Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

    Вчера се сблъсках с поредния нелоялен търговец, кото меко казано мами клиентите с лъжливи обещания за промоции и подаръци. За да се запознаете и вие със шмекериите им, пускам и тук писмото, което пратих на тях
    "Здравейте,

    До вчера бях ваш клиент, от днес не съм. Нека Ви обясня защо. Имам син на 10 месеца и още отпреди да се роди пазаруваме нужното от вашия магазни на булевард Т.Каблешков в София. От там ни издадоха карта, в която трупахме точки и при всяко ниво получавахме подарък. Още тогава искахме да купим корито ОК бейби със метална стойка ( октомври миналата година), но се оказа, че въпросната метална стойка била само мостра, не се продавала и трябвало да се върне в офиса, пък ние ако сме искали, да сме си купили доста по неудобната и скъпа пластмасова стойка, щото Вие повече нямало да продавате металната като артикул. Как и да е, купихме си стойката от Премаман, продължихме да пазаруваме от Вас и да трупаме точките за да достигенме 10% отстъпка и да си вземем големия подарък- декоративно колело за едногодишно дете. Вчера специално отново се озовах в магазина на Каблешков, за да купя дюшече за ново бебешко легло, още някои неща и да си взема новата карта за отстъпка и подаръка. С неудоволствие установих, че се предлага само една марка матраци и ща, не ща, трябва да купя това, коте имате, без избор. Отново преглътнах и купих матрака. С него натрупах нужния оборот, но бях неприятно изненадан от продавачката. Първо, в момента нямало налични карти за отстъпка, като е готова ще ми звъннат да се разкарам пак до магазина да си я взема. Второ, въпреки че на пластмасовата карта за точките черно на бяло пише при достигане на оборота получавате 10% отстъпка, ми беше заявено, че няма да е 10%, а 5%. И за капак, вместо предварително анонсирания подарък, подходящ за дете на годинка, почучих седалка за дете над 15 килограма, която в момента, а и в близките 5 години, ми е абсолютно безполезна. Ако предварително знаех за тези изненади, просто нямаше да се разкарвам до Вашия магазин и нямаше да пазарувам от него. И занапред няма да го правя и ще се постаря колкото се може повече хора да разберат за странните Ви привички да сменята условията си по текущи промоции както решите, без да анонсирате това към клиентите си и без да зачитате условията, при които те са се включили във Вашата лоялна програма. "
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

  • #2
    От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

    Не е лошо по подробно да опишеш случая и да го изпрати на Комисията за защита на протирибетлите, а защо не и на Комисията за защита на конкуренцията. Мисля, че попада в нелоялни търговски практики.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #3
      От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

      На тази улица има 2 магазина в единия не стъпвам,че ми е скъпо а от другия за който мисля,че става дума съм редовен клиент със карта за 10% отстъпка и доволен от обслужването. Относно армаганите синът ми като беше на 3 месеца получи бутаща се проходилка ама като струва 30 лева нямам никакви претенции и общо взето те не подаряват спрямо възрастта. Няма да е зле да напишеш и кой от двата магазина е.
      За бърза помощ,полиция и пожарна тел. 112.
      За ядене и пиене - 0876 74 99 88 - Михаил Рашков

      Коментар


      • #4
        От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

        Има ли отговор на писмото ти?

        Коментар


        • #5
          От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

          Явно Крем Карамел е от късметлиите. Ние също получихме това бутащото се, но се борехме и за возещото се. Но за отстъпката ни порязаха грубо, то бил съм прав, ма от централния офис променили условията. Дадоха ми телефон, говорих с някакъв мениджър и той ми даде мейла и помоли да пусна официално оплакване, което и стана тази сутрин, та още няма отговор. Всъщност цялата случка е от вчера следобяд, тепърва ще има развитие.
          Всъщност за мен проблеме на е нито в подаръка, нито в отстъпката, а в отношението. Затова и съм се заял с тях и ще ги гоня до дупка.
          ПП става дума за магазина, който е близо до пазарчето на Борово, в бизнес център Френдс. Но политиката е за всичките им магазини.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #6
            От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

            То писало в заглавието ама нещо съм пропуснал при четенето. Действително до сега не съм имал проблем в този магазин и винаги са били коректни,а и доста пари съм им оставил.
            За бърза помощ,полиция и пожарна тел. 112.
            За ядене и пиене - 0876 74 99 88 - Михаил Рашков

            Коментар


            • #7
              От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

              Досега съм купувал от този магазин (на Каблешков) детско креватче, количка, матраче, разни подложки за матрачето и детска количка. Продавачките бяха коректни и даже ми помогнаха да натоваря нещата в колата.
              Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
              Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

              0885372997 - Дани

              Коментар


              • #8
                От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

                Въпроса е приключен. Въпреки кофти вкуса, който остави промяната от 10% на 5% на отстъпката по карта, хората се държаха точно и по мъжки, уточнихме се, компенсираха ме донякъде, поскарахме се, после ми се извиниха, аз приех извинението и случая е приключен както трябва - с ръкостисткане
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #9
                  От: Нелоялни търговски практики на магазини Чиполино - не пазарувайте там

                  Имам един бейбифон от този магазин. Работи добре една седмица, после два дни ми дава снежинки, без да сме го местили. После пак седмица добре, два дни зле. Според вас, струва ли си да го връщам или това е положението с китайската техника ?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X