Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не коректни онлайн търговци.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не коректни онлайн търговци.

    Здравейте колеги не успях да открия такава тема във форума и реших да пиша в този раздел.Моля модераторите ако сметнат че не е за тук да я преместят в съответния раздел.Както се вижда от заглавието нека всеки публикува своя горчив опит с нашите онлайн търговци.Има хубава тема за не коректни колеги от форума нека да има и за други такива.Почвам аз.Не пазарувайте он лайн с карта от ФРАМАР.бг.На 27.02 в 21часа си поръчвам витамин на солгар от сайта им плащам с карта.Поръчка приета потвърдена парите дръпнати от картата.В понеделник ми се обаждат да потвърдят поръчката ми.В срядата пак ми звънят да ми кажат че желания от мен витамин го нямат в наличност и ми предлагат друг.На въпроса ми защо в сайта не пише че го няма в наличност казват че не могат да следят всичко.Питам а кога ще го доставят казват евентуално края на март но не било сигурно.Пуснах тема и техния форум като им писах че ако не ми върнат парите 44лв витамин и 4лв доставка ще си търся правата по реда.Едва вчера 7март върнаха парите но не 48 а 46лв.Типично по Български тарикатско отношение.И все още липсващия витамин е на сайта им и може всеки да го купи така да се каже.Подразни ме това че аз поръчвам едно а те се мъчат да ме убедят да взема друго.Така че вече никви карти адрес и плащане на вратата при получаване на стоката.

  • #2
    От: Не коректни онлайн търговци.

    А откъде са тези 4лв доставка, които трябва да ти върнат, след като не са ти пратили пратката, че нещо не мога да схвана?

    п.п. Разбрах, в цената са добавили и 4лв доставка и са ти дръпнали 48лв.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #3
      От: Не коректни онлайн търговци.

      Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
      А откъде са тези 4лв доставка, които трябва да ти върнат, след като не са ти пратили пратката, че нещо не мога да схвана?

      п.п. Разбрах, в цената са добавили и 4лв доставка и са ти дръпнали 48лв.
      Цена на продукта 44лв и 4лв куриер.
      това се дърпа от картата при поръчката.Мисля че Европът беше.

      Коментар


      • #4
        От: Не коректни онлайн търговци.

        Банката и картовият оператор си вземат малко като плащаш (търговецът получава по-малко) и още малко те като ти връщат (е те тогава ти получаваш по-малко). Теоретично трябва не да връщат, а да сторнират операцията ама това освен че е с няколко лева по-скъпо е ГОЛЯМА разправия за тях когато е платено с карта. Друг вариант е да ти пратят малко повече ама явно не са такива хора. Ефектът хич, ама изобщо не е ограничен до България, с тази разлика че по белите страни ако търговецът не приема Пейпал (или друг оператор който да му държи юздите) най-често си намирам друг.

        Маймунье.

        Коментар


        • #5
          От: Не коректни онлайн търговци.

          Колега въпроса не е за 2та лева.Тея не знаят какво имат в наличност както и кога могат да ти го доставят.Става дума за витамин за очи с определени съставки а не за дъвки и близалки че ще ми предлагат други видове.Това ме подразни.И все още не са написали че този продукт не е наличен а всеки може да си го поръча.Иначе сайта им е пълен нооо...Поздрави.

          Коментар


          • #6
            От: Не коректни онлайн търговци.

            Ясене, нито е по-голяма разправия нито нищо. Покупката се прави, като авторизация и сумата първоначално се блокира от сметката на купувача, след приключване на "сделката" сумата се усвоява от продавача. В случая, ако системата е била направена по този начин е трябвало да освободят авторизацията и до няколко дни, сумата да се върне при клиента.

            Коментар


            • #7
              От: Не коректни онлайн търговци.

              Самата процедура с авторизация и усвояване е по-трудната. Затова те усвояват веднага и после мислят.

              В някои страни е забранено де, ама тука е една конкретна страна.

              Коментар


              • #8
                От: Не коректни онлайн търговци.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Самата процедура с авторизация и усвояване е по-трудната. Затова те усвояват веднага и после мислят.

                В някои страни е забранено де, ама тука е една конкретна страна.
                Много точно казано.

                Коментар


                • #9
                  От: Не коректни онлайн търговци.

                  Първоначално публикуван от gogo.s Преглед на мнение
                  ... Тея не знаят какво имат в наличност както и кога могат да ти го доставят. ...
                  Общо взето, това е често срещано при български онлайн магазини, защото са малко тези, които държат складови наличности от всички продукти в каталога си. Случвало ми се е и на мене да поръчам две неща и едното да го няма, но си ми върнаха пълната стойност на липсващия артикул. Оттогава при пазаруване от БГ сайтове използвам само опцията наложен платеж.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Не коректни онлайн търговци.

                    Наистина, това всичко да е перфектно в бг онлайн магазин няма как да стане.
                    Аз каква греда ядох миналате седмкца с един магазин. Поръчах си нещо дето го уж налично, чакам чакам 2-2 дена нищо. През това време нито статус да получа нито нищо.
                    След 2-3 дена аз се обадих, и казаха, че не всичко била в наличност, и в началото на другата седмица щало да бъде.
                    Двугата седмица отивам в вторник в еконта, щото щяха да го пращат в понеделник уж, пак звъня ами днеска ще ви го пратим... Колко нерви само, а принципно ми беше спешно...
                    Така, че за мен не е ненормално нещо да не е в наличност, ама да трябва да чакаш 1 седмица и да не се сетят да ти се обадят...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Не коректни онлайн търговци.

                      В началото на януари поръчах блокаж от Lokka.com .
                      Парите дръпнаха веднага, което, според мен, значеше, че всичко е наред.
                      В сайта им пише (по спомен), че продукта ще пристигне от 3 до 7 дни.
                      Минаха две седмици, ни вест, ни кост.
                      Мейлче с "кво стаа ?", и отговор: Не можем да го произведем до две седмици.
                      Минаха и те, и пак мейлче, но този път без отговор.
                      Друго мейлче с "ВЪрнете ми парите!", и пак никакъв отговор.

                      Блокажа е за приятел, дето не е поръчвал нищо през нета, и вече се чудя какво да му обяснявам !
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #12
                        От: Не коректни онлайн търговци.

                        Според мен е крайно време да се научим да използваме Пейпал. Аз просто отдавна не пазарувам нищо, ако не може да се плати така онлайн.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Не коректни онлайн търговци.

                          В конкретния случай, с какво щеше да се промени ситуацията ако беше платено с Пейпал?
                          Y260

                          Коментар


                          • #14
                            От: Не коректни онлайн търговци.

                            Пейпал имат изключително строг контрол върху разплащанията клиент-търговец. Едно оплакване от страна на клиента, че си е платил стоката, а не си я е получил навреме и блокират абсолютно всички сметки на търговеца при тях и му спират много голяма част от бизнеса.
                            Един английски онлайн магазин така се правеше на ударен след три мейла от моя страна, и от момента в който пуснах формата с оплакването от сайта на пейпал, до момента в който този търговец ми прати мейл, че ми е пуснал нещата по пощата минаха два-три часа
                            124 -> 164
                            T4

                            Коментар


                            • #15
                              От: Не коректни онлайн търговци.

                              Първоначално публикуван от Сандо Преглед на мнение
                              Пейпал имат изключително строг контрол върху разплащанията клиент-търговец. Едно оплакване от страна на клиента, че си е платил стоката, а не си я е получил навреме и блокират абсолютно всички сметки на търговеца при тях и му спират много голяма част от бизнеса.
                              Един английски онлайн магазин така се правеше на ударен след три мейла от моя страна, и от момента в който пуснах формата с оплакването от сайта на пейпал, до момента в който този търговец ми прати мейл, че ми е пуснал нещата по пощата минаха два-три часа
                              Така и трябва да е,но не всеки онлайн магазин е коректен.
                              Предпочитам,плащане при доставка!
                              .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                              Киа спортаж2000тди 98г
                              Ауди А3 1.9ТДИ
                              Каравана Аdria 390Q

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X