Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с бензинова косачка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с бензинова косачка

    Здравейте имам проблем с бензинова косачка с мотор Briggs Stratton 158cc.
    Първо да уточня, че проблема се появи след като източих маслото на косачката без да искам. Докато монтирам ножа завъртях няколко оборота (докато косачката беше обърната настрани) част от маслото се изтече през въздушния филтър. След това се наложи да сменя маслото на мотора, тъй като не знаех какво масло да купя от магазина ми препоръчаха 10w40 и съотвено купих него (По късно видях в документацията че се ползва SAE 30).
    След смяната на маслото изчистих и филтъра, стартирах косачката но не работеше както преди а губеше обороти постояно играеше надолу нагоре до като загрее в момента който достигне работна температура работеше стабилно.
    След една седмица престой в гаража дойде време за косене на моравата обаче този път след като стартирах косачката изгасна след 2 3 секунди работа и след стартирането се чуваше някакво чукане което не беше от ножа. Също така осъзнах че като наклоня косачката настрани (наляво) работеше без да гасне и трябваше да държа така поне докато загрее малко и си свърших работата. Има ли такива майстори във форума които могат да ми помогнат, ще съм много благодарен.
    Да добавя пробвах със смяна на въздушния филтър и мембраната на карбуратора(това го видях в YouTube но нямаше ефект при мен)
    Благодаря за вниманието

  • #2
    Пали ли от първи опит след 3 напомпвания на гориво?

    Ако пали, след колко време започва да киха и да работи неравномерно?

    Мокра ли е свеща ако не пали след 5-6 опита?

    Пали ли след пръскане със спрей (за карбуратори, за стартиране) дупката на извадения въздушен филтър?

    В добро състояние ли са всички гумени маркучи?

    Добре поставени ли са всички гумени маркучи?
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Пали ли от първи опит след 3 напомпвания на гориво?

      Ако пали, след колко време започва да киха и да работи неравномерно?

      Мокра ли е свеща ако не пали след 5-6 опита?

      Пали ли след пръскане със спрей (за карбуратори, за стартиране) дупката на извадения въздушен филтър?

      В добро състояние ли са всички гумени маркучи?

      Добре поставени ли са всички гумени маркучи?
      Първо благодаря за отделеното време.

      Да пали след първи опит без проблем и веднага тръгва да спира. Но ако я наклоня настрани не спира и работи неравномерно около една минута.
      Относно гумените маркучи мисля, че са в добро състояние до колкото разбирам поне нямаше наранени.
      А относно проблема с тракането поразрових в интернет и се чудя дали звука може да идва от тракане на биелата ("Rod knock").

      Коментар


      • #4
        Щом пали лесно не е свеща.

        Щом пали и работи повече от няколко секунди не е центровка/бобина и т.н.

        Щом гасне след известно време и работи добре наклонена => в карбуратора не достига гориво, когато наклониш на ляво(резервоара е в дясно поне при моите) гориво се стича от резервоара и за това работи.

        Проблема ти е в подаването на гориво, според мен маркуч/гумено съединение някъде повредено/извадено или нещо такова.

        Ако имаш маркуч подходяш и една бутилка с гориво вдигната над нивото на двигателя почти съм убеден, че ще работи перфектно, така най-лесно може да тестваш, тогава горивото принудително влиза в карба и ако не е запушен ще работи добре, а не е запушен защото пали и работи няколко секунди и повече.

        Около 12тата минута показва едно гумено съединение, за вакуума от картера, от него зависи дали карба ще подкачва гориво от резервоара, който е под нивото на карба, ако там е хлабаво и се губи вакуум нямаш нормално подкачване на гориво и/или диафрагмата на карба е заминала, всичко това е дребна работа и дребни пари за сервизиране -> https://www.youtube.com/watch?v=PMx0ky8A-Fw
        Последно редактирано от BatGeorgeone; 12-06-20, 00:45.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #5
          И според мен не достига бензин в карбуратора. Сваляй резервоар, маркучи и карбуратор и гледай какво се случва. Може някой маркуч да се е поразложил, то отвън не се вижда.

          За чукането-сигурен ли си, че е чукане на метал в метал, а не причукването което се чува при детонационно горене(примерно), или когато регулатора даде яко газ, и първите тактове след това са с много гориво?
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            Свалих маркуча не видях никакви проблеми по него наместих го хубаво не мисля, че изпуска от някъде доста стабилно стои. Относно чукането така не правеше преди не знам каква е причинате. Ако искате мога да кача видео как работи и какво се чува. Също да напомня смених диафрагмата (2 тънки черни гумени парчета).

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Ми дай клип, ама той не може да предаде точно звука, има доста разлика.
              Все пак е повече от нищо.

              След като смени маслото отвори ли за да почистиш карбуратора? Възможно е да е влязло масло в него, и да запушва някои тънки капилярки, а те са си важни за работата на карбуратора.
              Изобщо-отваря ли карбуратора нацяло?

          • #7
            Имам подобен проблем с един китаец от Кауф, копие на стар Щил: пали сравнително лесно, но при подаване на газ гасне. Ако успея случайно да го форсирам, реже дебел цер като кашкавал. Какво му е?
            бензин 25:1
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Страната на произход

            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Китай, то се знае, а го и пише по-горе. Като се има предвид, че там се прави почти всичко на пазара, това едва ли е причината. Другият ми трион Партнер е правен в Мексико, а е оса.

            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Много вероятно е с правилно регулиране на карбуратора проблема да изчезне и още по добре да си реже "цера"!

          • #8
            Първоначално публикуван от greenlawn Преглед на мнение
            Свалих маркуча не видях никакви проблеми по него наместих го хубаво не мисля, че изпуска от някъде доста стабилно стои. Относно чукането така не правеше преди не знам каква е причинате. Ако искате мога да кача видео как работи и какво се чува. Също да напомня смених диафрагмата (2 тънки черни гумени парчета).
            Качи видео, снимай от преди да го запалиш, как го палиш и после поне 10-20 секунди.

            А когато смени диафрагмичките на карба, помниш ли как ги сложи, в каква последователност, че има значение?
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #9

              Тракането сякаш почна да се чува повече

              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение

              А когато смени диафрагмичките на карба, помниш ли как ги сложи, в каква последователност, че има значение?
              Да внимавах за последователността им сложих ги както извадих старите

              Коментар


              • #10
                Сваляли сте ножа.Да не сте удряли нещо по време на косене(камък,пън, бордюр....)?Ако е така,проверете маховика.
                Понякога след такъв удар се разбиват шпонката и шпонковият канал.Ценровката се променя ,има и тракане.

                Коментар


                • #11
                  Не просто наточих ножа малко. Преди съм удрял камък и други по твърди неща но нямаше проблем.
                  Значи май остава варианта да го покажа на някой майстор

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имам няколко точно като твоята косачка.

                    За паленето и двигателя, почти убеден съм в карба и проблемно подаване на гориво.

                    За чукането, на 98% съм убеден, че не е от двигателя. Може да вдигнеш косачката на нещо пак да си е в нормална позиция да не влезе масло където не трябва и да видиш от долу нещо да хлопа, да не е затегнато, камъче да е влязло или нещо такова.
                    Чукането е твърд метален звук от нещо което се удря метал в метал или като на камък.
                    Въженцето за палене и механизма, може и там нещо да издава звука.
                    Ако ти се занимава аз бих препоръчал да си погледнеш отново за очевидни неща поне за звука, разклати, раздрусай виж за луфтове, според мен е нещо очевидно и щом се е появило скоро не мисля, да е отишъл двигател ей така като гръм от ясно небе.

                    Успех!

                • #12
                  Проблема е бил във всмукателния колектор.
                  Някой ако знае къде мога да намеря резервна част? Благодаря!

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дай точен модел на косачката и ако може снимай къде точно стои този детайл? В нета ако напишеш модела и натиснеш на изображение, ще ти покаже снимк и диаграми и ще видиш името на детайла и може и парт номер.

                    Eto primerno tursene, otidi na izobrajneia (images) => https://duckduckgo.com/?q=briggs+and...ages&ia=images

                  • greenlawn
                    greenlawn коментира
                    Редактиране на коментар
                    Както споменах - всмукателен колектор на английски "intake manifold"

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X