Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся оксиженист.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся оксиженист.

    Търся оксиженист парнаджия за леко преправяне на инсталация на парно в кооперация.
    Всичко е изпълнено с черни парнаджийски тръби.
    Една от тях има нужда от преместване и съответно 10-ина заварки.

    По ред причини държа инсталацията да си остане на старомодните тръби и на заварки.

    За връзка с мен - ЛС или
    нула осем 78 609 2 шест девет.

  • #2
    Търси някой от ремонтните групи на Топлофикация . Преди 2 седмици правиха ремонт на едно трасе което минава през двора на завода и за първи път от много години насам видях някой да заварява тръби с оксижен .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      Защо трябва задължително оксижен?
      С най-вулгарна телчарка се постигат по-добри резултати.
      Но си трябва парнаджия де, може да има специфични неща, които само те си ги знаят.
      Не може да няма фирми които се занимават точно с това по твоя край, Който не е видно къде е, да не вземе някой бургазлия да се навие да ти завари тръбите, а ти да си във Видин...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Защо трябва задължително оксижен?
        С най-вулгарна телчарка се постигат по-добри резултати.
        Но си трябва парнаджия де, може да има специфични неща, които само те си ги знаят.
        Не може да няма фирми които се занимават точно с това по твоя край, Който не е видно къде е, да не вземе някой бургазлия да се навие да ти завари тръбите, а ти да си във Видин...
        Трябва си парнаджия с оксижен , с телчарка не става.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Защо трябва задължително оксижен?
          С най-вулгарна телчарка се постигат по-добри резултати.
          Но си трябва парнаджия де, може да има специфични неща, които само те си ги знаят.
          Не може да няма фирми които се занимават точно с това по твоя край, Който не е видно къде е, да не вземе някой бургазлия да се навие да ти завари тръбите, а ти да си във Видин...
          Не се имам за специалист, но херметична заварка, на стари тръби, макар и почистени доколкото е възможно на съд под налягане е малко тото. А да пробваш дали тече и после пак отначало не е опция според мен.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

            Трябва си парнаджия с оксижен , с телчарка не става.
            Чисто от любопитство, защо оксижен само?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

              Трябва си парнаджия с оксижен , с телчарка не става.
              Става но трудно,в блока имахме един верикален щранг,спука се тръба цол и половина,докато се организираме,заварих тръбата с цо2 ,преди това биеше струя от нея,след заварката само таеше леко,колкото да стои влажна ,херметичност не стана,ако тръбата беше на плота,щях да я направя както трябва,та иска си майсторлък за тая работа ,последния път в който съм виждал да се преправят такива инсталации,работеха с трансформаторен електрожен Райдер и се справиха от първия път.

              Аз с електрожен няма да мога да го направя,а имам претенции че съм добър.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Благодаря на отговорилите!
                Пропуска е мой - става въпрос за София, до Семинарията.
                Естествено започнах с ремонтните групи на топлорайоните - говорих с няколко човека, но през работно време не става, а събота-неделя не им се занимава....

                Задължително е оксижен!
                Електрическото нагряване топи метала за да го нагрява...

                Коментар


                • #9
                  газо-пламъчното заваряване също топи метала, само че с пламък. как иначе да стане заварката?
                  -Чем занимаетесь по жизни?
                  -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                  Коментар


                  • #10
                    Става с електрожен. На кофти местата с крив електрод и огледало, ама човека трябва му разбира.
                    И "да" - пускаш водата за проба и после пак. Друг начин няма.
                    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                    Коментар


                    • #11
                      Не знам какво толкова им е специално на тези черни трйби

                      На корабите има черни тръби от 1/2" до 20" за налягания до 15-20 Бара.

                      За прясна (студена и топла) вода, пара и квото се сетиш.

                      Всичкото черна тръба се заваря на електрожен къде с кръпки къде не, къде на място къде в работилницата.

                      Оксижена е само за медни заварки по климатичните системи или рязане.
                      Land Rover Discovery II, V8 4.0
                      VW Golf VI variant
                      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

                        Чисто от любопитство, защо оксижен само?
                        Защото не трябва да се запушва дупка , а да се преправя. Това значи , че трябва да се огъват на място тръби , да се напасват , разширяват на места , да се формоват , да се оформят отвори.. На повечето места с телчарката не става заварка , с оксижена може да разнесеш материал и да направиш връзката между тръбите. Освен това нагряват на определени места тръбите та да освободят напрежение. Дъртия е парнаджия , навремето/комунизма/ прави парното и на един зам. министър , та така купи мотор на един сегашен президент на федерация , по същото време мен ме прати в казармата , ма това е друга тема. Та почиракувал съм малко и тоя занаят. Автора правилно иска парнаджия с оксижен , и правилно иска да запази черните тръби.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          Това вече звучи смислено, благодаря.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            Черно става и с електрожен и с оксижен.Работил съм го и с двете на много видове Ф ,тръби и резервоари.Оксижена има предимство точно в разливането припасване на кофти място,въпреки че не е добре да се прегрява материала,никак.
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

                              Защото не трябва да се запушва дупка , а да се преправя. Това значи , че трябва да се огъват на място тръби , да се напасват , разширяват на места , да се формоват , да се оформят отвори.. На повечето места с телчарката не става заварка , с оксижена може да разнесеш материал и да направиш връзката между тръбите. Освен това нагряват на определени места тръбите та да освободят напрежение. Дъртия е парнаджия , навремето/комунизма/ прави парното и на един зам. министър , та така купи мотор на един сегашен президент на федерация , по същото време мен ме прати в казармата , ма това е друга тема. Та почиракувал съм малко и тоя занаят. Автора правилно иска парнаджия с оксижен , и правилно иска да запази черните тръби.
                              Трудна работа . Аз съм оксиженист обаче от много години работя само цветно с пропан - бутан ; нагрявам и режа с резака . Нямам ацетилен . Последния генератор го засилих на вторични преди много години защото стана проблем намирането на калциев карбид . Известно време карах на ацетилен в бутилки после минах на телоподаващо . Преди две седмици ченето ми падна като видях че ремонтната група на топлофикация още имат оцелял заварчик който го владее този метод . Преди време тук във форума един колега от Бургас или Варна подаряваше 2 - 3 варела калциев карбид ама не можах да му организирам транспорта до София .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X