Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся-Предлагам работа

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Търся-Предлагам работа

    Първоначално публикуван от Emilppp Преглед на мнение
    Колко време след като замина в Германия започна тази работа? Какво трябваше да можеш и знаеш, за да я започнеш? И защо не работиш тук във филиал на немска фабрика, а отиде там? В Англия читавите оператори на ЦПУ фреза получават над 20 паунда на час, но в трите завода, в които съм ходил, нямаше нито един нашенец на такава работа.
    След 2 години.
    Креативност,мотивация и желание за работа,да не се разболяваш през седмица,немски на основно ниво.Най важното,диплома приравнена с немските стандарти,моята ми струваше 560 евро електротехник и машиностроене.
    17,50 на час е минимума има още специални пари 200/300 евро на месец и годишни бонуси.... ...
    В България нямам никаква мотивация да работя ---парите са съвсем други...В скапаната Англия работих 1 година...не става,няма живот там...
    Последно редактирано от mdn; 19-10-19, 18:46. Причина: .

    Коментар


    • От: Търся-Предлагам работа

      Първоначално публикуван от mdn Преглед на мнение
      Аз зглобявам тези тези машини в Германия https://www.youtube.com/watch?v=j72nT4H7hdE и на първо четене 11лв/ч. тук е от за 17,50 в евро на час...Всичко квалифицирано бяга от Българя...
      Колега,това не е ли малко за такъв тип работа като заплащане.Още повече че в Германия имаш разходи,вероятно наем и т.н

      Смея да твърдя,че един майстор в сферата на строителството в момента в Бг ,надницата му на ден е с около 20-30% по висока,от тази която декларираш ,освен ако не спестяваш нещо?

      Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
      За 200 долара, по- добре да не ставам от леглото, благодаря.
      Венци,мълчи си,че ще вземат всички да се върнат в Бг и ще ни развалят работата.


      Това 17 евро на час за общ работник ли е или за профилиран специалист ?
      Питам,защото общ работник в бг може да мечтае за тая надница?
      Последно редактирано от Roninn; 19-10-19, 20:25.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Търся-Предлагам работа

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Колега,това не е ли малко за такъв тип работа като заплащане.Още повече че в Германия имаш разходи,вероятно наем и т.н

        Смея да твърдя,че един майстор в сферата на строителството в момента в Бг ,надницата му на ден е с около 20-30% по висока,от тази която декларираш ,освен ако не спестяваш нещо?



        Венци,мълчи си,че ще вземат всички да се върнат в Бг и ще ни развалят работата.


        Това 17 евро на час за общ работник ли е или за профилиран специалист ?
        Питам,защото общ работник в бг може да мечтае за тая надница?
        Тотално не разбирам въпросите...

        Коментар


        • От: Търся-Предлагам работа

          Първоначално публикуван от mdn Преглед на мнение
          Тотално не разбирам въпросите...
          То,май са по скоро някакви констатации,не толкова въпроси...
          ...в Германия имаш разходи-наем,ГО на колата,храна...Пък в България нямаш,всичко е базплатно
          ...плащат ти малко 8часа Х 17,5 евро,прави 140 евро на ден,в България маистор в строителството изкарва 140 Х 1.95 равно на 273 лв. за 8 часа + 20-30 % отгоре...поне 327 лв. на ден...това прави около 7000 лв на месец,почвам, да се питам,защо немските маистори не мигрират на тълпи към България
          ...при минимална надница от 9,19 евро на час, ти взимаш приблизително двойно и това е малко за специалист
          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

          Коментар


          • От: Търся-Предлагам работа

            Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
            То,май са по скоро някакви констатации,не толкова въпроси...
            ...в Германия имаш разходи-наем,ГО на колата,храна...Пък в България нямаш,всичко е базплатно
            ...плащат ти малко 8часа Х 17,5 евро,прави 140 евро на ден,в България маистор в строителството изкарва 140 Х 1.95 равно на 273 лв. за 8 часа + 20-30 % отгоре...поне 327 лв. на ден...това прави около 7000 лв на месец,почвам, да се питам,защо немските маистори не мигрират на тълпи към България
            ...при минимална надница от 9,19 евро на час, ти взимаш приблизително двойно и това е малко за специалист
            За 7к не знам - може и да има по Софето.
            За 4-5к познавам лично трима (3 броя) майстора каменари са и тримата работят предимно частни къщи.
            Единия беше леко по доволен пролетта че ще изкара на моя обект 5к за един месец.
            Същия ходи до Германия на гурбет и се върна след месец
            За абсолютно същата работа там каза ама то посредник до посредник а за мене каквото остане накрая.


            п.п. В България си живeeш у вас и си караш дръгела на газ.


            п.п. Дъщеря ми като студентка в Айндховен плащам за мизерно самостоятелно студио 600 евра месечно и това било много хубаво и евтино.
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • От: Търся-Предлагам работа

              "...в Германия имаш разходи-наем,ГО на колата,храна...Пък в България нямаш,всичко е базплатно " ................ Къде е това в България дето е безплатно ГО на колата и храната? На мен ми се струва, че някои храни в Германия са по-евтини от България. ГО да кажат как е наще гастърбайтери, не съм сключвал в Германия. За някои хора и наемът в София не е безплатен, читави двустайни по 50 квадрата почват от 700 лв. нагоре.

              Коментар


              • Пичове, стига сте се джафкали кой колко зима/дава...
                На предната ми работа в БеГе бях с най-ниска заплата и в края на годината ми беше по 2800 лв/месец. Това значеше от 1300 до 5900 - както дойде.
                Напуснах, понеже парите развалят... хахахах


                Та: търся някяква допълнителна работа, че нещо не свързвам краищата, а и откакто се разведох (причина да напусна горепосочената далавера) имам бая свободно време. Мога да помагам при строителни дейности, общашки истории... квото има. Ходя на работа и поне един ден ми е нуже да се изпера и да си сготвя. Заплащане - квото дойде, да капе нещо. Част от него може и в хранителни продукти. В райоина на София или общ. Елин Пелин.

                На ЛС
                Публикувайте отговор

                Коментар


                • От известно време насам и по реда на желанията и мечтите ми за препитание стигнах до това, с което най-добре към настоящия момент мога да си изкарвам прехраната, а именно като шофьор. Дейност, която не само, че може да ми задоволява нуждите, но и да ми носи достатъчно удовлетвореност. И макар никога да не съм учил в техническо училище, или пък да имам кой знае каква подготовка, успях малко от малко да се самообразовам и да започна да се вписвам в занаята, макар и само още в рамките на категория "В".


                  Та...


                  Търся си работа като шофьор тук в България - най-вече на соло камион, или самосвал, защото тежките и големи автомобили са ми интересни, но и защото нямам опит в управлението им и няма как да си позволя да се кача веднага на 40-тонен влекач, и все отнякъде трябва да започна. Разбира се е приемлив и вариантът за управление на лек или лекотоварен автомобил, включително и в чужбина.


                  Това, което мога да предложа е най-старателно, безопасно и икономично управление на автомобила, доколкото ми позволяват знанията и уменията, а каквото не знам и не умея ще се постарая по-скоро да науча и овладея.


                  Изобщо казано - търся си място, където да мога най-усърдно, и съвестно, и трудолюбиво да си върша работата и за което да получавам малко-малко достойно заплащане и отношение.


                  ...


                  Към момента разполагам с категориите "С+Е" и преминато психологическо тестиране, а в процес на изкарване е компетентността.


                  Понастоящем съм в Търговище и имам желанието до края на годината да се преместя в София.


                  Не знам какво пропускам още да спомена, но каквото и да е - питайте, отговарям на всякакви въпроси.


                  Като средство за връзка ще оставя за сега само комуникацията тук в темата, или чрез лични съобщения.

                  Коментар


                  • Малкия Румба
                    Малкия Румба коментира
                    Редактиране на коментар
                    Към "s_s1" - Благодаря за информацията. Ще се обадя да питам.


                    Към "cecoa1" - И с теб ще се свържа скоро. Поздрави!

                  • Stbd
                    Stbd коментира
                    Редактиране на коментар
                    Със зърновоз понякога се появяват дребни несъответствия и съответно излишъци, не са за подценяване. Но това е при големите гондоли. На курс почти по тон.

                  • rosen_offroad
                    rosen_offroad коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не че е по темата ама знам едно село край Провадия на магистралата дето зърновозите опашки правят да отбият в стопанския двор и да поразтоварят тон два
                    Обикновено нощем става.

                • Румба, отивай в PIMK! аз карах там преди 5 години, коректни бяха с мен. Останах много доволен.

                  Коментар


                  • Тропчо
                    Тропчо коментира
                    Редактиране на коментар
                    ЧУВАЛ СЪМ!, че ако си на разположение 24/7, без грижи за домашни любимци и с готовност по всяко време... ПИМК могат да бъдат доста добър работодател.

                  • Малкия Румба
                    Малкия Румба коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сигурно още си нямал хабер какво е положението в тези среди, а и ако още те е държала тръпката да караш нещо по-голямо, съвсем.

                    Само една единствена статия за тези ми бе достатъчна да спра да си губя времето и с тях.

                    Слушай Тропчо.

                • Познавам известна бройка шофьори...като цяло не искат и да чуят за български фирми. Ниско заплащане, постоянно ги карат да правят нарушения от типа да карат претоварени, да магерят апаратите и т.н. Отделно все успяват да направят така, че да не им платят част от заплатата, осигуровките им ги внасят за трета категория (до 11 тона) и т.н.
                  А шофьор без опит едва ли някъде ще вземат на работа. Това тепърва да трябва да работиш някъде само за стаж като шофьор...е все едно да идеш да питаш: "Добър ден, трябва ли ви роб?".
                  Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                  Коментар


                  • Малкия Румба
                    Малкия Румба коментира
                    Редактиране на коментар
                    Категорично съприкосновението с товарен влак е по-благоприятно спрямо такова с масовия роден превозвач.

                • Сигурно още си нямал хабер какво е положението в тези среди, а и ако още те е държала тръпката да караш нещо по-голямо, съвсем.

                  Само една единствена статия за тези ми бе достатъчна да спра да си губя времето и с тях.

                  Слушай Тропчо.
                  С PIMK ли?

                  Коментар


                  • Малкия Румба
                    Малкия Румба коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мдъ.

                    ...

                    Въведох поне 10 символа в съобщението.

                • Румба, не е за теб тази работа.
                  Най-малкото-имаш достатъчно акъл. Използвай го, и работи нещо друго, хем ще изкарваш повече пари, хем ще ти е по-комфортно.
                  Знам мерака ти за камиони, ама едно е да ги гледаш отвън или да се возиш, съвсем друго е да ги караш. Хеле пък гондола с 40 тона зърно по дълго спускане. Вярвай, и на професионалните шофьори с милион километри зад гърба си не им се кара такова. Отделно другите неща.
                  Съвсем приятелски-не си за такава работа. Познаваме се, и то се вижда.
                  Както аз не мога да бъда музикант или ядрен физик, така и за шофьор се иска да имаш някакъв талант. Ако не си се променил с много(а то почти няма как да стане)-не си за сериозен шофьорлък.

                  Да, с много практика ще се научиш, няма накъде, ама...
                  Ако си толкова мерак-вземай си една седмица отпуск по жътва и ела да караш ЗиЛа. Тъкмо ще се ошлайфаш.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Идвай.
                    Тя студената бира се подразбира, затова не я споменавам.
                    Бирата е преди водата, нали знаеш...

                  • Малкия Румба
                    Малкия Румба коментира
                    Редактиране на коментар
                    Койо, сложна стана тая с това какво е за мен и какво не. Вече само шофьорлъка ми остана.

                    ...

                    ЗиЛ 130 ли имаш бе?

                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ъхъ., 130. Не баш де, те руснаците обичат да си обозначават моделите с по много цифри, а аз вече не помня.
                    Ама такова де-130, самосвал. Има го подробно пописано и наснимано в някоя от земеделските ми теми.

                • Търси се електромонтьор за мобилен сервиз в район Русе или Варна.

                  Става дума за мотокари, електрокари, стаkери, ел. палетни колички и подобни.
                  Познания и практика в областта /Ел. авто/.
                  Работно време: понеделник-петък, без националните празници.
                  Трудов договор.
                  Заплащане по споразумение.
                  Подробности на О88233ОО46, О896 225О9О, SV на a.gogov@apexservice.net Може и на ЛС, но рядко влизам тук
                  Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                  Коментар


                  • Минаха няколко месеца, така че да "докладвам" как се развиха нещата.


                    Все още не съм намерил желаната работа, но пък през изминалото време от януари насам се намериха достатъчно отзивчиви и добронамерени хора, които ми помогнаха меко казано много с информация и подкрепа. Така че за мен изводът е категоричен - форумът ни работи, макар и малко да се позадъхва откъм софтуерната част.


                    А иначе не стоя без работа - ангажирал съм се за лятото да зареждам в околните области кръчмите и бакалиите със сладолед, така че от есента нататък ще съм отново свободен за нова работа и ще гледам до тогава да събера всички нужни шофьорски документи.


                    Поздрави на всички!

                    Коментар


                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Кольо ЗиЛа може да го кара само евентуално шофьор от нашето поколение иначе няма да избегнеш екзестенциалния въпрос : Абе пич от къде му се включва климатика на това чудо ?

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      За сведение-по жътва го караше един 19 годишен малдеж. Щеше да го кара баща му, ама не се събира зад волана-над 200 кила е завалията. Момчето е 174, лично го видях като се тегли у нас на кантара. Това е и предела за шкембеливост на ЗиЛ-а. Пича едвам влиза а волана се трие в шкембето му.
                      Иначе това пишлеме въпреки никаквата си възраст е много печен шофьор, та и тракторист. Има джуган и с него сваля дърва от гората, прави маневра с две ремаркета на трактора назад, абе страшен е. Ама откак е проходил е с баща си в трактора...

                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Такива са голяма рядкост .

                  • То не останаха хора тука , ама няма какво да губя . Търся си работа като геодезист . Имам инструменти .
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Къде геодизирате?
                      Къде е Вашата геодезическа "ерия"?
                      П.П. Моля да не се счита за реклама.

                    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Предпочитам нещо около Русе , но съм достатъчно гъвкав да се разберем

                      Иначе "ерията" е на 3 континента до момента
                      Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 30-05-21, 17:04.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X