Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инструменти от Лидл

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Инструменти от Лидл

    Аз предпочитам тръбичката, защото връща обратна връзка до ръката, а гайковерта първо къса и после намаляваш. Ама това за вкъщи, профитата друго казват.

    Коментар


    • От: Инструменти от Лидл

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Аз предпочитам тръбичката, защото връща обратна връзка до ръката, а гайковерта първо къса и после намаляваш. Ама това за вкъщи, профитата друго казват.
      За мен, грешно твърдение. Сигурен съм че читавия гайковерт при развиване по няма да скъса болта от колкото тръбата и то в пъти. Благодарение на инерцията на краткия удар (няма време за скъсване) и получените при това вибрации, развиването е много по сигурно от равномерното усукване с тръбата! От собствения ми опит много помага напръскването на връзката с рядка течност за ръжда или за смазване. Чрез многото вибрации тя навлиза моментално в резбата.
      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

      Коментар


      • От: Инструменти от Лидл

        Мхм, другия път ще ви викна да ми отвиете пробките на скоростите, раздатката и дифовете с гайковерта и спрея. Пък после ако успеете ще черпя. За протокола - искаха метър тръба. Средно кльощав програмист като мене на това докарва бая над 500Nm. Трябва само да изчакате да мина едни 50-60000км.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Инструменти от Лидл

          Някои неща се развиват с гайковерт, други с тръба. Лошото е че не винаги знаеш предварително. Обикновено срещу ръждата атакувам с гайковерт, а срещу пробки и други мазни и въпреки това неотвиващи се неща - с тръба.

          Коментар


          • От: Инструменти от Лидл

            Тресчотката е за работа на ръка, тръбата се ползва с други инструменти.

            Много по-малка е вероятността да скъсаш с гайковерт.

            Коментар


            • От: Инструменти от Лидл

              Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
              Много по-малка е вероятността да скъсаш с гайковерт.
              И ортака така казва щото около него има поне десетина сервиза та всеки ден има по нещо скъсано да вади . Ама на неговите коли не съм го видял да работи с гайковера Имаш ли дори и най малко съмнение че ще скъса само на ръка . Почукване ; препарати ; нагряване и тнт . Тресчотката по принцип не е силов инструмент ама в предвид цената мога да си позволя всякакви издевателства .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Инструменти от Лидл

                Аз съм сигурен, че можа да си позволиш, развиването на филипс винтове с права отвертка и шестограни с торкс, ама не е красиво...
                Гайковерт на малък въртящ момент, от ударите се разлепва и препарата навлиза на вътре. Особено има едни плитки торксове сържат гредата на бронята на аудитата, там на ръка ги замазваш в 80%

                Коментар


                • От: Инструменти от Лидл

                  Айде и аз да се направя на умен...
                  Тресчотката е просто за удобство, когато трябва да направиш Н на брой движения за отвиване или завиване на болта/гайката. Спестява ти тоя момент с поставянето на ключа в нова позиция. Всичко за което не достига рамото на тресчотката за да се отвие, иска друг инструмент. Например върток с дълго рамо. Гайка върху незастопорен вал/ос, се развива и навива пък с удар. Но има места където вибрациите не са желани, там само с дълго рамо.
                  И накрая естествено има терсене места, дето ни едното, ни другото влиза, а само гаечен ключ. Е тогава може и тръбичка, а може и втори ключ за удължение.
                  Късането аз поне съм установил, че с удар е по малко вероятно. Ако няма място за пердашещ гайковерт, ударите с чук по заялото резбово съединение понякога помага.
                  По темата, тоя комплект на лидл ми се струва изгоден...
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • От: Инструменти от Лидл

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Мхм, другия път ще ви викна да ми отвиете пробките на скоростите, раздатката и дифовете с гайковерта и спрея. Пък после ако успеете ще черпя. За протокола - искаха метър тръба. Средно кльощав програмист като мене на това докарва бая над 500Nm. Трябва само да изчакате да мина едни 50-60000км.
                    Има гайковерти с над 1000Nm, разбира се има го проблема при пробките на скоростите и евентуално раздатката (при мен тя е удобна) където гайковерта просто не можеш да поставиш, но за дифовете съм сигурен че ще се учудиш как гайковерта ще ги развие без усилие. То и аз гайките на колелата на диското ги развивам с тръба, но Макита-та ми с 280Нм също ги развива.
                    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                    Коментар


                    • От: Инструменти от Лидл

                      Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                      ...то и аз гайките на колелата на диското ги развивам с тръба, но Макита-та ми с 280Нм също ги развива.
                      Ако ти се малага да развиваш с тръба гайки на колела на нещо по-малко от камион, нещо категорично не е така. Аз ги развивам с 350Nm пневматичен гайковерт ама за да не се мора. И със стандартна кръстачка се отвиват съвсем човешки, както и с оригиналния ключ към возилото. С кръстачка ги затягам, без никаква тръба.

                      Пробките не бяха пипани 8 години, да не е и 9. 4 от тях бяха в алуминий, и не вярвам някой да е слагал уплътнител за резби при предишната смяна както е по сервизно ръководство. Впрочем такова вече слагам наред навсякъде. И резултата е че където съм сложил всичко се отвива безгрижно и ръжда няма.

                      Дядо владо ги беше борил цяля сутрин и ми звънна да ми каже че аз ще си ги отвивам, да не вземе да строши нещо ако тръгне да напъва. Набавих нови пробки, набавих и нарочен камък за пробки. Просто си искаха яко напъване. Но и двете пробки на задния диф, дето са си в стомана, също искаха доста напъване. Не помня да съм напъвал друго чак толкова - шубе ме беше да не изкъртя корпуса чак.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Инструменти от Лидл

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ако ти се малага да развиваш с тръба гайки на колела на нещо по-малко от камион, нещо категорично не е така.
                        Става дума за стари стоманени джанти на който конуса при гайките с времето ако не са развивани скоро ръждясва и развиването става доста трудно с прискърцване и нужда от рамо (тръбата за масления крик, не някаква от скеле например ).
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • От: Инструменти от Лидл

                          Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                          Става дума за стари стоманени джанти на който конуса при гайките с времето ако не са развивани скоро ръждясва и развиването става доста трудно с прискърцване и нужда от рамо (тръбата за масления крик, не някаква от скеле например ).
                          За каквото и да става дума, си има усилие на затягане. За това съм си намазал шпилките с медна грес, както и джантите в/у контактната повърхност, и гайките са стегнати с 11 кила. При отвиване нЕма нЕма, а и не могат да се саморазвият. Няма нищо трудно или сложно, просто една идея старание спестява много проблеми, особено ако сте в зор.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • От: Инструменти от Лидл

                            Дискусията кривна в неправилна посока.
                            Не само от ЛИДЛ, а и каквато и да е фирма не препоръчва подкрепянето на тресчотка с тръба.
                            А кой как развива е друга тема.

                            Коментар


                            • От: Инструменти от Лидл

                              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                              За каквото и да става дума, си има усилие на затягане. За това съм си намазал шпилките с медна грес, както и джантите в/у контактната повърхност, и гайките са стегнати с 11 кила. При отвиване нЕма нЕма, а и не могат да се саморазвият. Няма нищо трудно или сложно, просто една идея старание спестява много проблеми, особено ако сте в зор.
                              Еде, не с рогите напред, мойте също съм ги мазал с медна грес, и с какво ли не друго, но като мине време, като газят зимата солта по пътя и след време се развиват със скърцане и рамо. Не бързай да ме съдиш строго.
                              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                              Коментар


                              • От: Инструменти от Лидл

                                А усилие на затягане и грес не са ли противопоказани?!?
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X