Здравейте колеги не успях да открия такава тема във форума и реших да пиша в този раздел.Моля модераторите ако сметнат че не е за тук да я преместят в съответния раздел.Както се вижда от заглавието нека всеки публикува своя горчив опит с нашите онлайн търговци.Има хубава тема за не коректни колеги от форума нека да има и за други такива.Почвам аз.Не пазарувайте он лайн с карта от ФРАМАР.бг.На 27.02 в 21часа си поръчвам витамин на солгар от сайта им плащам с карта.Поръчка приета потвърдена парите дръпнати от картата.В понеделник ми се обаждат да потвърдят поръчката ми.В срядата пак ми звънят да ми кажат че желания от мен витамин го нямат в наличност и ми предлагат друг.На въпроса ми защо в сайта не пише че го няма в наличност казват че не могат да следят всичко.Питам а кога ще го доставят казват евентуално края на март но не било сигурно.Пуснах тема и техния форум като им писах че ако не ми върнат парите 44лв витамин и 4лв доставка ще си търся правата по реда.Едва вчера 7март върнаха парите но не 48 а 46лв.Типично по Български тарикатско отношение.И все още липсващия витамин е на сайта им и може всеки да го купи така да се каже.Подразни ме това че аз поръчвам едно а те се мъчат да ме убедят да взема друго.Така че вече никви карти адрес и плащане на вратата при получаване на стоката.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Не коректни онлайн търговци.
Свий
X
-
От: Не коректни онлайн търговци.
А откъде са тези 4лв доставка, които трябва да ти върнат, след като не са ти пратили пратката, че нещо не мога да схвана?
п.п. Разбрах, в цената са добавили и 4лв доставка и са ти дръпнали 48лв.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнениеА откъде са тези 4лв доставка, които трябва да ти върнат, след като не са ти пратили пратката, че нещо не мога да схвана?
п.п. Разбрах, в цената са добавили и 4лв доставка и са ти дръпнали 48лв.
това се дърпа от картата при поръчката.Мисля че Европът беше.
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Банката и картовият оператор си вземат малко като плащаш (търговецът получава по-малко) и още малко те като ти връщат (е те тогава ти получаваш по-малко). Теоретично трябва не да връщат, а да сторнират операцията ама това освен че е с няколко лева по-скъпо е ГОЛЯМА разправия за тях когато е платено с карта. Друг вариант е да ти пратят малко повече ама явно не са такива хора. Ефектът хич, ама изобщо не е ограничен до България, с тази разлика че по белите страни ако търговецът не приема Пейпал (или друг оператор който да му държи юздите) най-често си намирам друг.
Маймунье.
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Колега въпроса не е за 2та лева.Тея не знаят какво имат в наличност както и кога могат да ти го доставят.Става дума за витамин за очи с определени съставки а не за дъвки и близалки че ще ми предлагат други видове.Това ме подразни.И все още не са написали че този продукт не е наличен а всеки може да си го поръча.Иначе сайта им е пълен нооо...Поздрави.
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Ясене, нито е по-голяма разправия нито нищо. Покупката се прави, като авторизация и сумата първоначално се блокира от сметката на купувача, след приключване на "сделката" сумата се усвоява от продавача. В случая, ако системата е била направена по този начин е трябвало да освободят авторизацията и до няколко дни, сумата да се върне при клиента.
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Самата процедура с авторизация и усвояване е по-трудната. Затова те усвояват веднага и после мислят.
В някои страни е забранено де, ама тука е една конкретна страна.
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСамата процедура с авторизация и усвояване е по-трудната. Затова те усвояват веднага и после мислят.
В някои страни е забранено де, ама тука е една конкретна страна.
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Първоначално публикуван от gogo.s Преглед на мнение... Тея не знаят какво имат в наличност както и кога могат да ти го доставят. ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Наистина, това всичко да е перфектно в бг онлайн магазин няма как да стане.
Аз каква греда ядох миналате седмкца с един магазин. Поръчах си нещо дето го уж налично, чакам чакам 2-2 дена нищо. През това време нито статус да получа нито нищо.
След 2-3 дена аз се обадих, и казаха, че не всичко била в наличност, и в началото на другата седмица щало да бъде.
Двугата седмица отивам в вторник в еконта, щото щяха да го пращат в понеделник уж, пак звъня ами днеска ще ви го пратим... Колко нерви само, а принципно ми беше спешно...
Така, че за мен не е ненормално нещо да не е в наличност, ама да трябва да чакаш 1 седмица и да не се сетят да ти се обадят...
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
В началото на януари поръчах блокаж от Lokka.com .
Парите дръпнаха веднага, което, според мен, значеше, че всичко е наред.
В сайта им пише (по спомен), че продукта ще пристигне от 3 до 7 дни.
Минаха две седмици, ни вест, ни кост.
Мейлче с "кво стаа ?", и отговор: Не можем да го произведем до две седмици.
Минаха и те, и пак мейлче, но този път без отговор.
Друго мейлче с "ВЪрнете ми парите!", и пак никакъв отговор.
Блокажа е за приятел, дето не е поръчвал нищо през нета, и вече се чудя какво да му обяснявам !ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Пейпал имат изключително строг контрол върху разплащанията клиент-търговец. Едно оплакване от страна на клиента, че си е платил стоката, а не си я е получил навреме и блокират абсолютно всички сметки на търговеца при тях и му спират много голяма част от бизнеса.
Един английски онлайн магазин така се правеше на ударен след три мейла от моя страна, и от момента в който пуснах формата с оплакването от сайта на пейпал, до момента в който този търговец ми прати мейл, че ми е пуснал нещата по пощата минаха два-три часа124 -> 164
T4
Коментар
-
От: Не коректни онлайн търговци.
Първоначално публикуван от Сандо Преглед на мнениеПейпал имат изключително строг контрол върху разплащанията клиент-търговец. Едно оплакване от страна на клиента, че си е платил стоката, а не си я е получил навреме и блокират абсолютно всички сметки на търговеца при тях и му спират много голяма част от бизнеса.
Един английски онлайн магазин така се правеше на ударен след три мейла от моя страна, и от момента в който пуснах формата с оплакването от сайта на пейпал, до момента в който този търговец ми прати мейл, че ми е пуснал нещата по пощата минаха два-три часа
Предпочитам,плащане при доставка!.Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар