Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Генератор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Генератор.

    Заданието:
    Генератор-бензинов!
    Монофазен!
    С кожух(по-малко шумен)!
    Задължително с АВР,и автоматика,а не с ръчно стартиране!
    5-6 kw(тука са възможни вариации и до 8 kw,5 е минимума).
    Може да няма вграден резервоар,а да е с туба (осигуряваща поне 3ч. работа)прикачена някъде извън корпуса.
    Фирмата,която го продава,да предлага и услуга по обслужването след това(ако се наложи някакъв ремонт).
    Китайски,Турски(отговаряха на заданието)-не,не и не!ФОГО-също са пробвани!
    Та питането е-някой колега слагал ли е е някъде подобен генератор?Ако да,и генератора е показвал добра работа-много благодарности за инфо от къде е закупен?Понеже генератора ще се ползва за TV,I.net техника,се търси генератор,който работи добре(без да трептят крушките с нажежаема жичка)и да е автоматичен,а не собственика да се ангажира с работния му процес.Вариант с допълнителни компоненти(за "изпъване" на напрежението)стабилизатори например или UPS нe са на дневен ред.
    Търсено е в интернет (каквото изкара google)ама генераторите все се оказват не отговарящи на горните изисквания(нямат кожух,или пък имат кожух-нямат автоматика,или пък имат автоматика ама-дизелови,или пък представителство нямат у нас......).На GSM мрежите(примерно) какви генератори се ползват,ако има колеги с наблюдения на тези генератори,да споделят как се държат,и от къде мобилните оператори ги закупуват?
    И въобще някой,който е имал наблюдения над подобен(с гореописаните изисквания)генератор и той е работел добре-да сподели адрес или телефон за контакт с фирмата от която може да се закупи.Ако ще се сметне за реклама-на лични!
    Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

  • #2
    От: Генератор.

    Пари за Honda EU6500 предвидени ли са или се търси нещо бюджетно?

    Коментар


    • #3
      От: Генератор.

      Eееххх......EU,EU,идеалка ама над
      Бюджетно!
      Последно редактирано от 4x2; 11-03-15, 18:58. Причина: .
      Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

      Коментар


      • #4
        От: Генератор.

        Ми евентуално пак хонда, ама не ЕУ.

        Коментар


        • #5
          От: Генератор.

          Да поясня.Над бюджетно излиза понеже самия генератор е едни пари,а няма автоматика(трябва допълнително да се прави такова табло с автоматика,а и то е цифра) да следи кога напрежението от енергопреносната мережа е изчезнало,сама да управлява АВР-а,и да стартирва генератора,и после да го изгаси при появата на редовното захранване.И в случая с EU6500( и не само при него,а и на масата от генераторите)при изчезване на редовното захранване,трябва някой да отиде до генераторното помещение,да превключи ръчно АВР-а на позиция-генератор,да стартира след това самия генератор(независимо дали ръчно или с ел.стартер)и после по обратния ред при появата на редовното захранване(да превключва,изгася,прехвърля....)!А клиента това не го желае.
          Последно редактирано от 4x2; 11-03-15, 19:04.
          Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

          Коментар


          • #6
            От: Генератор.

            Така като ти гледам изискванията ще има бая време да си потърсиш и накрая ще трябва да направиш компромис с нещо. За да си покриеш изискванията вероятно ще е бюджета въпреки че не си споменал какъв е.
            GSM и кабелни оператори работят само с дизели, щото не им се налага да работят по тераси, мазета, автомобили и гаражи какъвто вероятно е случая при теб. Няма как да не ти "трепти" напрежението и честотата с бензинов без да имаш UPS след него. Не можеш да си гарантираш безпроблемно автоматично палене с бензинов при често и за кратко спиране на тока за кратък период от време. Това па да затвориш един двигател с въздушно охлаждане в контейнер и да очакваш да работи продължително време е голяма смелост. Не че не се прави. За отговорна работа, бензиновия генератор е един голям компромис. Що не си вземеш един UPS с повече батерии и да си покриеш изискването за автономност?
            Наясно съм с материята щото с това си вадя хляба. Поддържам около 50 машини на един от големите оператори на територията на цялата страна. Само три от тях са бензинови и въпреки че са от реномирани марки и се поддържат в перфектно състояние винаги нещата са малко на компромис.
            Колкото до автоматиката, винаги мога да ти автоматизирам един бензинов генератор, стига да има стартер. За АВР също. Да го управляваш през локална и глобална мрежа също. Всичко е въпрос на кинти.
            Мога да ти пиша още много но си имам работа.

            Успех!
            Последно редактирано от Sasho74; 12-03-15, 08:52.
            Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

            Коментар


            • #7
              От: Генератор.

              Повечето бензинови палят на смукач. Хеле пък студени и непалени доста време.
              Дизеловия ще е по-безпроблемен в това отношение.
              Автоматика може да се пригоди и отделно.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #8
                От: Генератор.

                Палят на смукач като са студени. Като са топли палят без смукач. Ама когато е нещо по средата между топли и студени ела виж чудо. Хвърляне на боб. Това при автоматизирани де!
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #9
                  От: Генератор.

                  Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                  Така като ти гледам изискванията ще има бая време да си потърсиш и накрая ще трябва да направиш компромис с нещо. За да си покриеш изискванията вероятно ще е бюджета въпреки че не си споменал какъв е.
                  GSM и кабелни оператори работят само с дизели, щото не им се налага да работят по тераси, мазета, автомобили и гаражи какъвто вероятно е случая при теб. Няма как да не ти "трепти" напрежението и честотата с бензинов без да имаш UPS след него. Не можеш да си гарантираш безпроблемно автоматично палене с бензинов при често и за кратко спиране на тока за кратък период от време. Това па да затвориш един двигател с въздушно охлаждане в контейнер и да очакваш да работи продължително време е голяма смелост. Не че не се прави. За отговорна работа, бензиновия генератор е един голям компромис. Що не си вземеш един UPS с повече батерии и да си покриеш изискването за автономност?
                  Наясно съм с материята щото с това си вадя хляба. Поддържам около 50 машини на един от големите оператори на територията на цялата страна. Само три от тях са бензинови и въпреки че са от реномирани марки и се поддържат в перфектно състояние винаги нещата са малко на компромис.
                  Колкото до автоматиката, винаги мога да ти автоматизирам един бензинов генератор, стига да има стартер. За АВР също. Да го управляваш през локална и глобална мрежа също. Всичко е въпрос на кинти.
                  Мога да ти пиша още много но си имам работа.

                  Успех!

                  Вариации за доработка(автоматизиране) на даден генератор-има,ама трябва последващ сервиз да има,да се ходи на място и да се отремонтира когато се наложи,а не да се направи автоматиката и толкова!А и трябва да не е просто направена някаква автоматика,а да работи като хората(студено,топло,точно смукача да знае как да го управлява правилно,че да няма проблеми).Генератора не е за мен,и нямам излишно свободно време да се занимавам и с поддръжката му.Ако не беше толкова особенна задачата,нямаше да си позволя да попитам дали някой,някъде е слагал такъв,как работи и от къде може да се закупи.А и имам повърхностни познания в тази област(знам колкото за себе си теория,и съвсем малко практика).
                  Утре(ако изобщо ми остане време,ако не има и друга седмица ) ще чета отзиви за газови генератори(точно по изискванията са-пълен автомат,максимално обезшумени,с възможност за последващ сервиз) Home standby generators(американска екстра някаква са,което е предпоставка за много добра и безшумна работа,щом някой ги монтирали и в хола си ),днеска разбрах,че има и такива.Трябва обаче да се проучи какво,защо и как с тези генератори,и най-вече за сервиза.Благодаря все пак за споделеното за безниновите!
                  Последно редактирано от 4x2; 12-03-15, 19:53.
                  Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Генератор.

                    Дали е на газ, бензин или дизел си е все ДВГ. Симптомите и проблемите са същите. Ако мислиш че на газ ще е по-безшумно, пробвай!
                    Относно поддръжката ако много го закъсаш, пиши едно лично ще го решим.
                    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X