Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на Виадрус

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на Виадрус

    Здравейте,
    сменях спукана секция на Виадрус и реших, че може да е полезно за някого как го направих /беше ми за първи път/
    Секциите са свързани с набиване чрез конусни стоманени втулки без резба. С чук и секач от лист за механична ножовка успях да ги раздела с доста блъскане:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus0.jpg
Прегледи:1
Размер:107.2 КБ
ID:6106456
    Старите втулки се изхвърлят, купуват се 4 бр. нови. Вижда се и подготвената нова секция. Цената и беше около 240 лв. Има различни модели, както и първа, втора, трета, последна и т. н. секции и трябва да се внимава при поръчката и покупката. Това е леглото за втулката:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus1.jpg
Прегледи:1
Размер:87.7 КБ
ID:6106457
    Поставят се втулките в леглата им и контактните ръбове на новата секция се намазват с високотемпературна паста до 1200 градуса /продава се/. Втулките и леглата намазах с безир за смазка при пресовата сглобка.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus3.jpg
Прегледи:1
Размер:108.7 КБ
ID:6106458
    Подготвената секция с втулките се подвежда за сглобяване с останалите секции:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus6.jpg
Прегледи:1
Размер:116.6 КБ
ID:6106459
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus7.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:6106460
    Необходими са два винта за здраво стягане, снабдих се с такива от скрап пункта, струговах и гайки за тях, ето ги вече в работно положение:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus10.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:6106461
    Следва здраво стягане с големия ключ:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus13.jpg
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:6106462
    Накрая винтовете се изваждат и котела е готов за по-нататъшния му монтаж.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viadrus18.jpg
Прегледи:1
Размер:93.2 КБ
ID:6106463
    Вече го пробвах, не тече, значи добре е станало. Не беше сложно, някой, ако закъса, да се обади, винтовете са налице.
    На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
    "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

  • #2
    От: Ремонт на Виадрус

    Браво, колега! Справил си се чудесно. А каква беше причината за спукването на секцията? Питам, защото и аз притежавам VIADRUS U 22 D с 10 секции и би било полезно да знам от какви грешки да се предпазя. Благодаря!

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на Виадрус

      Е, на този въпрос нямам отговор. Котела си го купих втора ръка преди 10 години и досега стоя прибран в склада. Мога само да предполагам, че е замръзвал и затова ми го продадоха толкова изгодно навремето.
      На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
      "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на Виадрус

        Абонирам се за темата.
        Имам турски котел със спукана задна секция. Със заварки не стана, пробваха се няколко майстора... та някой ден ще се сменя секцията. Миналата година ми искаха много пари за нова- на цена колкото половината котел. Сега е изкаран на двора и чакам да намеря здрава секция на добра цена.

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на Виадрус

          Първоначално публикуван от ag ro Преглед на мнение
          Е, на този въпрос нямам отговор. Котела си го купих втора ръка преди 10 години и досега стоя прибран в склада. Мога само да предполагам, че е замръзвал и затова ми го продадоха толкова изгодно навремето.
          Благодаря! Най-вероятно това е била причината. Моя котел го експлоатирам вече осми сезон и засега нямам забележки. Дразнещо е, че като стане въпрос за подмяна или прибавяне или премахване на секция, се започват едни нескончаеми обяснения от майсторите за това какви специални инструменти на страшни цени са необходими за манипулацията, а в твоя случай виждаме как могат да се случат нещата на цената на скрапа за направата на "специален инструмент". Още веднъж поздравления за добре свършената работа!

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на Виадрус

            За всичко май вече е така. На фолксвагена 1,9 TDI изведнъж спря да циркулира антифриза през големия кръг /радиатора/. Вдигна налягане, изби водно съединение - приключение по пътя. Завличам го в най-близкия сервиз да ми извадят термостата, щото той е първия заподозрян, ама не би - пак не ще. И се почват едни обяснения - може да е гарнитура, но най-вероятно е пукната главата, даже знаели къде точно, аз съм бил четвъртия за този месец, да съм оставел колата и ще я оправят за няколко дни. Гледам аз - не ми бълбука в разширителния и ме обхващат съмнения. Криво-ляво се прибрах на ход бавно и внимателно 100 км и в друг сервиз поръчах да извадят водната помпа. и оппаа.. - превъртяла турбината в оста. Това на помпа на 10 000 км, сменям я със всяка смяна на ангренажа. Та, веднъж щях да изгоря с едни пари за глава, гарнитура и т.н., втори път си е оставил майсторлъка доставчика на водната помпа. Размина се с помпа за 30 лв и те така.
            На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
            "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X