Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Закрепяне на регистрационните табели с винт през табелата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Закрепяне на регистрационните табели с винт през табелата

    Когато регистрирах джипа се оказа, че в КАТ държачите на табелите са по-малки от табелите и човека, който ги сложи ми каза да си сложа една самонарезка през номера, да не ми изпадне в гората. Това беше преди 5-6-7 години. А днес, а утре още не е изпаднал. Но при регистрация на друг автомобил сегашните табели се свалят с поглед от държача, а освен това като затворя багажника имам чувството, че табелата заедно с държача ще паднат.

    Та на въпроса: правят ли проблем (както тук, така и в съседните ни страни), ако през регистрационната табела има винт?

  • #2
    Не.
    Враг усраине

    Коментар


    • #3
      Аз веднъж го ядох с пререгистрация заради загубена (открадната) табела, и за това сега с чиста съвест ги пробивам, слагам шайби с голям диаметър и гайки с тефлонова втулка.

      Коментар


      • #4
        Винаги слагам винтове.
        емил златков
        паджеро 2.5тд
        ве стром 650

        Коментар


        • #5
          Благодаря!
          Ще им врътна по една самонарезка или направо нит като едно време катаджийските.

          Коментар


          • #6
            Даже по няколко съм им врътнал на всичките ми мпс-та. Примерно по 4 в ъглите, или по два симетрично някъде в ляво и дясно... Щото пластмасовите подложки са дразнещо нефелни и почти винаги още по-дразнещо притракващи на задния капак обикновено...

            Коментар


            • #7
              Връзвайте си стабилно номерата , че аз съм губил и преден и заден номер в големи локви Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1027.jpg
Прегледи:348
Размер:1,012.1 КБ
ID:6970411
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                За най сигурно номерата трябва да са хванати с дълги болтове.
                Болтовете трябва да са достатъчно дълги за да позволяват захващане на предния към задния номер.
                И задължително слагайте шайби и "федърки".
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #9
                  Един френд си е "наковал" номера на мотора с над 10 броя болта.
                  Даже не бяха винтове, болт и гайка със стопер от неръджиляк, федерките - соц демоде.
                  Ако не го познава човек ще помисли, че е за маскиране на цифрите.
                  Ама не е - той просто си е маняк!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мина ли тая мода при моторите номерата да се правят подвижни ?

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    О не.
                    Не е минала.
                    Прави се още и има не малко такива като се загледаш, особено от близко.

                • #10
                  Аз ги кова задължително с по три поп нита 5 мм. Това от как преди няколко години му ги свалиха на един комшия и заредиха с тях един резервоар гориво . От как в КАТ не слагат и нита на задния номер от стойките се валят с поглед за секунди .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X