Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

    Първоначално публикуван от X TARGET Преглед на мнение

    ???
    898450701

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

      Хващаш ротора на менгемето и развиваш пиньона хубаво е преди да стегнеш ротора да сложиш ако ти се намират алуминиеви планки между него и менгемето. Ако не можеш да избиеш на коронката смени само външни разстоянието е късо и ако не е разбит вътрешния няма да имаш проблем.

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

        Първоначално публикуван от sportaga Преглед на мнение
        Хващаш ротора на менгемето и развиваш пиньона хубаво е преди да стегнеш ротора да сложиш ако ти се намират алуминиеви планки между него и менгемето. Ако не можеш да избиеш на коронката смени само външни разстоянието е късо и ако не е разбит вътрешния няма да имаш проблем.
        Ето така

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

          Първоначално публикуван от sportaga Преглед на мнение
          Хващаш ротора на менгемето и развиваш пиньона хубаво е преди да стегнеш ротора да сложиш ако ти се намират алуминиеви планки между него и менгемето. Ако не можеш да избиеш на коронката смени само външни разстоянието е късо и ако не е разбит вътрешния няма да имаш проблем.
          Колега с какво се захваща пиньона за да се развие.Имате ли такъв ключ.Ако имате пуснете една снимка.ЕЛТОС за 50-60лв.няма на ново,а резервни части за тях има достатъчно.

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

            Както е казал колегата,хващаш ротора на менгемето,с звездогаечен ключ (17,18 или 19 беше)който нахлузваш на пиньона и развиваш,с нормална резба е.
            Yamaha Yz450F
            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
            Всичко с ''рошави''гуми!

            Коментар


            • #21
              От: Ремонт(смяна на лагери) на ъглошлайф Елтос МА1800

              Елементарна е смяната на лагерчетата. Само малко мислене трябва.
              Като е цял ъглошлайфа се отделя главата (където са пинйна и короната) от статора. След това ротора се стяга на менгеме, а пиньона се развива посредством вала за захващане на дискове. На него си има място за ключ 17. Развиването е в обратна посока на въртенето на диска. Необходимо е леко да превърти.
              След това се развиват болтовете на главата и пиньна се развива лесно на ръка.
              Короната си има зегерки. Първо те се махат, за което е необходимо да имате зегер клещи. Оста се избива с дорник.

              Ако някой има нужда от помощ с удоволствие ще помогна.
              Имам в нас няколко броя от този модел, къде с изгорял ротор, къде изгорял статор. Един си сглобих и работи, а друг зглобих и четкодържателя му упря в ротора и развали колектора.
              Имам и от старите. Там частите са дефицит, та пиньона ми е толкова разбит, че не се трае. Него го ползвам единствено за рязане на бетон с диамантен диск.

              Коментар


              • #22
                За да свалите пиньона от ротора...както казаха по горе на менгеме с 2 летви за да не го прецакате и развивате (нормална резба) с тръбен ключ.При него лабаво няма.За да свалите лагера след пиньона дето държи корпуса се налага да счупите охладителната перка.След това ще видите зегерка,махате я и ротора с лагера се отделя от корпуса.Другия се избива дето е от към голямата зъбна двойка.

                Коментар


                • #23
                  Нищо не се чупи . На пиньончето се надяваше една звезда мисля че беше 16 и се отвива . Само че не много китайска щото е закалено и ако е стегнато по яко може да и отфрезова зъбите
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    Корпуса пречи...няма как да вкараш там каквото и да било , за да отвиеш пиньона.Охладителя е 3 лева...нема да Ви бутне.

                    Коментар


                    • #25
                      Колеги искам да вдигна малко тази дърта тема. Значи имам два ъглошлайфа чист елтос от пласмасовите сините а не спарки. Значи работата е там че и двата вече нямат стикер нито за модела,нито за оборотите,нито за нищо. Единия беше здрав ама със счупен магнезиев капак на короната и аз изравям боклуци от къде ли не и сменям и от 230 мм диск сега е на 180 щото такъв капак намерих и смених и зъбната двойка и сега работи,ще кажете ама той сега сигурно има едикаква си скорост заради ротора и статора пък едикакъв си диск,но аз ще ви кажа,че немога да усетя разликата и си ми работи. Другия дето го имам и той такъв ама на него му изгорял ротора.Е изрових аз ротор от боклуците ама като го разглобих моя и изненада! Размерите съвсем еднакви ама единия с резба на върха на вала за гайка 10 ситна а неговия си с резба малко по навътре м 12 на която без гайка директо се навива пиньона. Пасва мога да го монтирам ама идея нямам нито от кой елтос е нито пък моя елтос какъв е. Зная че става въпрос за елтоси м1800,ма1800,м2000 и ма2000 знам че от буквите зависи скороста на шпиндела 6600 или 8000 ама по нещо мога ли да разпознавам частите кой от какво е? Поне по габарити различават ли се 1800 от 2000 щото досега каквото ми се търкаля по габарити е все еднакво. За всякаква информация ще съм благодарен,като например корпуса на статора в пластмасовата синя част на 1800 е тжлкова пък на 2000 е толкова и прочие дреболии по които могат да се познаят разликите между тези два(4)модела.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X