Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт фуражомелка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт фуражомелка

    Попадна ми случайно едно руско творение “Таврия” доколкото аз го разчитам.

    Има два проблема
    1. Ситото е скъсано но мисля че ще наглася нещо
    2. Мотора е трифазен и чрез ключ “Рига” и кондензатори е направен монофазен , мисля че оригинално си е така. Единия кондензатор си е нейния /черния има и надпис/ и е сложен за пусков , а другите два по 20 мF са в паралел работни и са различни . Единия има нещо текло от крака .
    При пускане мотора неможе да се разварти , помагам му предварително с ръка и после пускам и тръгва без проблем .
    машината е работила така / без да и се помага/ на сто процента.

    идеи къде да търся проблема?
    Прикачени файлове
    088455338две
    "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
    Джамбазов 2010г..

  • #2
    От: Ремонт фуражомелка

    На трифазен мотор не му трябва ключ от Рига за да развърти. По-скоро моторът е монофазен с пускова намотка. Не му работи центрообежния регулатор и той е заменен с Ключ от Рига.

    Схемата на свързване трябва да е нещо такова:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:526805cc9083.jpg
Прегледи:2
Размер:14.1 КБ
ID:5802300

    Щом тръгва и работи нормално с ръчно завъртане, значи работната намотка е здрава. Така, че проблемът е в пусковата част. Или е изгоряла пусковата намотка, или ключът не работи, може и кондензаторът да е.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт фуражомелка

      Смени кондензатора.

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт фуражомелка

        И , ми се вижда , че не е занулен .

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт фуражомелка

          Според мен си е трифазен , макар на табелката да пише само 220 V
          Пробвах да сменям кондензаторите без успех. Незнам тези двата работните по 20 мфарада дали са достатъчни , но пак казвам работила е така 100 процента
          На табелката пише АИР3Т802У3. 220 V 9.4 A 1,5 kW 2850 on/min 120 mF 250 V

          оригинално е с такъв ключ незнам само дали не е бил един кондензатор
          Прикачени файлове
          088455338две
          "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
          Джамбазов 2010г..

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт фуражомелка

            Значи ти трябва кондензатор 120 мф.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X