Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запитване за рамка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запитване за рамка

    Здравейте от скоро съм на две колела, в началото на лятото си взех Спринт който в последствие продадох , сега си закупих рамка Heavy Tools дали някой има мнение за тази рамка. В нета не можах да намеря нищо конкретно , искам да попитам добра ли е рамката , благодаря предварителноНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0651.jpg
Прегледи:2
Размер:290.2 КБ
ID:5944119Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0655.jpg
Прегледи:1
Размер:289.8 КБ
ID:5944120

  • #2
    От: Запитване за рамка

    Колега, на доста бутикова рамка си попаднал май, но изглежда добра. Ако не е напукана си свиркай и си карай. Иначе фирмата има даже сайт:
    http://www.heavytools.de/heavymtb.htm

    И една смешна тема в mtbr, която е в раздела за ретро колела, от където си правя извода, че тази фирма е предала богу дух като производител. Все пак можеш да си свалиш от нета една програма за колела Linkage мисля се казва, за да си измериш геометрията на ръка, въвеждаш данните в програмата и може с нея да видиш дали може да сложиш по-хубава вилка(аз поне това бих направил). Пък и ми се струва, че отзад ще се смести и дискова спирачка

    Успех!
    Последно редактирано от братчеда; 10-11-11, 21:52.
    Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

    Коментар


    • #3
      От: Запитване за рамка

      Някой да има тази програма Linkage?
      Последно редактирано от братчеда; 10-11-11, 21:53.

      Коментар


      • #4
        От: Запитване за рамка

        Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
        Колега, на доста бутикова рамка си попаднал май, но изглежда добра. Ако не е напукана си свиркай и си карай. Иначе фирмата има даже сайт:
        http://www.heavytools.de/heavymtb.htm

        И една смешна тема в mtbr, която е в раздела за ретро колела, от където си правя извода, че тази фирма е предала богу дух като производител. Все пак можеш да си свалиш от нета една програма за колела Linkage мисля се казва, за да си измериш геометрията на ръка, въвеждаш данните в програмата и може с нея да видиш дали може да сложиш по-хубава вилка(аз поне това бих направил). Пък и ми се струва, че отзад ще се смести и дискова спирачка

        Успех!
        Колега благодаря за информацията , рамката е наистина в добро състояние не е пукната. По въпроса за дисковата спирачка още се замислям !? има място да се сложи но не знам дали си заслужава. вилката не е много хубава но поне няма луфтове за сега де, иначе навъртам по 40 км на ден с това колелце и съм доволен за сега! ще потърся Linkage за да видя какво ще излезе там! още се чудя дали да заместя вибрейка с диск ?!?!?

        Коментар


        • #5
          От: Запитване за рамка

          Колега взимай си рамка от Drag Climber или Ram HT2 и забравяш за каквито и да били проблеми.

          Коментар


          • #6
            От: Запитване за рамка

            Първоначално публикуван от vladovski Преглед на мнение
            Колега благодаря за информацията , рамката е наистина в добро състояние не е пукната. По въпроса за дисковата спирачка още се замислям !? има място да се сложи но не знам дали си заслужава. вилката не е много хубава но поне няма луфтове за сега де, иначе навъртам по 40 км на ден с това колелце и съм доволен за сега! ще потърся Linkage за да видя какво ще излезе там! още се чудя дали да заместя вибрейка с диск ?!?!?
            Ами да ти кажа, ако е сносен V-brake няма да усетиш нужда, защото надали го натоварваш чак по такива байри и да се налага да спираш с часове. По-скоро отели някой лев за хубави гмички (накладки) на спирачката и добра настройка.

            За вилката мини през някой магазин/сервиз за колела и питай на челната тръба на колелото каква вилка може да влезе. Предполагам, че нещо с ход до 120мм ще е идеално, дори и 100 да бъде, стига да е добре рабоеща няма да съжаляваш
            Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

            Коментар


            • #7
              От: Запитване за рамка

              Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
              Ами да ти кажа, ако е сносен V-brake няма да усетиш нужда, защото надали го натоварваш чак по такива байри и да се налага да спираш с часове. По-скоро отели някой лев за хубави гмички (накладки) на спирачката и добра настройка.

              За вилката мини през някой магазин/сервиз за колела и питай на челната тръба на колелото каква вилка може да влезе. Предполагам, че нещо с ход до 120мм ще е идеално, дори и 100 да бъде, стига да е добре рабоеща няма да съжаляваш
              Колега здравей, претърпя колелото някои промени сдобих се с нови капли с дискови спирачки, да ти кажа честно няма много разлика в спирането на V-brake с дисковете за сега съм доволен от дисковете малко понатежа байка ! още не съм отделил повече пари за по-хубава вилка но и това ще стане за сега колелото е в този вид Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN8750.jpg
Прегледи:1
Размер:219.7 КБ
ID:5326881Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN8758.jpg
Прегледи:1
Размер:242.9 КБ
ID:5326882

              Коментар


              • #8
                От: Запитване за рамка

                От известно време чета темата... Според мен ако няма да караш нещо друго освен кроскънтри дори и тази вилка ти е ненужна. Иначе heavytools мисля видях в CRC преди няколко месеца, та още не са предали богу дух. Като цяло не знам колко тежиш, но аз със чифт BB5 едвам успявам да спра както бих искал. Карам HT2 с Marzzochi AM2 и го карам през повечето време чисто пенсионерската. От време на време отивам на pump track-а или като ми се докара по-сериозно обикалям по пътечките около града. Споменах го защото рамките имат доста сходна геометрия и ако трябва да съм честен AM 2 ми ляга перфектно на колелото, но не е вилка за cross country. Много е тежка.

                Коментар


                • #9
                  От: Запитване за рамка

                  Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                  От известно време чета темата... Според мен ако няма да караш нещо друго освен кроскънтри дори и тази вилка ти е ненужна. Иначе heavytools мисля видях в CRC преди няколко месеца, та още не са предали богу дух. Като цяло не знам колко тежиш, но аз със чифт BB5 едвам успявам да спра както бих искал. Карам HT2 с Marzzochi AM2 и го карам през повечето време чисто пенсионерската. От време на време отивам на pump track-а или като ми се докара по-сериозно обикалям по пътечките около града. Споменах го защото рамките имат доста сходна геометрия и ако трябва да съм честен AM 2 ми ляга перфектно на колелото, но не е вилка за cross country. Много е тежка.
                  Да колега,предимно кроскънтри карам, вилката с която съм в момента е SR Suntour с ход 80мм наскоро я отворих и смазах добре.Наистина е тежка 2100 грама ,но след обслужването съм доволен от работата й .Относно мойте килограми (те са 90) мога да кажа,че с тези спирачки които взех (защото цената беше доста изгодна и нямаше как да не се възползвам заедно с каплите) спирането им е средно ниво.Може би,ако сменя роторите с по-големи,ще изтискам по-добри резултати от тях.Promax са апаратите с органични накладки. Мисля,че спрямо килограмите ми колелцето е доста лекичко 14кг с тези капли.Общо 104кг се спират сравнително трудно по баира надолу .
                  Последно редактирано от братчеда; 02-03-12, 17:18. Причина: правопис

                  Коментар


                  • #10
                    От: Запитване за рамка

                    Имай предвид, че освен размера на ротора (при теб е 160 мм като гледам на око), значение за спирането има и това дали дисковата спирачка е пневматична или на жило. Естествено пневматичната "кове" доста повече, но щом си доволен с тези всичко е на 6

                    За вилката не се кахъри, щом имаш пари ще вземеш нещо 100-120 мм ход и ще заспи. Проблема при теб е че с твойте кг. като я напънеш силно тази вилка, тя се сгъва без проблем, но най-вероятно ребаунда(обратното връщане на вилката след свиване) не й работи много добре.

                    И аз дерзая да сглобя моето колело до март, че вече ми остават малко неща(преден дереилиор, кормило, кол за седалка, колела и дискове за спирачките), но мога да те уверя, че ми е много интересно така. Все едно сглабям лего за напреднали с всичките му тънкости
                    Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Запитване за рамка

                      Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
                      Имай предвид, че освен размера на ротора (при теб е 160 мм като гледам на око), значение за спирането има и това дали дисковата спирачка е пневматична или на жило. Естествено пневматичната "кове" доста повече, но щом си доволен с тези всичко е на 6

                      За вилката не се кахъри, щом имаш пари ще вземеш нещо 100-120 мм ход и ще заспи. Проблема при теб е че с твойте кг. като я напънеш силно тази вилка, тя се сгъва без проблем, но най-вероятно ребаунда(обратното връщане на вилката след свиване) не й работи много добре.

                      И аз дерзая да сглобя моето колело до март, че вече ми остават малко неща(преден дереилиор, кормило, кол за седалка, колела и дискове за спирачките), но мога да те уверя, че ми е много интересно така. Все едно сглабям лего за напреднали с всичките му тънкости
                      Онзи ден покарах доста и обърнах внимание на това,което каза за ребаунда.Мисля че си прав.Въпреки,че е обслужена вилката,може би килограмите ми идват много.Също така обърнах внимание,че при самото ми сядане на байка вилката прави 1см ход като остава в това положение .Разбира се прави ход надолу,но при връщане пак остава до това положение, незнам като реша да си вземам нова вилка на кои данни на вилката да обръщам внимание (масло, въздух),нямам представа кое е по добро .А относно дисковете-да те са 160мм.В търсене съм на 180мм,мисля че ще има разлика, към по-добро разбира се и не мисля да прибягвам до хидравлика.
                      Последно редактирано от братчеда; 02-03-12, 17:21. Причина: правопис

                      Коментар


                      • #12
                        От: Запитване за рамка

                        За дисковите спирачки,не ти препоръчвам по големи ротори,защото могат да откъснат ушите на вилката или рамката.Ако сменяш спирачките,е по-добре да са висок клас механични отколкото нисък клас хидравлични.
                        Например AVID JUICY3 е нисък клас хидравлика и лесно тече,ненадеждна спирачка.От друга страна AVID BB7 механична спирачка,която е доста по надеждна,няма да протече или да глътне въздух.Двете са с еднакви накладки и спират еднакво добре,различно е усещането в лостчето и в надеждността.Мнението ми е обективно,тъй като имах JUICY-то но го замених за BB7,
                        Последно редактирано от братчеда; 11-02-12, 16:42. Причина: непозволен линк

                        Коментар


                        • #13
                          От: Запитване за рамка

                          Първоначално публикуван от dary96 Преглед на мнение
                          За дисковите спирачки,не ти препоръчвам по големи ротори,защото могат да откъснат ушите на вилката или рамката.Ако сменяш спирачките,е по-добре да са висок клас механични отколкото нисък клас хидравлични.
                          Например AVID JUICY3 е нисък клас хидравлика и лесно тече,ненадеждна спирачка.От друга страна AVID BB7 механична спирачка,която е доста по надеждна,няма да протече или да глътне въздух.Двете са с еднакви накладки и спират еднакво добре,различно е усещането в лостчето и в надеждността.Мнението ми е обективно,тъй като имах JUICY-то но го замених за BB7,
                          Колега, както ти така и много други колеги и приятели сме съветват същото за спирачките. да кажа колкото повече карам толкова повече се замислям че имам нужда от по-качествени спирачки от тези с който съм в момента сега ми коства много усилие за да спра а и спирачния път така да се каже е доста, ако ми се наложи да спра по-внезапно.. а това ми се налага в условията в които карам.. няма как да стане до скоро си мислех че нивото на спиране на всички механични спирачки е еднакво но съм явно съм бъркал.. за сега чувам противоречиви мнения коя от двете спирачки е по-надеждна BB7 или BB5 моля някой да даде мнение

                          Коментар


                          • #14
                            От: Запитване за рамка

                            Видях снимките на рамката и първото което ми направи впечатление беше, че няма уши за дискова спирачка. Втората снимка ми направи още по-силно впечатление, монтирали сте дискова спирачка . Бихте ли ми обяснили как стана тоя номер, защото и аз имам една рамка без уши, на която искам да монтирам спирачка, а не знам как. Какъв е преходника, от къде го взехте? Снимка от по-близко би ми помогнала доста. Благодаря предварително за отговора и весели празници.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Запитване за рамка

                              Ето два варианта:

                              Трябва да внимаваш с това колко място има за диска, защото когато рамката не е предвидена, и мястото за диска не е.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X