Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Drag Climber

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за Drag Climber

    Здравейте!
    Имам малко въпроси за този велосипед.
    Така сега по темата-Имам няколко приятели с байкове и те карат downhill та въпроса ми е подходящо ли е това колело за този вид каране и колко пари горе-долу би ми излязло ?

    П.С.-аз карам атв така че имам повечето екипировка
    [IMG]http://img.userbarz.com/18/3586.gif[/IMG]

    Марин Маринов - 0885114702

  • #2
    До: Питане за Drag Climber

    разгледай тук.. има много полезна информация...
    Последно редактирано от братчеда; 17-02-09, 09:52. Причина: непозволен линк

    Коментар


    • #3
      До: Питане за Drag Climber

      Здр. рамката сама по себе си е конструирана с идеята за агресивно каране, но аз лично не смея да карам хард доунхил.
      Знаем много добре че са скокове без предварителна обработка на терена, единственото нещо което те спасява, както теб така и байка, е окачването.
      Ако смятащ да караш наистина малко по хард, всеми нещо с окачване от зад поне 120мм. Drag F5,F6, Behemoth, но не и The Bomb! Дисковите спирачки са задалжителни за спускането! Аз май не сам в темата???
      Та Аз лично имам Assout и доста ко мъча със спускане, преди бях спускач, но ми се живее че много почнаха контузии по-големи скокове и така, но бях с подходящ байк!
      Climber-a е подходящ за Durt-Jump, Trail, Street и за планинско колоездене с леки елементи на спускане. Има достатчно здравина, въпреки че съм виждал как се пука заварка на челото и след това човека не беше никак щаслив с доста охлузвания по тялото.
      Това е моето мнение което мога да ти кажа като човек с повече от 10 години опит в хард колоезденето!
      Дано съм помогнал!

      Коментар


      • #4
        До: Питане за Drag Climber

        Като за начало клаймбара е много добро колело. С хубави компоненти (2ра ръка) би ти излязло около 1000 лева. Аз имам такова колело и съм с много положителни впечатления, но отзад е предвидено за гума с размер до 2,3 (за Дърт Джъмп). По удачния вариант е Драгомир Ц2-това е наистина една добра рамка (дане кажа най добрата за парите си). пиши ено лс да ти дам линк към байк форум. поздрави Пенко !
        Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
        [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

        Коментар


        • #5
          До: Питане за Drag Climber

          Момчета мерси за отговорите ами първо да ви кажа че съм начинаещ в хард колоезденето и за по-хард спускан не може да става дума (освен ако не падна в някое дере), а и още нещо само да ви кажа, че бюджета ми е малко ограничен макс 900 лв., а и в момента съм все още в процес на събиране на парите
          Поздрави Марин
          [IMG]http://img.userbarz.com/18/3586.gif[/IMG]

          Марин Маринов - 0885114702

          Коментар


          • #6
            До: Питане за Drag Climber

            Първоначално публикуван от Пенко Преглед на мнение
            Като за начало клаймбара е много добро колело. С хубави компоненти (2ра ръка) би ти излязло около 1000 лева. Аз имам такова колело и съм с много положителни впечатления, но отзад е предвидено за гума с размер до 2,3 (за Дърт Джъмп). По удачния вариант е Драгомир Ц2-това е наистина една добра рамка (дане кажа най добрата за парите си). пиши ено лс да ти дам линк към байк форум. поздрави Пенко !
            Пенко ... аз имам същото колело и отзад съм с 2.35 и дати кажа влиза си чисто като ... пирон в кисело мляко .. даже си мисля че и 2.5 ще влезе )) но не съм пробвал още )) поздрави успех на всички ..

            ПС: Кал и баири за всички )
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • #7
              До: Питане за Drag Climber

              Модификацията Drag Climber 2009 е със скъсена задница като модел 2008. Това подобрява възможностите на ездача за контрол и изпълнение на различни фигури. Yoke-то обаче е изместено с 1 см напред и позволява отзад да се монтира по-широка (до 2,7) гума.


              Новата рамка е със 125g по-лека, като при M размер достига 2125g, което е добро постижение за велосипед, подложен на такъв тип натоварвания. Налична в размери M и L. Произвежда се в 4 разцветки: Армейско зелен мат, Старо злато, Бургундско и Слонова кост.






              Друга новост през 2009 година е разделянето на модела на 3 версии.

              Стандартния Climber Pro не се различава особено от досегашният: скорости Acera; гуми Schwalbe Table Top; Кормило Ritchey 31,8; амортесьорната вилка Suntour 09 XCR 100mm; курбел XCM с 3 плочи от планинските серии на Suntour(може да се сравни с Truvativ five D) и предна главина с възможнжст зa монтаж на дискова спирачка CL. Цената към момента е 695лв

              Икономичната версия Climber Comp е със стандартни главини, скорости Altus и като цяло с по-нисък клас компоненти, откъдето и по-ниската цена: 555лв

              Climber TE предлага най-добрия баланс между цена и качество на българския пазар в момента. Характерни особености на версията са хидравличната дискова спирачка Simano M485 със 185мм диск; хидравличната вилка Suntour Duro с реглаж на връщането; курбел LAVA с прозрачен башгард от поликарбонат и Скорости Shimano Alivio. Цената е 875лв
              Източник ...
              [LEFT][URL="http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/"][COLOR=#0000ff]http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/[/COLOR][/URL] :arrow:[/LEFT]
              [LEFT][URL]http://forum.mobile.bg/member/FreestyleR/[/URL] :arrow:[/LEFT]

              Коментар


              • #8
                До: Питане за Drag Climber

                Драг-а и аз съм си го харесъл и от скоро сам много запален по даунхил-а и ако може Пенко да си остави skype защото искъм да говоря нещо с него

                Коментар


                • #9
                  До: Питане за Drag Climber

                  Избора на рамка,не е само до това дали ще издържи и дали ти харесва.. Има неща като геометрия и челен ъгъл... За да прецениш каква рамка ти трябва,първо кажи колко си висок за да подбереш височината на рамката... мери се седалковата тръба и после си изчисляваш за да разбереш каква височина ти е нужна(на рамката).Ако си се насочил кам спускане и си висок 180 ти трябва рамка 16 инча...Така че не бързай с избора вариантите са много.Ако си пък доста висок дай 20 лв отгоре и си вземи рам хт2.
                  Последно редактирано от братчеда; 29-11-09, 16:42. Причина: Правопис и непозволен линк

                  Коментар


                  • #10
                    До: Питане за Drag Climber

                    Твърдо ли си се спрял на Клаймър? И аз се чудех дали да взема такова, но се отказах, не че е лошо ами не мисля че ще издържи за по-тежки спускания. Взел съм си Драг Дъ Бомб, 800лв го взех, ново, и не съм имал никакви проблеми с него, само скобата на седалката съм сменял, а карам хард спускания.. не че искам да те разубеждавам от Клаймъра, един приятел смени доста работи по него, след 2-3 спускания на наща пътека - "Мечката"

                    Коментар


                    • #11
                      До: Питане за Drag Climber

                      Здравейте на всички!Карам колело градско от няколко години,но от скоро се зарибих по екстремното спускане и мисля да си взема Climber,но ме притеснява че няма да е много удачно за градско каране.Въпроса ми е възможно ли ще е да си взема Climber и да му сменя курбела с по-подходящ за градско каране?

                      Коментар


                      • #12
                        От: До: Питане за Drag Climber

                        С две думи,ще го смелиш,ако караш ДХ.Не става вярвай ми.
                        Последно редактирано от братчеда; 05-07-10, 09:33.

                        Коментар


                        • #13
                          От: До: Питане за Drag Climber

                          Този модел с преден и заден амортисьор,с който ще ви запозная доби немалка популярност през последните години поради атрактивната си цена,външния вид и ход на вилката.При някой собственици на този модел се появиха и проблеми,но в повечето случаи те едва ли са станали при каране на велосипеда по предназначение.Направени са промени, за да се подобрят качествата на велосипеда.При задния амортисьор е вградена заздравяваща планка, а задният дерайльор е заменен с по-висок клас, за да се избегне честото чупене на ушите на рамката. Вилката също е сменена с по-добра.Това не е байк за спускане, а просто начален клас велосипед с двойно окачване, така че не очаквайте от него чудеса!Характеристиките на модела са следните:Новата вилка е SR Suntour Duro DJ.Задния амортисьор е coil spring.Спирачките и спирачните лостчета са Tektro като задната спирачка е V-brake.Предния и задния дерайльор са съответно Shimano FD-TZ30 и Shimano RD-TX30.Командите и задните венци са Shimano.Главините-Formula.Цената на това колело е 529 лева.На тази цена велосипеда е с идеална окомплектовка.

                          Незнам дали е така но
                          ::::::::::

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X