица" - форма на уплътняващата гума на буталцето на помпата.
-
-
Преливният отвор за изпускане при максимално разтягане често рендосва гумичката на буталото и тя изпуска вече по целия ход.
Коментар
-
Пропуснах да кажа, че първо го дадох във фирма, производител на хидравлични цилиндри, където да сменят лоши уплътнения, ако има такива, но казаха, че всички са наред. Затвърждавам си мнението, че от други хидравлични неща не разбират много, защото и преди им бях носил една цепачка, с проблем в разпределителя, която не можаха да поправят.
-
-
Накрая неволята го оправи. Взех подобен крик и го изследвах. Ще опиша всичко, че ако се наложи на друг, а и за себе си. Четири дупки са. В първата дупка се вкарва само стержена на помпата. Няма съчми, пружини бурета и т.н. Тя е свързана с втората дупка в която е клапана за всмукване на масло от резервоара около работния цилиндър. Та във втората дупка първо се вкарва съчма 6 мм, над нея съчма 9 мм, следва слаба пружина и болта за затваряне.
В третата дупка е клапана за сваляне на крика. Със съчма се затиска отвора в дъното и това е. Няма пружини. Сложното му е, че трябва да се върти за да натиска и отпуска съчмата без да изпуска масло от отвора. За момента го затискам с една тапа и върши работа, но си тече масло през хлабавата резба. Ходих при стругар с чертежа, който ще кача сега, но ми отказа категорично, че не му се занимава. Ще кача и снимка на разглобения клапан на другия крик, който се оказа по-голям от моя. Чертежа е съобразен с по-малките размери на моя крик. Като ми отказа стругаря си заръчах чарковете от тук и ще видим какво ще дойде и ще стане ли - клапана - https://www.aliexpress.com/item/1005003875223755.html и зъбното колело - https://www.aliexpress.com/item/1005006288977759.html
В последната четвърта дупка наистина се оказа предпазен клапан. Съчма и яка пружина, натягането на която трябва да определя максималното усилие на крика.
Като се разглоби кожуха и цилиндъра с работното бутало има още един клапан, но не съм го снимал. Съчма 3,5 мм, пружина, цилиндърче и планка, която притиска цилиндърчето, захваната с болче към дъното на цилиндъра. Този клапан би трябвало да е работния - който пуска маслото от първа и втора дупки към камерата под налягане под буталото.
- 3 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар