Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инсталация на гараж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Инсталация на гараж

    Ей точно заради тая работа,всички машини ще са свързани със "земя".
    На мен редовно ми се случва да ми се забие дребна стружка по дланите на ръцете,леко неприятно е като я закача до гол метал.
    Напомня ми,че трябва да я намеря и извадя.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #47
      От: Инсталация на гараж

      На монофазните , особено за скарата и ръчните инструменти задължително си слагам ДТЗ .

      Коментар


      • #48
        От: Инсталация на гараж

        От монофазните имам два дребни ъглошлайфа(елтос 850в)и дрелка зелен бош(голяма душа извади,над десет години не мога да я убия),всичко във пластмасов корпус и не съм имал проблем.Всичко друго е трифазно.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #49
          От: Инсталация на гараж

          Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
          Монофазния контакт трябва да е на отделна инсталация с отделен предпазител, не може да се връзва монофазен контакт към трифазния.
          Може без проблем.До миналата седмица сме насвяткали десетки контакти по проект.

          Не разбрах защо 4 кв.мм кабел до контактите.Така или инъче 2.5 кв.мм. Носят доста повече от 16 Ампера Контактите ,монофазните са 16 ампера,трифазните са 16 и 32 ампера.Единствено при 32 Ампера може да сложиш 4 квадрата кабели.

          А на монофазните 4 квадрата е кофти от гледна точка на това че никога не можеш да стегнеш кабела в обувките,първо обувките на всички контакти едвам хващат сечението и второ напъна който дава кабела винаги прави мизерия рано или късно.

          Същевременно осветление с 1 кв.мм никога до сега не съм виждал ,ако ще и лампички от коледна украса да се ползват.

          Ако ще има мазилка на някакъв етап,кабелите в таблата да влизат отзад.

          Като си набиеш коловете, задължително си викни лаборатория,от 70-120 лв.в зависимост от региона.Това за твоя сигурност.

          Предвиди си тези машини да ги храниш или през пода или от тавана със кабел ШВПС и подвижни контакти.Като видя кабели по пода особенно трифазни и си намразвам професията.

          Аааа...не съм чел цялата тема,но да знаеш че диодните лампи не са панацея при наличието на машини със въртящи се части.

          Скоро правихме едни цехове,възложителя си нае фирма която да тества на практика лампи от десетина марки и се спряха на една ,доста скъп подход но пък правилен.Става въпрос за огромен цех със стругове и т.н

          В случаи че няма посочени в проекта точен вид осветително тяло или модел ,аз процедирам по старата схема, брой редове 3-6-9 и т.н всеки ред фаза 1 ,2,3 със възможност за отделно палене на всеки ред.
          Това всичко за да се застъпи максимално трепкането ,реално винаги мига,но някои по малко други повече.Добре е че си избрал диодно

          И още нещо...

          Ако си взел комбинираните трифазни с монофазните контакти на фирма атра ги върни или изхвърли веднага,според мен и не само, трябва да бъдат забранени за продажба.

          Тези са правилните и са на много добри цени



          Последното е Шнайдер,най добрите но и са скъпи ,ако ползваш такива,всички връзки с кабел пва1 и накрайници с клещи за Кримпване

          На тези табла си слагаш каквото си искаш ,вкл и ДТЗ.

          Червените са трифазни евро конектор,сините монофазни евро конектор и шуко

          Всички конектори са стандартни.
          Таблата са и влаго защитени.

          Трифазни за стена ползвам тези,мисля към 8 лв.без ДДС

          Последно редактирано от Roninn; 24-12-18, 14:42.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #50
            От: Инсталация на гараж

            Ванка,адмирации за направата на кутията на таблото.Евала...
            Абкант ползва ли ?
            Сега видях че и ти ползваш атра контакти.Елмарк прекъсвач не струват,ако ги имаш без пари и трябва да има нещо ок,но да ги купиш нови никога.

            За сега най добрите които ползвам са Шнайдер с черния палец.Легранд и АББ...чувам и за разни други
            но не съм ги ползвал и немога да кажа.

            За Шнайдер с черния палец мога да ги възхвалявам...пресен пример акт16 идва евн маха времянката и слага електромер със АР 3Р 80А крива С,пускат фаза по нулата по погрешка ,за пръв път всичко беше оцеляло.
            На двата токови кръга които АП то бяха изключили имаше суичове,NVR рутер и монитор,AP за антена на Капитанов (Краси знае) и всичко си продължи да работи само с вдигането на предпазителите.
            Последно редактирано от Roninn; 24-12-18, 15:05.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #51
              От: Инсталация на гараж

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Ванка,адмирации за направата на кутията на таблото.Евала...
              Абкант ползва ли ?
              Сега видях че и ти ползваш атра контакти.Елмарк прекъсвач не струват,ако ги имаш без пари и трябва да има нещо ок,но да ги купиш нови никога.

              За сега най добрите които ползвам са Шнайдер с черния палец.Легранд и АББ...чувам и за разни други
              но не съм ги ползвал и немога да кажа.

              За Шнайдер с черния палец мога да ги възхвалявам...пресен пример акт16 идва евн маха времянката и слага електромер със АР 3Р 80А крива С,пускат фаза по нулата по погрешка ,за пръв път всичко беше оцеляло.
              На двата токови кръга които АП то бяха изключили имаше суичове,NVR рутер и монитор,AP за антена на Капитанов (Краси знае) и всичко си продължи да работи само с вдигането на предпазителите.
              Благодаря Анатолий, кутийте са 2 - и двете са разкроени на гилотина и сгънати на абкант за 20 мин. После съм ги заварил и шлайфал с ламелен диск - грунд и боя накрая.
              Предпазителите са купувани, не са крадени. Но въпреки твърденията на много специалисти, за домашно ползване не са съвършено лоши. Не ги защитавам, просто за толкова пари = толкова. Аз вече ги тествах, като закъсих един трифазен кабел поради глупост. Сработи 32А с крива C , а 50А с крива D не! После тествах отново щото съм много умен и паднаха и двата . Е бива става както се казва. Мога да ги сменя по всяко време при вече всичко налично.

              Весели празници

              Коментар


              • #52
                От: Инсталация на гараж

                Този 50 а с д крива ще изключи над 500А , ако кабелите са тънки няма как да стане.
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #53
                  От: Инсталация на гараж

                  Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                  Този 50 а с д крива ще изключи над 500А , ако кабелите са тънки няма как да стане.
                  Е изключи. Колко ампера са минали незнам...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Инсталация на гараж

                    Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                    Този 50 а с д крива ще изключи над 500А , ако кабелите са тънки няма как да стане.
                    Краси,този с крива Д ще изключи абсолютно точно на амперите си,само закъснението е по голямо

                    Т.е Времето за реакция е само различно

                    Ползва се там където има двигатели , електрожени и т.н с висок пусков ток.

                    п.п Вчера минах през Сопот,но бързах,ти в Пловдив ли си.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #55
                      От: Инсталация на гараж

                      Грешиш, прочети при какви условия излючват, да в Пловдив съм.
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • #56
                        От: Инсталация на гараж

                        Ронин,имам доста въпроси към теб,за някои със сигурност съм закъснял.Весели празници!
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Инсталация на гараж

                          Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                          Грешиш, прочети при какви условия излючват, да в Пловдив съм.
                          Краси не греша.Тока на който ще изключи едно АП е написан на всеки автоматичен предпазител и той не може да е различен, освен допустимите посочени проценти отклонение от производителя .Тока за който говориш има отношение към магнитния или там както го водеха механизъм който задейства АП-то.и няма отношение към максималния ток на изключване на АП-то.
                          Има отношение към времето.Сега погледнах диаграмите,и всички са по ток и време.

                          До колкото си спомням,АП-то има време което да държи преди да изключи и време за реакция ,тоест условието за сработване е настъпило,а самото време за разединяване е друго време.

                          Не случайно освен АП има и Токови разединители.Всички реагират или по точно изключват над някакъв праг ,но не са едно и също.

                          Давам пример от миналата седмица.



                          Долу в ляво е АП 3Р 80 А а горе в ляво е 3Р 80 А Токов разединител,и двете са последователно по проект.Разеденителя не (мисли) той сработва над 80 А и толкоз.В случая дели дежурна и работна шина.
                          Последно редактирано от Roninn; 24-12-18, 22:53.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #58
                            От: Инсталация на гараж

                            Механизмите вътре са два, един с биметална пластина и електромагнитен. Биметалната е настроена на номиналният ток, а електромагнитния изключва при пикове според съответната вуква (крива)
                            Автоматичния предпазител при своя избор трябва да изпълни три изисквания:

                            • Номинален ток (In) на предпазителя се подбира в зависимост от сечението и начина на полагане на проводника
                            • Изключвателната възможност Icn на автоматичния предпазител да е по-висока от максималния ток на късо съединение.
                            • Крива на изключване B,C,D:
                              • В крива
                              • Магнитният изключвател сработва между 3 и 5 пъти номиналния ток In.
                              • Приложение: Защита на дълги кабели.Защита на мрежи, захранвани от генератори.

                              • С крива
                              • Магнитният изключвател сработва между 5 и 10 пъти номиналния ток In.
                              • Приложение: Защита на стандартни мрежи

                              • D крива
                              • Магнитният изключвател сработва между 10 и 14 пъти номиналния ток In.
                              • Приложение: Защита на консуматори с висок пусков ток (електродвигатели, трансформатори).
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #59
                              От: Инсталация на гараж

                              Именно,подчертавам ток през магнитния а не през работния токов кръг

                              МАГНИТНИЯ изключвател сработва между 10 и 14 пъти номиналния ток In.

                              Това е ток за единица време.
                              При режим късо,тока расте до максимума който отдава тепото,колкото по бавно реагира АП-то,толкова тока ще расте.

                              Тука за по долното вече не съм много сигурен и не претендирам че е вярно,но мисля че, тока през магнитния изключвател има отношение към вида на товара ,примерно дали е капацитивен или индуктивен.

                              В режим на късо,би трябвало два еднакви като стойност АП с различни криви да реагират за еднакво време.Да...ама практиката казва НЕ.

                              Пак казвам ,не съм съвсем сигурен,но преподавателя ми по ел.измервания от ту ми е комшия и ако не забравя ще питам.
                              Последно редактирано от Roninn; 25-12-18, 00:14.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • #60
                                От: Инсталация на гараж

                                Намерих една чудесна схема по въпроса.



                                Последно редактирано от Roninn; 24-12-18, 23:56.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X